Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرستان بیضا پنج‌شنبه ۲۲مهرماه پذیرای معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری بود و انسیه خزعلی در این سفر پای صحبت و درد و دل بانوان عشایر و کشاورزان این شهرستان نشست.
مشکلاتی نظیر خشکسالی‌ها، کمبود علوفه برای دام، بیماری های دامی، نبود راه مناسب برای کوچ، کمبود نیازهای دارویی و درمانی و نبود امکانات لازم برای یکجا نشینی از مشکلات بانوان عشایر و کشاورزان در شهرستان بیضا به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حضور در مراسم افتتاح گلخانه گل و گیاه زینتی  نیز از دیگر برنامه های معاون رئیس‌جمهور در امور بانوان در سفر به این شهرستان بود. این گلخانه در زمینی به مساحت ۱۰۰۰۰ متر مربع با تولید گل و گیاه زینتی (گل رز) که برای این طرح مبلغ ۴۲میلیارد ریال تسهیلات و ۳۵میلیارد ریال آورده نقدی هزینه شده و زمینه اشتغال ۱۵ نفر از بانوان این شهرستان را فراهم آورده است.
خزعلی در ادامه سفر به شهرستان بیضا از مزرعه کشاورزی شهید آباد بازدید و با بانوان کشاورز در این مزرعه دیدار کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.
معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نوید پیگیری مشکلات بانوان عشایر و کشاورز این شهرستان و ارائه تسهیلات برای بهتر شدن شرایط زندگی آنها را داد و این سفر در نهایت با دیدار از دو بانوی عشایر دام دار که تمام امورات زندگی خود را از طریق دامداری و کوچ نشینی می گذرانند به پایان رسید. این مادر و دختر به تنهایی در وسط بیابان  به شیوه کوچ نشینی ییلاق و قشلاق زندگی می کنند.

برچسب‌ها معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده سفر استانی انسیه خزعلی شیراز فارس پروندهٔ خبری فارس، مقصد هفتمین سفر استانی رییس‌جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده سفر استانی انسیه خزعلی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده سفر استانی انسیه خزعلی شیراز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمیله علم‌الهدی: به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید

فرارو- جمیله علم الهادی همسر رئیس جمهور کشورمان در سفر به پاکستان گفت که به دلیل سکوت ما، اسرائیل به ادامه خشونت تشویق شد.

به گزارش فرارو به نقل از سایت شیعت‌نیوز پاکستان، همسر رئیس جمهور ایران گفت: خداوند هرگز کسانی را که سکوت کرده‌اند را نمی‌بخشد، سکوت آن‌ها بدتر از جنایتی است که در فلسطین رخ می‌دهد.

خانم علم الهدی افزود: آنچه در غزه در حال وقوع است در جهان بی سابقه است. اما ما به مادران و خواهرانمان افتخار می‌کنیم که با این همه ساکت نمی‌نشینند و با اسرائیل می‌جنگند.

وی افزود: نه تنها زنان غزه، بلکه روزنامه نگاران و پزشکان نیز داوطلبانه در غزه حضور دارند.

همسر رئیس جمهور ایران اظهار کرد: در مورد زنان غزه تصور می‌شود که آن‌ها ترس دارند، اما زنان فلسطینی در مقابل نسب کشی اسرائیل بی‌باک هستند. اسرائیل خود را پیرو حضرت موسی می‌داند، اما در واقع از پیروان فرعون هستند.

جمیله علم الهدی با اشاره به اخباری که رسانه‌های غربی درباره برخورد بد با زنان ایرانی منتشر می‌کنند، گفت: از رسانه‌های غربی می‌خواهم که به ایران بیایند و وضعیت را خودشان ببینند.

وی در ادامه گفت که بسیار خوشحالم که به پاکستان سفر کرده ام، قبل از اینکه به پاکستان بیایم، فکرم در مورد پاکستان مثبت بود، اما بعد از آمدن به اینجا، فکرم مثبت‌تر شد.

دیگر خبرها

  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • بازدید مدیر امور عشایر تفتان از مناطق عشایری
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • جمیله علم‌الهدی: به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس