Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - با واگذاری سکان هدایت تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به مهدی قنبری این تیم برای انجام آزمایشات ایفمارک راهی تهران شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، تیم شاهین شهرداری بوشهر یکی از تیم‌های صاحب نام استان بوشهر در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور قرار دارد که در فصل پیش با مربیگری داوود مهابادی یکی از مدعیان صعود بود اما در هفته‌های پایانی با قبول شکست در برابر فجرسپاسی شیراز شانس صعود را از دست داد و با 7 امتیاز اختلاف نسبت به فجر سپاسی شیراز و هوادار تهران از صعود به لیگ برتر باز ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم شاهین شهرداری بوشهر دارای مشکلاتی برای حمایت‌های مالی است که در این زمینه استانداری بوشهر کمک 5 میلیارد تومانی به این تیم برای حضور در فصل جدید رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور تعیین کرد.

پس از کش و قوس‌های فراوان برای تعیین سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر، بالاخره مهدی قنبری با سابقه سرمربیگری در تیم‌های پدیده وحدت بوشهر در رقابت‌های لیگ 3 و امید گناوه و ایرانجوان بوشهر در رقابت‌های لیگ دسته دوم، سکان هدایت این تیم در دست گرفت.

کاروان سفید پوشان بوشهری راهی تهران شد تا صبح روز شنبه 24 مهرماه برای انجام آزمایشات لازم راهی مرکز ایفمارک شوند.

بر اساس همین گزارش ، با توجه به بدهی باشگاه در کمیته تعیین وضعیت و مشکل ثبت قرارداد بازیکنان جدید و همچنین زمان اندک باقیمانده ، 14 بازیکن رده امید و جوانان که از فصل قبل با باشگاه قرارداد دارند پس از انجام آزمایشات ایفمارک و صدور مجوز در بازی اول تیم شاهین شهرداری بوشهر در برابر قشقایی شیراز به میدان خواهند رفت.

سرمربی جدید شاهین شهرداری بوشهر انتخاب شداعتبارات لازم در اختیار تیم شاهین شهرداری بوشهر قرار گیردتیم فوتبال شاهین از سوی شورای شهر و شهرداری بوشهر حمایت می‌شود

در ضمن کادر فنی تیم لیست بازیکنان جدید مورد نظر خود آماده کرده تا با رفع مشکلات نسبت به جذب آنها اقدام شود.

بر پایه این گزارش نقل و انتقالات بازیکنان در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور تا 16 آبان ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/190/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم شاهین شهرداری بوشهر باشگاه های کشور انجام آزمایشات لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز

ایسنا/فارس سخنگوی شهرداری شیراز اعلام کرد: طی حادثه در عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی توسط پیمانکار، متاسفانه ۲ کارگر پیمانکار مربوطه فوت کردند.

رضا جاویدی ‌در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این حادثه پیش از ظهر امروز شنبه، ۸ اردیبهشت رخ داده است، افزود: عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بولوار میثم در حال انجام بود که سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه ۵ در حین انجام عملیات لوله‌گذاری در پی ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاکبرداری دچار حادثه شدند.

وی ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده داغدار کارگران فوت شده، اضافه کرد: با حضور به موقع نیروهای آتش‌نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد اما متاسفانه با وجود انجام عملیات، ۲ کارگر پیمانکار فوت کردند.

سخنگوی شهرداری شیراز با ابراز تاسف از وقوع این حادثه، ادامه داد: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضایی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوطه شده است.

وی یادآور شد: شهرداری شیراز در راستای توسعه شبکه دفع آب‌های سطحی به‌منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و مطالعات انجام شده، اقدام به اخذ پیمانکار جهت اجرای پروژه لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی این محل کرده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • الگوی مهاجرت و گسترش گله‌های میگو در آب‌های استان بوشهر شناسایی شد
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • واکسن سرطان میزان بقا را دو برابر می‌کند
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم