Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، محمد حمیدی مقدم مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در پیامی به برگزیدگان سی و چهارمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان تبریک گفت.

در پیام مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی نوشته شده است:

«موفقیت هنرمندان گرامی سرکار خانم فهیمه قبادی، جناب آقای مختار عبدالهی و بازیگر کودک و با استعداد فیلم «میان صخره‌ها» خانم آندیا یحیی‌پور در سی و چهارمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان باعث مسرت و شایسته تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید که شما عزیزان مانند گذشته، مرکز گسترش را برای تجربه‌گری و آزمودن مسیرهای تازه خانه خود بدانید. محمد حمیدی مقدم.»

چهارشنبه شب ۲۱ مهرماه در آئین اختتامیه سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوان ۲ تولید مرکز گسترش، موفق به کسب جوایزی شدند. پویانمایی «آی دی» به کارگردانی فهیمه قبادی دیپلم افتخار بهترین پویانمایی را به دست آورد. در بخش ملی نیز فیلم سینمایی «میان صخره‌ها» که از تولیدات کم‌هزینه مرکز گسترش است، نامزد دریافت ۲ جایزه بود که در نهایت پروانه زرین بهترین بازیگر کودک و نوجوان به آندیا یحیی‌پور بازیگر این فیلم رسید و همچنین جایزه ویژه داوران بخش ملی به مختار عبدالهی کارگردان «میان صخره‌ها» اهدا شد.

کد خبر 5327909 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی محمد حمیدی مقدم جشنواره کودک و نوجوان اصفهان پیام تبریک تئاتر ایران جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان سریال ایرانی موسیقی ایرانی حضور هنر ایران در جهان فیلم کوتاه اصغر کفشچیان مقدم عکاسی فیلم سینمایی جشنواره فیلم کوتاه تهران دفتر موسیقی وزارت ارشاد شبکه مستند سیما سازمان صداوسیما برنامه تلویزیونی مرکز گسترش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره «طنز پهلو» در زادگاه پدر طنز معاصر ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان ؛ امیرحسین طاهری گفت: از هزار و ۱۲۹ اثر که در بخش‌های داستان کوتاه، شعر طنز، کاریکاتور، چند رسانه‌ای و طنز مطبوعاتی از ۱۲۱ رسانه کشوری به دبیرخانه هشتمین جشنواره «طنز پهلو» ارسال شده بود، از صاحبان ۲۰ اثر برگزیده تجلیل شد.

وی افزود: طنز پردازان تهرانی بیشترین سهم آثار ارسالی را در این جشنواره داشتند.

فرشاد مهدی پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت ارشاد در این جشنواره گفت: قرار است طنز به صورت یک رشته دانشگاهی به فهرست رشته‌های آموزش عالی اضافه شود تا نخبگان طنز به صورت آکادمیک در این رشته تحصیل و مشغول به کار شوند.

دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان هم در این جشنواره با بیان اینکه طنز گل آقا طنزی عالمانه بود گفت: طنز گل آقا چهارچوب دارد، زیرا در عین حال که به مشکلات می‌پرداخت، هدفش اصلاح مشکل بود و این باید برای نسل جدید طنزپردازان یک الگو باشد.

کیومرث صابری فومنی ملقب به گل آقا ، نویسنده ، طنز نویس و معلم ایرانی که صاحب هفته نامه طنز"گل آقا " بود ، ۷ شهریور ۱۳۲۰ به دنیا آمد و ۱۱ اردیبهشت سال ۱۳۸۳ از دنیا رفت.

دیگر خبرها

  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره «طنز پهلو» در زادگاه پدر طنز معاصر ایران
  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان
  • جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان