Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، صادق خلیلیان، استاندار خوزستان روز جمعه در نشست معاون اقتصادی رئیس جمهور با مدیران اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان اظهار کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که هم‌اکنون بخش قابل توجهی از اجرای برنامه‌های توسعه‌ای بنادر استان با محوریت بندر امام با کندی همراه است.

وی با تاکید بر اینکه حوزه حمل‌ونقل در فعالیت‌های تجاری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است افزود: تسریع در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای بنادر استان ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان با بیان اینکه بخش مهمی از تمرکز بنادر در خوزستان بر روی واردات کالا بوده است گفت: به نظر می‌رسد که استفاده از ظرفیت بنادر در امر صادرات باید بیش از پیش مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: در حال حاضر بخش حمل‌و‌نقل جاده‌ای کالا در کشور و استان خوزستان گران است، در صورتی که حمل‌ونقل ریلی و از طریق کشتی هزینه فعالیت‌های تجاری را کاهش خواهد داد.

خلیلیان به اختصاص ارز ۴۲۰۰ تومانی به برخی کالاهای اساسی اشاره کرد و گفت: با این وجود، عملا کالاهای اساسی به واسطه حمل‌ونقل گران از طریق جاده، با افزایش هزینه‌های بیشتری به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

وی افزود: لازم است در خصوص نحوه اختصاص نهاده‌های دامی که از طریق بنادر وارد کشور می‌شود نیز ساماندهی جدی صورت بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار خوزستان صادق خلیلیان توسعه بنادر صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۱۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری در دانشگاه صنعتی اصفهان

برنامه ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری در روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور اساتید، کارشناسان، دانشجویان و شرکت ها در محل دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین رویداد ملی حمل‌ونقل دانش‌بنیان روزهای یازدهم تا چهاردهم اردیبهشت ۱۴۰۳ به همت معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان در محل دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود که یکی از مهمترین برنامه های اجرایی این رویداد مهم ملی بحث برگزاری ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ است.

در این برنامه شرکت‌های سرمایه‌گذاری، شرکت‌های فناور، فعالان زیست بوم نوآوری و فناوری و سرمایه‌گذاران در زمینه حمل‌ونقل دانش بنیان شهر هوشمند و انسان محور براساس برنامه زمان‌بندی مشخص شده نسبت به ارائه طرح ها و محصولات خود اقدام می کنند.

بررسی طرح های ۸ شرکت در روز سه شنبه یازدهم اردیبهشت و بررسی طرح های ۶ شرکت روز چهارشنبه دوزادهم اردیبهشت ۱۴۰۳ توسط داوران صورت می گیرد که علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی می توانند به سایت http://Goingevent.com مراجعه کنند.

کد خبر 749138

دیگر خبرها

  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ اولین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • جابه‌جایی روزانه ۶۱ هزار تن گندم در خوزستان
  • بنادر هوشمند، راهی برای آینده روشن
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • برگزاری ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد