Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین از تقویم بازی‌های این تیم در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ابراز نارضایتی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین پس از پیروزی یک بر صفر تیمش در بازی خانگی بامداد امروز (جمعه) در دور دوازدهم بازی‌های انتخابی جام جهانی 2022 در آمریکای جنوبی که سومین بازی این تیم در این رقابت‌ها طی یک هفته گذشته بود به خبرنگاران گفت: راستش توضیح اینکه چرا در چنین مدت کوتاهی باید سه بازی در آمریکای جنوبی برگزار شود، برایم سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال ما به کارمان ادامه می‌دهیم. چیزی که در نهایت همه ما از این بازی می‌‌خواستیم این بود که کمی به جام جهانی نزدیک‌تر شویم. انجام سه بازی (انتخابی جام جهانی) در آمریکای جنوبی در چنین مدت کوتاهی وحشتناک و واقعاً طاقت‌فرساست.

اسکالونی درباره شیوه بازی پرو در نیمه دوم مسابقه اظهار داشت، گفت: ما از نتیجه بازی خیلی راضی نیستیم، اما پرو هم عملکرد خوبی را ارائه کرد ضمن اینکه بازی‌های انتخابی جام جهانی در کل بازی‌های سختی هستند. پرو بازی خودش را انجام داد و ما هم می‌دانستیم که چه کاری باید انجام دهیم. اگر ضربه پنالتی‌شان (ضربه‌ای که در دقیقه 65 توسط یوتون به هدر رفت) نبود آنها یک بار هم به دروازه ما نمی‌رسیدند. با این حال من فکر می‌کنم که عملکرد پرو و حرکات پا به توپ بازیکنان این تیم خوب بود. به جز در صحنه‌ای که به حریف پنالتی دادیم، بازی در کنترل ما بود.

سرمربی تیم ملی آرژانتین در پاسخ به این سؤال که آیا از الان به جام جهانی فکر می‌کند، تأکید کرد: در حال حاضر اولین کاری که می‌خواهم انجام دهم این است که به خانه‌ام بروم. به خاطر وجود یکسری مشکلات خانوادگی الان در وضعیتی نیستم که بخواهم به جام جهانی فکر کنم. امروز سه بازی ما (در هفته بازی‌های ملی) به پایان رسید. من و خانواده‌ام در این مدت لحظات سختی را سپری کردیم و به همین دلیل الان آمادگی ذهنی فکر کردن به جام جهانی را مطلقاً ندارم. ما امروز یک قدم بسیار مهم به سمت جام جهانی برداشتیم، اما هنوز صعود نکرده‌ایم و باید به کارمان ادامه دهیم.

انتخابی جام جهانی 2022| پیروزی قاطع برزیل برابر اروگوئه و برد خفیف آرژانتین/ کلمبیا در دقیقه 105 پیروزی را از دست داد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی قطر تیم ملی فوتبال آرژانتین جام جهانی قطر تیم ملی فوتبال آرژانتین انتخابی جام جهانی آمریکای جنوبی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۰۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکای شعله‌ور!

حالا چشم مردم آمریکا و البته جهانیان به برخوردهایی از پلیس این کشور باز می‌شود که پیش از این از سمت خود آمریکایی‌ها در سراسر جهان مورد اعتراض بود. عکس‌هایی از تک‌تیراندازهای آمریکایی بر بام خانه‌های مشرف به دانشگاه‌های آمریکا از جمله تصاویر فراگیر شده این روزهاست. ویدئوهای سرکوب و بازداشت معترضان هم چیزی نیست که آمریکایی‌ها بتوانند آن را زیر فرش پنهان کنند و رسوایی آنها تا جایی پیش رفته که حتی دادستان‌جورجیا به‌صراحت اعلام کرده است «دانشجویان را سرکوب کنید.» و یک اکانت توییتری منتسب به ارتش رژیم صهیونیستی تهدید کرده با شناسایی این دانشجویان با آنها برخورد خواهد کرد! در همین ارتباط نیز سازمان عفو بین‌الملل با صدور بیانیه‌ای به سرکوب اعتراضات مسالمت‌آمیز دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از ملت فلسطین واکنش نشان داد. دولت و کنگره آمریکا به‌رغم مخالفت شدید افکار عمومی خود در ادوار مختلف به‌ویژه در روزهای اخیر حمایت‌های گسترده‌ای از جنگ و تجاوز اسرائیل علیه فلسطین کرده‌اند. دولت آمریکا روز پنجشنبه‌ ۳۰ فروردین، قطعنامه درخواست عضویت کامل کشور فلسطینی را در سازمان ملل متحد وتو کرد. وتوی این قطعنامه از سوی آمریکا در حالی صورت گرفت که فرانسه، چین و روسیه، سه عضو دائم شورای امنیت و همچنین دو متحد آمریکا یعنی ژاپن و کره جنوبی به پیش‌نویس این قطعنامه رأی مثبت داده بودند. همچنین مجلس سنای آمریکا به‌تازگی یک بسته کلان حمایت مالی از اسرائیل را شامل ۱۷میلیارد دلار به تصویب رساند که چهار میلیارد دلار آن صرف تکمیل سیستم‌های دفاع موشکی اسرائیل خواهد شد. پس از این اقدامات بود که شعله‌های خشم دانشجویان آمریکایی علیه حامیان اسرائیل از جمله در دانشگاه‌های این کشور بالا گرفت. اکنون امواج خروشان اعتراض دانشجویان علیه اسرائیل تقریبا به سراسر آمریکا سرایت کرده و تظاهرات دانشجویان طرفدار فلسطین به‌عنوان مهم‌ترین جنبش ضد اسرائیلی تاریخ آمریکا در ده‌ها دانشگاه آمریکا و اروپا با قدرت خواستار پایان یافتن جنگ در غزه، آتش‌بس و عدم حمایت حاکمان کاخ سفید از صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان شده است. این درحالی است که برخی نمایندگان رسانه‌ها و ناظران بین‌الملل پیش‌بینی کردند چادرهای اعتراضی دانشجویان در روزهای آتی بخش‌های بیشتری از آمریکا و اروپا را فرا می‌گیرد. 

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • آمریکای شعله‌ور!
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • سوتی وحشتناک گزارشگر بازی آلومینیوم - پرسپولیس