Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین البرز؛ سرگرد پاسدار محمد نصرتی گفت: رزمایش خدماتی پزشکی با حضور ۳۰ گروه جهادی اقشار مختلف پزشکی، خدماتی، عمرانی و فرهنگی انجام می شود.
وی ادامه داد: در این رزمایش خدمات مختلف بهداشتی شامل دندانپزشکی، کودکان، زنان و زایمان، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، روانشناسی، مشاوره، تعمیر و تجویز عینک و  توزیع دارو ارائه  خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس بسیج سازندگی سپاه امام حسین (ع) شهرستان کرج از مرمت خانه محروم به عنوان دیگر خدمات قابل ارایه در این رزمایش اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون  ۱۴ مدرسه در این مناطق با کمک شهرداری منطقه ۱۰ کرج رنگ آمیزی شده و از روز جمعه ۲۳ مهرماه جاری  نیز ۱۱ مدرسه دیگر رنگ آمیزی می شود ضمن اینکه  مرمت پنج خانه محروم  در برنامه کاری  است.
نصرتی یکی دیگر از خدمات را با همکاری  سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری عنوان کرد و افزود: با همکاری  این سازمان نخاله های رها شده در مناطق  محروم کرج جمع آوری خواهد شد.
وی ارایه مشاوره حقوقی، توزیع بسته های معیشتی و لوازم التحریر را از دیگر این خدمات برشمرد و گفت: همچنین با اهدای ۲ سری جهیزیه به نوعروسان محروم این مناطق، این زوج های جوان راهی خانه بخت می شوند.
نصرتی ادامه داد: پیش از این نیز این رزمایش در مناطق حسن آباد و اسلام آباد کرج اجرا شده ضمن اینکه طی ۲ مرحله اعزام گروه های جهادی به شهرستان هامون سیستان و بلوچستان نیز  انجام شده است.
وی با بیان اینکه ارزش ریالی این خدمات بسیار بالا می باشد، گفت: این رزمایش با همکاری شهرداری منطقه ۱۰ کرج و حوزه های ۱۱۵ و ۱۱۶ بسیج و خیران انجام می شود.
رییس بسیج سازندگی سپاه امام حسین (ع) شهرستان کرج یادآور شد که محل اجرای خدمات درمانی و مشاوره ای این رزمایش در شهرداری منطقه ۱۰ کرج، مدرسه مصطفی خمینی حصار و یکی از مدارس کلاک از ساعت هشت صبح تا ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۳ مهرماه می باشد.
در استان البرز بیش از یک هزار و ۵۰۰ گروه جهادی فعال می باشند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: البرز رزمایش بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۱۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در مراسم تودیع و معارفه که صبح امروز ترتیب یافته بود، سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، معاون خدمات شهری همچنین سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه معرفی شدند.

بر اساس احکام جداگانه از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه؛ مرتضی صفری‌سرا بعنوان سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سعید کریمی بعنوان سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، مسعود شیخی به عنوان معاون خدمات شهری منطقه چهار همچنین علی‌ پورفلاح بعنوان سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه منصوب شدند.

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر