Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@08:49:09 GMT

اتباع بیگانه در کرمانشاه واکسینه می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۹۸۱۵

اتباع بیگانه در کرمانشاه واکسینه می‌شوند

«فرهاد همتی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن اشاره به آغاز روند واکسیناسیون اتباع بیگانه در استان کرمانشاه افزود: موضوع واکسیناسیون اتباع بیگانه را بر اساس توافق انجام شده به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ابلاغ کردیم.

وی افزود: اولویت واکسیناسیون اتباع بیگانه به ترتیب از استان هایی که این افراد حضور بیشتری دارند آغاز شده و استان کرمانشاه به تازگی روند واکسیناسیون رو آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اتباع بیگانه استانداری کرمانشاه توضیح داد: اتباع بیگانه مستقر در استان کرمانشاه می توانند با در دست داشتن مدارک هویتی به منظور دریافت واکسن به مراکز واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی مراجعه کنند.

بر اساس اعلام همتی دریافت واکسن کرونا تنها مربوط به اتباع بیگانه ای که حضوری مجاز در کشور دارند نیست و اتباع غیر مجاز نیز شامل این موضوع می شوند.

بر اساس اعلام مدیرکل اتباع بیگانه استانداری  بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر اتباع بیگانه مجوز دار در کرمانشاه حضور دارند و آمار اتباع بیگانه بدون مجوز در این استان نیز حدود هزار و ۵۰۰ نفر برآورد می شود.

همتی توضیح داد: اتباع بیگانه تنها شامل افراد پناهجو و افراد دارای گذرنامه می شود و دانشجویان خارجی مستقر در کرمانشاه به دلیل اینکه جز افراد دارای اقامت تحصیلی هستند در این آمار جا نمی گیرند.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۴۱ مرکز تجمیعی و سه مرکز خودرویی در کرمانشاه فعال است که علاوه بر مراکز فوق، ۱۰ پایگاه ویژه مشاغل در استان به چرخه تزریق واکسن کووید ۱۹ اضافه شده است.

براساس رنگ بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های پاوه، جوانرود و سرپل ذهاب در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

براساس این گزارش، شهرستان‌ های کرمانشاه، گیلانغرب، هرسین، سنقروکلیایی، کنگاور، صحنه، اسلام آبادغرب و روانسر در وضعیت نارنجی و شهرستان های قصرشیرین، ثلاث باباجانی و دالاهو نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهرستان و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.   

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی وزارت کشور اتباع خارجی واکسن کووید 19 کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استانداری کرمانشاه وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی وزارت کشور اتباع خارجی واکسن کووید 19 کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی استان کرمانشاه اتباع بیگانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۹۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بیگانه» در آنتن شبکه ۳ دیده ‌می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مستند «بیگانه» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدجواد نوروزبیگی با نگاهی متفاوت به موضوع حجاب سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۱۱:۵۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

مستند «بیگانه» اثر تازه موسسه راوین است و با نگاهی متفاوت به موضوع حجاب می‌پردازد.

سایر عوامل این مستند عبارت‌اند از: تدوین: مجتبی کمالی، گوینده: ابوالفضل شاه‌بهرامی، پژوهش: زهرا سجادی هزاوه، مینا یاری.

کد خبر 6092938 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • اتمام واکسیناسیون مرحله اول فلچ اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • «بیگانه» در آنتن شبکه ۳ دیده ‌می‌شود
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار