Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر پیمان نامدار روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: افزایش استقبال شهروندان از واکسیناسیون و همچنین تسریع در این امر موجب کاهش سیر سودی بیماری در استان قزوین شده است. 

وی با بیان اینکه هدف دانشگاه علوم پزشکی قزوین این است که تا پایان مهرماه تمامی جمعیت مورد هدف استان واکسینه شوند،اظهار داشت: صبخ امروز محموله واکسن ایرانی پاستوکوک به استان قزوین رسیده و برای گروه های سنی ۱۲ تا ۱۷ سال تزریق می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روند واکسیناسیون در استان قزوین از حد استاندارد کشوری بالاتر است و درصد پوشش واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در نوبت اول ۷۹/۷ درصد  و در نوبت دوم ۴۱/۱ درصد است. 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین عنوان کرد: تا به امروز یک میلیون و ۱۹۲ هزار و ۹۹۲ دز واکسن به شهروندان قزوینی تزریق شده است.

نامدار همچنین تصریح کرد: از هفته گذشته واکسیناسیون سیار در سطح استان قزوین راه اندازی شده و در حال حاضر تعداد تیم های سیار واکسیناسیون شناور است و سعی داریم در سبزه میدان، شهرک مینودر، مزار شهدا و بازارچه سپه در شهر قزوین واکسیناسیون سیار داشته باشیم. 

نامدار با بیان اینکه در حال حاضر هر شهرستان دارای یک مرکز واکسیناسیون شناور است، افزود: با توجه به جمعیت شهرستان قزوین، در تلاش هستیم ۶ تیم واکسیناسیون سیار در سطح استان خدمات دهی نمایند. 
 

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین واکسن کرونا علائم کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین واکسن کرونا علائم کرونا استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۹۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت

محمدمهدی ناصحی درباره پوشش اقلام دارویی جدید بیماران خاص و صعب‌العلاج گفت: در سال جاری، ۲۲۹۰ دارو تحت پوشش بیمه‌ای قرار دارند و تعداد داروهای تحت پوشش بیمه‌پایه برمبنای مصوبه شورای عالی بیمه افزایش یافته است.

وی گفت: داروهایی که تحت پوشش بیمه‌ای قرارگرفته‌اند برای بیماری‌های دیابت، فشارخون و بیماری‌های روانی به خصوص اسکیزوفرنی کاربرد دارند. 

وی با بیان اینکه ۵۹ دارو براساس مصوبه شورای عالی بیمه تحت پوشش قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: داروهایی که به سبد پوشش بیمه‌ای اضافه شده‌اند شاید به شکلی دیگر یا در دوز دیگری تحت پوشش بوده‌اند. بنابراین تمام مراکز خصوصی و دولتی عرضه‌کننده دارو، ۷۰ درصد از هزینه‌ها را پوشش می‌دهند.

 مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: افراد مشمول صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج علاوه بر پوشش ۷۰ درصدی بیمه، مشمول پوشش مازاد به میزان ۲۰ تا ۲۵ درصد می‌شوند. گاهی اوقات، پوشش مازاد بیماران مشمول صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج نیز تا ۳۰ درصد افزایش می‌یابد. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • واکسیناسیون ۱۰ هزار و ۷۴۴ قلاده سگ در قزوین
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان