Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، ناصر مطیعی گفت: زمان ثبت نام وام‌های دانشجویی نیمسال اول تحصیلی پس از تشکیل کامل کلاس‌های آموزشی در دانشگاه‌هاست و صندوق رفاه با ابلاغ بخشنامه‌ای به دانشگاه‌ها زمان دقیق ثبت نام را اعلام می‌کند.

وی با اشاره به نحوه پرداخت وام‌های دانشجویی در نیمسال جدید تحصیلی گفت: برخی شرایط پرداخت وام‌ها تسهیل شده و تلاش ما این است که در کمترین زمان پس از ارسال درخواست، وام‌ها پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس صندوق رفاه دانشجویان تاکید کرد: بخشنامه مربوط به وام‌های دانشجویی به موقع ارسال خواهد شد و تصمیم داریم هیچ لیست وامی از سوی دانشگاه و دانشجویان بی پاسخ نماند و هیچ دانشجوی وام‌گیرنده واجد شرایطی از وام محروم نشود.

مطیعی در خصوص اعتبارات در نظر گرفته شده برای وام‌های دانشجویی نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۰ گفت: برای نیمسال اول تحصیلی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای وام‌های دانشجویی پیش بینی شده که نسبت به سال تحصیلی قبل ۳۰ درصد افزایش دارد و ترکیب وام‌های دانشجویی در سال تحصیلی جدید تغییری نخواهد داشت.

کد خبر 5327402 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: وام دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه تهران وزارت علوم تحقیقات و فناوری سال تحصیلی جدید دانشگاه های علوم پزشکی تشکلهای دانشجویی واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی سازمان امور دانشجویان حکم انتصاب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی واکسیناسیون دانشگاه فنی و حرفه ای وام های دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۰۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه اصفهان در حمایت از جنبش دانشجویی آمریکا

دریافت 10 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها - خدیجه نادری: دانشگاهیان دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی در حمایت از جنبش دانشجویی دانشجویان آمریکا ظهر یکشنبه ۹ اردیبهشت همراه با نماز جماعت تجمیعی در سه راه زبان دانشگاه اصفهان تجمع کردند.

کد خبر 6090993

دیگر خبرها

  • واریز ۳ مطالبه معلمان تا پایان اردیبهشت
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده
  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • آمادگی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان استان
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه اصفهان در حمایت از جنبش دانشجویی آمریکا
  • افزایش در اعتبار بن‌ دانشجویی نمایشگاه کتاب/ انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • افزایش در اعتبار بن‌دانشجویی نمایشگاه کتاب/انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم