Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@10:00:37 GMT

بیل کلینتون در بیمارستان بستری شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۹۴۶۱

صراط:

 بر اساس بیانیه مشترک عصر پنجشنبه دکتر آلپش امین، رئیس مرکز پزشکی دانشگاه ایروین کالیفرنیا و دکتر لیزا باردک، پزشک شخصی کلینتون او برای بررسی دقیق در ICU بستری شده است.

به گزارش CNN، آن‌ها گفتند که کلینتون برای حفظ حریم خصوصی و ایمنی در ICU بود، نه به این دلیل که نیاز به مراقبت‌های ویژه دارد.

به گفته پزشکان و کارکنان بیمارستان، کلینتون روحیه خوبی دارد، با خانواده و کارکنان صحبت می‌کند و سرپا بوده و راه می‌رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین پزشکان گفتند پس از دو روز درمان، تعداد گلبول‌های سفید خون او رو به کاهش است و به خوبی به آنتی بیوتیک‌ها واکنش نشان داده و امیدواریم او به زودی به خانه برگردد.

کلینتون که برای یک رویداد خصوصی در بنیاد خود در کالیفرنیا به سر می‌برد، روز سه شنبه پس از انجام آزمایشاتی در بیمارستان بستری شد.

به گفته پزشکان رئیس جمهور سابق ایالات متحده، عفونت‌های اورولوژیک در افراد مسن بسیار شایع است و به راحتی قابل درمان هستند، اگرچه می‌توانند به سرعت به جریان خون سرایت کنند.

کلینتون ۷۵ ساله در سال ۲۰۰۴ چهار بار تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته، اما پزشکان وی تأکید کردند که بستری شدن وی ارتباطی با بیماری قلبی وی یا کرونا ندارد.

آنجل اورنا سخنگوی کلینتون روز پنجشنبه گفت: «شامگاه سه شنبه کلینتون در مرکز پزشکی دانشگاه ایروین کالیفرنیا بستری شد تا تحت درمان عفونت غیر مرتبط با کرونا قرار گیرد. او در حال بهبود است، روحیه خوبی دارد و از پزشکان، پرستاران و کارکنان که به او کمک می‌کنند بسیار سپاسگزار است.»

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بیل کلینتون صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۹۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ،قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899786

دیگر خبرها

  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد