Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@09:18:24 GMT

بیل کلینتون در بیمارستان بستری شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۰۰۱۹

بیل کلینتون در بیمارستان بستری شد

به گزارش جماران؛ بیل کلینتون چهل و دومین رییس جمهوری آمریکا که در دو دهه گذشته با مشکلات جسمی زیادی روبه رو بود، به علت ابتلا به یک بیماری غیر از کرونا در بیمارستان بستری شد.

به گزارش شبکه ای‌بی‌سی‌نیوز، آنجل اورنیا سخنگوی کلینتون اعلام کرد که وی به علت ابتلا به یک بیماری در مرکز درمانی دانشگاه کالیفرنیا بستری شده اما قرار است به زودی مرخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اورنیا ابراز امیدواری کرد که کلینتون به زودی به خانه بازگردد.

رییس جمهوری پیشین ایالات متحده طی دو دهه گذشته با  مشکلات جسمی عدیده‌ای روبه رو شده که اغلب آنها مربوط به مشکلات قلبی بوده است. او یک جراحی بای‌پس چهارگانه قلب در سپتامبر ۲۰۰۴ (شهریور- مهر ۱۳۸۳) انجام داد و در فوریه ۲۰۱۰ (بهمن- اسفند ۸۸) دو استنت شریانی در قلبش کار گذاشته است. کلینتون همچنین در سال ۲۰۰۵ به علت مشکل ریه زیر تیغ جراحی رفت.

کلینتون ۷۵ ساله از ژانویه ۱۹۹۳ (دی ۷۱) تا ژانویه ۲۰۰۱ (دی ۷۹) به عنوان چهل و دومین رییس جمهوری آمریکا بر سر کار بود.

وی در سن ۳۲ سالگی در ۱۹۷۸ (۵۷-۱۳۵۶) به عنوان فرماندار آرکانزاس انتخاب شد اما در دور دوم از رسیدن به این سمت بازماند. این سیاستمدار آمریکایی بار دیگر از سال ۱۹۸۳ (۱۳۶۱) تا ۱۹۹۲ (۱۳۷۰) در سمت فرماندار بود. کلینتون پس از آن در رقابت با جورج دبلیو بوش پدر، او را به راحتی شکست داد تا بعد از جیمی کارتر به عنوان اولین دموکرات به ریاست جمهوری برسد.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا بیل کلینتون افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۰۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از افزایش ۳برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی در سال‌جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: «در یک ماه گذشته ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ‌های خودرو، دچار مسمومیت و ۱۴ نفر از آن‌ها در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند.»

به گزارش تسنیم، بابک یکتاپرست با بیان اینکه آمار مسمومیت با قارچ‌های وحشی در سال جاری نسبت به سال گذشته ۳۰۰ درصد رشد داشته است، اظهار کرد: «در سال‌جاری به‌دلیل افزایش حجم بارش‌ها، شاهد رویش انواع قارچ‌ها در طبیعت هستیم و متأسفانه گروه‌های مختلف طبیعت‌گرد این قارچ‌های خودرو را به‌عنوان قارچ خوراکی مصرف می‌کنند در حالی که این کار، عوارض مرگباری به‌همراه دارد.»

 وی افزود: از هشتم فروردین تا پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تعداد ۵۳ نفر براثر مصرف قارچ‌های سمی و وحشی دچار مسمومیت شده‌اند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: از این تعداد ۱۴ نفر بستری و ۳۹ نفر درمان و ترخیص شده‌اند و خوشبختانه تا این لحظه فوتی ثبت نشده است.

یکتاپرست با اشاره به رشد ۳ برابری مسمومیت با قارچ‌های وحشی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: بیشترین مسمومیت با قارچ‌های سمی در استان‌های فارس (۱۶ نفر)، لرستان (۱۲ نفر) و کرمانشاه (۱۰ نفر) رخ داده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آمادگی مازندران برای سفر رییس جمهوری
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد