Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@08:52:17 GMT

توقف پرهام مقصودلو مقابل شطرنج باز اسپانیایی

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۹۷۹۹

پرهام مقصودلو مقابل شطرنج باز اسپانیایی متوقف شد

پرهام مقصودلو موفق نشد حریف خود را شکست دهد.

به گزارش طرفداری، پرهام مقصودلو مرد شماره یک شطرنج ایران که در رقابت های لیگ برتر شطرنج اسپانیا شرکت کرده است، در دور چهارم این رقابت ها به مصاف لوپز سالگادو شطرنج باز اسپانیایی رفت و به تساوی رضایت داد.  

مقصودلو که به تازگی موفق شده عنوان سوپر استاد بزرگی شطرنج را کسب کند با ریتینگ ۲۷۰۱ در این رقابت ها شرکت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریف مقصودلو در دور چهارم این رقابت ها دارای ریتینگ ۲۶۰۴ بود.  

مقصودلو در لیگ برتر اسپانیا برای تیم (DUO BENIAJAN) بازی می کند. این تیم تا پایان دور چهارم این رقابت ها در صدر رقابت ها قرار دارد.

پرهام مقصودلو در دور اول این مسابقات مقابل شطرنج باز روسیه به پیروزی رسید. شطرنج باز ایران در دور دوم این رقابت ها هم توانست حریف اسپانیایی خود را شکست دهد و در دور سوم مقصودلو به تساوی رضایت داد.

در این مسابقات دیگر ملی پوش شطرنج ایران یعنی پویا ایدنی هم حضور دارد. ایدنی که برای تیم (C.A. SILLA) بازی می کند در دور چهارم به تساوی رسید. یاران ایدنی در این رقابت ها در رده دوم مسابقات قرار دارند.

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور برترین های قرن با مرتضی یکه: استعفا کردیم ولی اشتباه از ما بود، دهداری همیشه در ذهن من بهترین می ماند پاسخ دبیر کل فدراسیون فوتبال عربستان به ادعای باشگاه پرسپولیس آشنایی با آرتور کوین یامگا، بازیکن مدنظر استقلال ؛ از سری بی ایتالیا تا لیگ پرتغال ایده جنجالی اینفانتینو: برگزاری جام جهانی 2030 در اسرائیل و امارات! بدن ناآماده سمیر نصری، یک ماه پس از خداحافظی با فوتبال / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پرهام مقصودلو رقابت ها شطرنج باز دور چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی

در دومین روز رقابت‌های جوانان و امید بوکس آسیاریال چهار نماینده کشورمان مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز دوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا امروز(یکشنبه - 9 اردیبهشت ماه) در قزاقستان پیگیری شد و چهار ملی‌پوش تیم امید کشورمان موفق به شکست حریفان خود شدند.  

استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است

در رقابت‌های امروز، آرشام حسنی در وزن 48کیلوگرم از سد بوکسوری از کره‌جنوبی گذشت تا حریف نماینده هند در دور بعد شود.در وزن 57 کیلوگرم، نیما بیاتی در مصاف با نماینده فیلیپین به برتری دست یافت و حریف نماینده مغولستان در دور بعد شد.

امیرحسین پیشرو نیز در وزن 63.5 کیلوگرم مقابل نماینده سریلانکا به برتری دست یافت تا در دور بعد به مصاف نماینده ازبکستان برود. عیسی فردین نیز در وزن 71 کیلوگرم نماینده عراق را برد تا حریف بوکسوری از قزاقستان شود. 

روز گذشته نیز رضا فضلی در وزن 57 کیلوگرم رده سنی جوانان مقابل بوکسوری از امارات به پیروزی رسیده بود.

 در ادامه مسابقات، فردا(دوشنبه- 10 اردیبهشت ماه) رقابت‌های رده سنی جوانان پیگیری خواهد شد و در وزن 48 کیلوگرم هدی شعبان با حریفی از فیلیپین مسابقه خواهد داد و مهدی سلطانی نیز در وزن 54 کیلوگرم به مصاف نماینده مغولستان خواهد رفت.  

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • آغاز جنگ مدعیان لیگ برتر برای این ستاره (عکس)
  • اولین المپیک ژیمناستیک ایران، کارمند شهرداری گرگان شد
  • حسینی: هرگز حریف را تحقیر نمیکنم
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • برای اوسمار، کلاس مدیریت را تعطیل کن!
  • توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه