Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط باشگاه استقلال با مدیریت جدید، اظهار داشت: در استقلال ۳ سال بود که یا مربی نداشتیم یا مدیر نبود و در بحث زمین تمرین و اردو‌های آماده سازی هم مشکلات عمده‌ای داشتیم. آجورلو مدیری ورزشی و بسیار باسابقه است و در بحث مدیریت بحران تبحر دارد، استقلال هم که در این سال‌ها کلا در بحران بوده است! امیدوارم مدیر جدید بتواند منابع مالی و اسپانسر‌های قدرتمندی جذب کند و از لحاظ بودجه مشکلی نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نکته مثبت این فصل این است که سرمربی شخصا تیم را بسته و مانند پارسال نیست که مشخص نشد چه کسی بازیکنان را جذب کرد. البته باید ۳، ۲ بازیکن دیگر هم به تیم اضافه شوند خصوصا یک فوروارد تکنیکی و سرعتی برای جانشینی قایدی و یک بازیساز خوب برای پرکردن جای فرشید اسماعیلی. توقع داریم از ابتدای فصل شروعی پرقدرت داشته باشیم و از همان اول فصل مدعی قهرمانی باشیم و مشکلی پیش نیاید. چند سال است قهرمان لیگ نشده‌ایم و حالا شرایط مهیاست تا جام را کسب کنیم. باید دید در طول فصل و با گذر زمان چه اتفاقاتی می‌افتد.

پیشکسوت استقلال درباره قرعه تیمش در لیگ‌برتر و استارت لیگ بیست‌ویکم گفت: بازی آسانی در لیگ نداریم و بازی‌های فوتبال سخت شده است. حتی رئال مادرید و پاریسن ژرمن و… هم در لیگ‌های خود به تیم‌هایی که فکرش را نمی‌کنیم می‌بازند و به مشکل می‌خورند. استقلال در ۴-۳ هفته اول روی کاغذ بازی‌های نسبتا راحتی دارد و می‌توانیم با تلاش خود در چند هفته اول نتایج خوبی کسب کنیم و برای ادامه لیگ روند مناسبی داشته باشیم.

فریبا در پایان تصریح کرد: نباید به گذشته نگاه کنیم و باید رو به جلو پیش برویم. از مدیریت، کادرفنی، بازیکنان، پیشکسوتان و هواداران همه چیز و همه کس برای کسب نتایجی خوب آماده است و همه باید از تیم حمایت کنیم. پارسال ۸ هافبک جذب شد، اما وینگر نخریدیم و تیم تعادل و وزن مناسب نداشت. امسال تیم متوازن‌تری داریم و می‌توانیم امیدوارتر باشیم. لیگ بیست و یکم بسیار سخت و سنگین است و مبارزه بین تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان، گل گهر، تراکتور و احتمالا یک تیم که پدیده لیگ شود را شاهد خواهیم بود. بیشتر بخوانید: چرا قرارداد مجیدی تمدید شد؟؛ موج‌سواری ممنوع

انتهای پیام/

 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم

به گزارش "ورزش سه"، وینگر ۲۵ ساله آمریکایی پس از پیوستن به روسونری در تابستان گذشته با مبلغی حدود ۲۰ میلیون یورو در این تیم درخشیده و بلافاصله به عضوی اصلی از تیم استفانو پیولی تبدیل شده است. او در ۴۵ بازی در تمامی رقابت‌ها ۱۳ گل به ثمر رسانده و ۸ پاس گل داده است.

حضور پولیشیچ در فصل آینده میلان هم قطعی است و رشد او در ایتالیا خبر خوبی برای تیم ملی ایالات متحده آمریکا خواهد بود که خود را برای جام جهانی در سال ۲۰۲۶ آماده می‌کند.

او در مصاحبه با ESPN در مورد عملکرد خوبش در سری A گفت: «فکر می‌کنم اینجا خیلی رشد کرده‌ام، در واقع از شدت سختی بسیاری از بازی‌های این لیگ شگفت‌زده شده‌ام. فکر می‌کنم این یک آزمون عالی برای من بود، اما موفقیتم فقط به تعداد فرصت‌هایی که من رسید بستگی داشت. من زمان زیادی را در زمین داشتم تا نشان دهم که چه کاری می‌توانم انجام دهم، و همچنین گاهی اوقات به من نقش‌های خلاقانه و آزادی زیادی داده شده است. بخش بزرگی از دست‌آوردم هم به خودباوری و اعتماد به‌نفسم مربوط بوده است.»

سپس از پولیشیچ در مورد سخت‌ترین چیز برای سازگاری در ایتالیا پرسیدند و او گفت: «زبان همیشه سخت‌ترین بخش است. من در گذشته آشنایی خاصی با ایتالیایی نداشتم و حضور در میلان و ارتباط با دیگران برایم یک چالش بود و هنوز هم در برخی جملات مشکل دارم.»

دیگر خبرها

  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند