Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع مسئول در دبیرخانه اتحادیه عرب از جزئیات نشست دبیرکل این اتحادیه و نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه پرده برداشت.

به گزارش مشرق به نقل از العهد، «احمد ابوالغیط» دبیرکل اتحادیه عرب و «گیر پدرسون» نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه صبح پنجشنبه در مقر دبیرخانه اتحادیه عرب نشست برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: یادداشت غیررسمی اردن برای حل‌وفصل بحران سوریه

یک منبع مسئول در دبیرخانه اتحادیه عرب گفت که دو طرف در این دیدار به زوایای مختلف بحران سوریه پرداختند و نماینده ویژه سازمان ملل گزارشی از تحولات میدانی و انسانی در سوریه و روند سیاسی این کشور ارائه کرد.

ابوالغیط در این دیدار بر ضرورت توجه به خطرات بحرانی شدن اوضاع انسانی در سوریه به دلیل ادامه درگیری‌ها در این کشور تاکید کرد و گفت که راه حل سیاسی تنها راه حل بحران سوریه است.

بیشتر بخوانید: علت تمایل کشورهای عربی برای احیای روابط با سوریه چیست؟

دبیرکل اتحادیه عرب در این نشست گفت که سوریه کشوری عربی است و باید استقلال و تمامیت ارضی این کشور حفظ شود.

وی تاکید کرد که ادامه دخالت‌های خارجی در سوریه بحران این کشور پیچیده و طولانی می‌کند.

ابوالغیط از همه طرف‌ها در سوریه خواست که برای یافتن راه حل بحران سوریه در مواضع خود تجدید نظر کنند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان سازمان ملل اتحادیه عرب سوریه گیر پدرسون سازمان ملل احمد ابوالغیط اتحادیه عرب سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۱۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از حق اعتراض مسالمت آمیز مردم آمریکا حمایت می‌کنیم

سخنگوی سازمان ملل در واکنش به تجمعات دانشجویی در آمریکا در حمایت از مردم غزه گفت: دبیرکل سازمان ملل از حق مردم آمریکا برای اعتراض مسالمت آمیز حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل روز جمعه به وقت محلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دبیرکل سازمان ملل حامی سرسخت آزادی بیان از جمله در آمریکا است و از حق مردم برای اعتراض مسالمت آمیز حمایت می کند.

سخنگوی سازمان ملل تصریح کرد: دبیرکل سازمان ملل همچنین اعلام کرده است که باید اطمینان حاصل شود این اعتراضات تبدیل به انتشار اظهارات نفرت انگیز نشود. ما در زمان حساسی هستیم. روسای دانشگاه‌ها با زمان چالشی مواجه هستند و باید در تمام این مسایل موازنه ایجاد کنند.

کد خبر 748193

دیگر خبرها

  • از حق اعتراض مسالمت آمیز مردم آمریکا حمایت می‌کنیم
  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند
  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • حضور هیأت بلندپایه کوالالامپور در کابل
  • مالزی: روابط با حکومت افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم