Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه فوتبال پاراگوئه سرمربی تیم ملی این کشور را پس از ثبت شکستی سنگین در کارنامه این تیم در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اخراج کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی شکست 4 بر صفر شب گذشته (پنجشنبه) تیم ملی پاراگوئه برابر بولیوی در دور دوازدهم مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر، اتحادیه فوتبال پاراگوئه سرمربی تیم ادواردو بریتزو را برکنار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاراگوئه با قبول این شکست رده هفتم جدول را به میزبانش تقدیم و خود به رده هشتم سقوط کرد تا شانسش برای صعود به جام جهانی کمتر از قبل شود. پس از این بازی ادواردو بریتزو سرمربی پاراگوئه‌ای‌ها از شرکت در نشست خبری خودداری کرد و سه ساعت بعد نیز حکم اخراج وی صادر شد.

تیم ملی پاراگوئه در این هفته از بازی‌های ملی سه بازی در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 به ترتیب در خانه برابر آرژانتین، بیرون از خانه مقابل شیلی و مجدداً بیرون از خانه برابر بولیوی انجام داد که در هیچکدام از آنها موفق به گلزنی نشد و بالعکس دروازه‌‌اش شش بار باز شد.

پاراگوئه‌ای‌‌ها در شرایطی سرمربی آرژانتینی 51 ساله‌شان را برکنار کردند که او از ماه فوریه سال 2019 هدایت تیم ملی این کشور را برعهده داشت و در 31 بازی‌اش با این تیم تنها هفت پیروزی کسب کرد و در سایر بازی‌ها 13 بار مساوی کرد و 11 بار هم تن به شکست داد.

انتخابی جام جهانی 2022| پیروزی قاطع برزیل برابر اروگوئه و برد خفیف آرژانتین/ کلمبیا در دقیقه 105 پیروزی را از دست داد

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال پاراگوئه جام جهانی 2022 تیم ملی فوتبال پاراگوئه جام جهانی 2022 انتخابی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۱۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه

سردار آزمون در بازی رُم برابر اودینزه به ترکیب اصلی تیمش باز می‌گردد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رُم پرس؛ دانیله دروسی، سرمربی رُم در بازی امشب برابر اودینزه ترکیبی از باتجربه‌ترین و قدرتمندترین بازیکنانش را روانه میدان می‌کند. بر این اساس پائولو دیبالا، لئاندرو پاردس و سردار آزمون به ترکیب اصلی رُم باز می‌گردند.

دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است

تیم‌های اودینزه و رُم پس از تعلیق توافق شده بازی 14 آوریل در پی مشکل قلبی ایوان ندیکا امشب به مصاف هم می‌روند. قرار است این دو تیم 18 دقیقه باقی‌مانده به اضافه وقت اضافه را بازی کنند.

سرمربی رُم امیدوار است تیمش امشب با تمام توان برابر اودینزه بازی کند و به سه امتیاز دست یابد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو