Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان گفت: بازخوانی فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدا و حرکت سیری که آنان روشن ساخته اند، رسالت بزرگی بر دوش ما است که باید در آن راه حرکت کنیم.

خبرگزاری میزان - به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا، آئین معنوی غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا با حضور دادستان مرکز استان همدان و معاونان وی، فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی و تنی چند از مسئولان ادارات این استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«حسن خانجانی موقر» دادستان همدان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه تجدید بیعت با شهدا، یادآور حماسه سازی و جانفشانی آنان است، گفت: عزت، اقتدار و سربلندی جمهوری اسلامی ایران به برکت خون‌های پاک شهداست و پایبندی به آرمان‌های مقدس آنان، ما را در خدمت رسانی به مردم یاری می‌رساند.

وی اظهار کرد: بازخوانی جانفشانی‌های شهدا، انتقال پیام مقاومت آنان و حرکت در مسیری که به مانند ستارگان رخشنده روشن ساخته اند، رسالت بزرگی بر دوش ما است و باید در این راه حرکت کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادستان همدان گلزار شهدا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان همدان گلزار شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان

دریافت 10 MB

تصویربردار: حبیبه احسنی

کد خبر 6093637

دیگر خبرها

  • شرط آزادی مشروط بابک زنجانی چیست؟/ بازخوانی روند پرونده
  • پشت‌پرده بازخوانی مرگ نیکا شاکرمی توسط انگلیسی‌ها / چهار نکته درباره یک خودکشی خاص در محله امیر اکرم!
  • بازخوانی بی‌نظیر آواز شجریان توسط خواننده پایتخت + ویدئو
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی