Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@06:07:01 GMT

تمایل استرلینگ به جدایی از سیتی

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۹۸۸۷

تمایل استرلینگ به جدایی از سیتی

رحیم استرلینگ ممکن است در زمستان منچسترسیتی را ترک کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، بازیکن ۲۶ ساله تیم ملی انگلیس از سال ۲۰۱۵ که از لیورپول به سیتی رفت در این تیم بوده است. با این حال او در فصل جاری فقط دو بازی انجام داده است.

استرلینگ درباره آینده خود گفت: اگر فرصتی برای رفتن به جای دیگر وجود داشت آماده رفتن هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که گفتم، فوتبال مهمترین چیز برای من است. چالش هایی که من از سنین جوانی برای خود ایجاد کرده ام و همچنین آرزو دارم که در خارج از کشور بازی کنم برای من مهم هستند.

استرلینگ ممکن است شنبه برابر برنلی از ابتدا در ترکیب ثابت تیمش حضور داشته باشد زیرا فران تورس وینگر سیتی هنگام بازی برای اسپانیا در لیگ ملت ها دچار شکستگی پا شد.

استرلینگ که قراردادش با سیتی تا سال ۲۰۲۳ ادامه دارد علیرغم چند بازی ابتدایی اش، می گوید برای درخواست زمان بازی بیشتر به دفتر گواردیولا نمی رود.

استرلینگ می گوید: من شخصی نیستم که شکایت کنم. من کار خود را ادامه می دهم، آن چه را باید انجام دهم انجام می دهم. تنها تمرکز من روی کار خودم است و تلاش می کنم تا جایی که ممکن است تمرین کنم و گل بزنم.

بارسلونا به صورت جدی خواستار به خدمت گرفتن این بازیکن است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رحیم استرلینگ تیم فوتبال منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۹۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در حال حاضر با یک امتیاز بیشتر از منچسترسیتی در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قرار دارد اما آنها یک بازی بیشتر از حریف انجام داده‌اند و همین باعث شده است که این احتمال وجود داشته باشد که صدر را از دست بدهند.

فشردگی دیدارهایی که شاگردان پپ گواردیولا باید در چند روز باقی مانده تا پایان رقابت‌های لیگ برتر برگزار کنند باعث شده است که بسیاری احتمال از دست دادن امتیاز توسط این تیم را مطرح کنند و به نظر می‌رسد که آرتتا هم بسیار به این اتفاق امیدوار است.

سرمربی آرسنال در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت:« بله، این چیزی است که با قلب و روحم آرزویش را دارم. می‌دانید که احساس من چیست. هر تیمی فقط می‌خواهد برنده باشد و برای قهرمانی نیاز دارید که سایر تیم‌ها امتیاز از دست بدهند و شما آرزو می‌کنید که این اتفاق رخ دهد.

و پس از این که سیتی ببرد، ما باید احساس‌مان را مدیریت کنیم چون مهم نیست که در آن روز چه اتفاقی رخ می‌دهد. هنوز دیدارها و امتیازهای بسیاری باقی مانده است. باید خوب بازی کنیم و آماده باشیم و در بازی بعدی به پیروزی برسیم تا امیدمان را حفظ کنیم. این کاری است که ما انجام خواهیم داد.»

دیگر خبرها

  • آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!
  • وظیفه قالیشویی چیست؟
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد
  • امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • کامنت جالب دنی کارواخال؛ به بچه‌هایم خواهم گفت کنار کروس بازی کردم! / عکس
  • شب سیاه در لیگ دو فرانسه: مرسی سیتی! (عکس)
  • شبی که رئال معجزه را معنا کرد! (عکس)
  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد
  • آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است