Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری و استاندار هرمزگان بر تعامل دستگاه قضا و دولت جهت رفع مشکلات مردم تأکید نمودند.

خبرگزاری میزان - علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در دیدار با مهدی دوستی استاندار جدید هرمزگان، انتصاب وی به عنوان نماینده عالی قوه مجریه در این استان را تبریک گفت.

همچنین رئیس کل دادگستری و استاندار هرمزگان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» و تأکیدات رؤسای جمهور و قوه قضاییه، بر تعامل دستگاه قضا و دولت جهت رفع مشکلات مردم تأکید نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی صالحی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای قضایی استان هرمزگان در جریان این دیدار با تأکید بر همکاری و پشتیبانی دستگاه قضایی از دولت برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به اقدامات ویژه دادگستری استان در زمینه برقراری امنیت، ایجاد صلح و سازش، رسیدگی به پرونده‌های مهم، مقابله با فساد، برخورد با قاچاق، حمایت از سرمایه گذاری و تولید و احیای کارخانه‌ها و کارگاه‌های تعطیل و نیمه تعطیل نیز اشاره کرد و خواستار ارتقای سطح همکاری‌ها در این خصوص شد.

وی همچنین یادآور شد: متأسفانه حجم زیادی از کالا‌ها در گمرکات به علت عدم ترخیص در معرض فساد قرار دارند که این موضوع نیازمند برنامه ریزی منسجم، ایجاد زیرساخت‌های لازم و تأمین نیرو و تجهیزات کافی برای تعیین تکلیف سریع این اقلام است.

علی صالحی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه ویژه شورای تأمین به موضوع قاچاق سوخت شد و بر ضرورت ایجاد اشتغال توسط دولت با هدف بهبود معیشت مرزنشینان به منظور کاهش آمار قاچاق تأکید کرد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان هرمزگان در پایان برای مهدی دوستی استاندار جدید هرمزگان در این جایگاه مهم آرزوی موفقیت کرد.

استاندار هرمزگان نیز در جریان این دیدار، ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند دستگاه قضایی استان گفت: ارتقای جایگاه استان هرمزگان در همه زمینه‌ها مهمترین هدف ما است که امیدواریم در تعامل بین دستگاه‌ها در ذیل سه قوه و دیگر نهاد‌ها صورت پذیرد.

مهدی دوستی خاطرنشان کرد: می‌توانیم بر اساس هماهنگی، هم افزایی و تعامل، توان و ظرفیت‌های مختلف را در کنار هم و در راستای رسیدگی به مطالبات مردم قرار دهیم و مطمئناً این امر بسیار اثربخش خواهد بود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان همچنین اظهار داشت: قطعاً با اتکاء به ظرفیت و سرمایه اجتماعی بسیار خوبی که استان هرمزگان از آن برخوردار است، اقدامات چشمگیری را در جهت رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادگستری هرمزگان علی صالحی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری هرمزگان علی صالحی استان هرمزگان رئیس کل دادگستری جهت رفع مشکلات علی صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۰۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است

استاندار لرستان با اشاره به امنیت این استان گفت: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در نشست با فرماندهان فراجای لرستان گفت: این استان امن و فعال با مشارکت مردم است.

او با بیان اینکه تعامل مردم و پلیس عامل موفقیت پلیس است، اضافه کرد: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه، تأکید کرد: خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا حاکی از زیر پا گذاشتن حقوق انسانی است.

شفقت بیان کرد: رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان، استادان و فیلسوفان قابل‌ قبول نیست، اما پلیس در کشور ما امنیت را با حضور مردم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌فروشی معادن
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابلاغ مأموریت ویژه برای آموزش‌های تخصصی به قضات
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • پایتخت تقسیم می شود؟