Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته دوازدهم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آمریکای جنوبی موسوم به «کونمبول» با برگزاری پنج بازی به انجام رسید و در مهمترین دیدارها آرژانتین و برزیل موفق به کسب یک پیروزی دیگر شدند.

آرژانتین از ساعت سه بامداد به وقت تهران رو در روی میهمان خود پرو قرار گرفت و موفق شد به سختی با نتیجه یک بر صفر به برتری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاوتارو مارتینز در دقیقه ۴۳ زننده تک گل بازی بود. در سوی مقابل یوشیمار یوتون در دقیقه ۶۵ برای پرو یک پنالتی را از دست داد تا سه امتیاز دیگر به حساب شاگردان لیونل اسکالونی واریز شود.

آلبی سلسته با این برد از ۱۱ بازی ۲۵ امتیازی شد و جایگاهش در رده دوم را تثبیت کرد. پرو با ۱۱ امتیاز در جایگاه نهم ایستاده است.

تیم صدرنشین برزیل از ساعت چهار صبح به وقت تهران از اروگوئه پذیرایی کرد و موفق شد با نتیجه پرگل چهار بر یک رقیب خود را در هم بکوبد تا با ۳۱ امتیاز از ۱۱ مسابقه به روند فوق‌العاده خود ادامه دهد.

نیمار و رافینیا، ستاره‌های سلسائو در این پیکار بودند.

نیمار در دقیقه ۱۰ زننده اولین گل مسابقه بود و دو پاس گل هم داد. رافینیا، بازیکن ۲۴ ساله تیم لیدزیونایتد هم در دقایق ۱۸ و  ۵۸ زننده ۲ گل تیمش بود. گابریل باربوسا نیز در دقیقه ۸۳ تیر خلاص را به پیکره اروگوئه وارد کرد. تک گل تیم میهمان به وسیله لوییز سوارز در دقیقه ۷۷ زده شد. با این نتیجه اروگوئه دومین باخت متوالی را تجربه کرد و با ۱۶ امتیاز به رده پنجم سقوط کرد.

در دیگر دیدارها این نتایج به ثبت رسید:

بولیوی ۴-۰ پاراگوئه

کلمبیا ۰-۰ اکوادور

شیلی ۳-۰ ونزوئلا

در حال حاضر تیم‌های برزیل(۳۱ امتیاز)، آرژانتین(۲۵ امتیاز)، اکوادور(۱۷ امتیاز)، کلمبیا(۱۶ امتیاز)، اروگوئه(۱۶ امتیاز)، شیلی(۱۳ امتیاز)، بولیوی(۱۲ امتیاز)، پاراگوئه(۱۲ امتیاز)، پرو(۱۱ امتیاز) و ونزوئلا(۷ امتیاز) در  رتبه‌های اول تا دهم قرار دارند. چهار تیم نخست به صورت مستقیم راهی جام جهانی ۲۰۲۲  قطر می‌شوند و تیم پنجم باید در پلی‌آف رو در روی نماینده قاره آسیا قرار بگیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آرژانتین برزیل آرژانتین برزیل جام جهانی 2022 قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۰۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور

غیبت دو بازیکن ایرانی در بازی‌های تیم کایسری‌اسپور همچنان ادامه خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از IHA ترکیه؛ تیم فوتبال کایسری‌اسپور در 6 بازی اخیرش در سوپرلیگ ترکیه از کسب پیروزی بازمانده و به 2 تساوی و 4  شکست دست یافت. این تیم امیدوار است در بازی یکشنبه آینده برابر بندیک‌اسپور بتواند به هر 3 امتیاز دست یابد و جایگاه خود را در جدول رده‌بندی با رسیدن به امتیاز 40 ارتقاء دهد.

بر اساس این گزارش؛ کایسری‌اسپور در بازی با بندیک‌اسپور بازیکنان ایرانی خود یعنی مجید حسینی و علی کریمی را همچنان به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار نخواهد داشت.

در جدول رده‌بندی 20 تیمی سوپرلیگ فوتبال ترکیه تیم کایسری‌اسپور با 37 امتیاز چهاردهم است.

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • آیا رئیس جمهور آرژانتین مشکل روانی دارد؟
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار بازداشت سران رژیم صهیونیستی شدند