Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ طرفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان گفت: ۹ خانواده مددجو طرح شهید کاظمی بعد از احداث منازل، اهدای موکت و کابینت از سوی گروه‌های جهادی به این خانواده‌ها صورت گرفت.

او افزود: این واحد‌های مسکونی در طرح شهیدی کاظمی با کمک نیرو‌های جهادی احداث شده اند و بعد از احداث این خانه‌های با کمک خیرین، گروه جهادی مسیر مقاومت، گروه جهادی شهدای مقاومت، گروه جهادی طریق الحسین و گروه جهادی شهید چمران و با مبلغ ۴۵ میلیون تومان موکت و کابینت این خانه‌ها را تامین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروه های جهادی کمک به نیازمندان گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان در این مراسم گفت: در استان ۳۴۰۰ گروه جهادی در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و اشتغال در حال فعالیت هستند که گام‌های مثبتی برای محرومیت زدایی برداشته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


سرهنگ حسن عجمی افزود: امروز شاهد هستیم سپاه حرکت‌های مطلوبی در کنار دستاورد‌های دفاعی، نظامی وفرهنگی در زمینه‌های خدمت رسانی به مردم همراه با گروه‌های جهادی دنبال می‌کند.

دیگر خبرها

  • ویژگی‌های معلم خوب در مدرسه شهید کاظمی اردبیل
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی
  • کاهش ۵ تنی پسماند روزانه اسالم با تفکیک از مبدا
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال نیازمند اقدامات جهادی است
  • (ویدیو) فرآیند تهیه ترشی سیر به روش سنتی یک خانواده روستایی آذربایجانی