Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، این نمایشگاه شامل تمثال ۴۰  قهرمان مبارزه با تروریسم از کشورهای ایران، روسیه، سوریه و لبنان که توسط سربازان روسی با سیاه قلم به تصویر در آمده است، طی مراسم با شکوهی افتتاح شد. 

این پرتره ها در چارچوب طرحی با عنوان مدافعان سوریه و توسط شماری از نظامیان روس شرکت کننده در عملیات جنگی ضدتروریستی در سوریه و نیز سربازان تیپ موتوریزه مستقل سواستوپل وزارت دفاع روسیه ترسیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 در این نمایشگاه ۴۰ تمثال ازجمله مقام معظم رهبری، سردار شهید قاسم سلیمانی و چندین شهید بزرگوار بسیجی و سپاهی و تمثال هایی از بشار اسد رئیس جمهوری سوریه و همسرش و نظامیان روس و سوری و لبنانی شرکت کننده در عملیات ضدتروریستی در سوریه، در معرض نمایش قرار گرفته است.




یوگنی گونچاروف، افسر بلندپایه و نماینده وزارت دفاع روسیه در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه به اهمیت حفظ یاد قهرمانان عملیات گسترده ضدتروریستی در سوریه و تجلیل از کسانی که در این راه جان خود را فدا کردند، اشاره کرد.

 گونچاروف از برگزار کنندگان نمایشگاه در این رابطه به خبرنگار ایرنا نیز گفت: سردار سلیمانی برای من دوستی است که فقط مدت کوتاهی با هم بودیم اماهمین  ملاقات کوتاه کافی بود تا تمام عمر فراموشش نکنم، او یک قهرمان است.

وی تصریح کرد:  سردار مردی آرام و بسیار شجاع بود و باوجود این که تلاشی برای نشان دادن موقعیت برتر خود بر دیگران نمی کرد اما ارشد بودن او کاملا مشخص بود. ۲۰ دقیقه ای که او را ملاقات کردم، کافی بود تا تمام عمر فراموشش نکنم. او قهرمان ایران و قهرمان سوریه بود.

وی افزود: قاسم سلیمانی دوستی است که دیگر نزد ما نیست اما از تمثال سلیمانی ایده برپایی نمایشگاه بوجود آمد و گروهی از سربازان روس این ایده را تحقق بخشیده و هر کدام کاری را برای برگزاری این نمایشگاه انجام دادند.

گونچاروف با بیان اینکه تروریسم بین المللی دشمن ما است به تمثال سربازان کشته شده روس در سوریه اشاره کرد و افزود: این افراد که پرتره های آنها در این نمایشگاه عرضه شده است قهرمان هستند.

وی ادامه داد: هدف ما این است که جوانان این تمثال ها جوانان همسن خود را مشاهده کنند. جوانان باید بدانند که قهرمانانی وجود دارند که آینده به آنها بستگی دارد.

نمایشگاه عکس «مدافعان سوریه» به مدت چهار روز در خانه مرکزی نیروهای مسلح روسیه برپاست.


 
تاکنون نمایشگاهها و برنامه های مختلفی  توسط وزارت دفاع روسیه در معرفی قهرمانان مبارزه با تروریسم در مسکو اجرا شده است.
روز سوم خرداد نیز نمایشگاه مدافعان سوریه در دانشگاه دولتی دوستی ملل مسکو برپا شد.

در آن نمایشگاه تمثال ۲۵  قهرمان مبارزه با تروریسم از کشورهای ایران، روسیه، سوریه و لبنان که توسط سربازان روسی با سیاه قلم به تصویر در آمده بود، در معرض نمایش قرار گرفت.  


انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: مدافعان سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه

سلام آیت الله خامنه ای به خانواده شهید زاهدی ابلاغ شد.   به گزارش تسنیم، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.   سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»   گفتنی است سردار زاهدی در حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.   تصویر پیکر سردار زاهدی پس از شهادت

  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عکسی دیده نشده از سردار زاهدی در کنار رهبر انقلاب در روزگار جوانی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت 7 عضو ارشد سپاه (+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه