Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این مقاله قصد داریم شما را با آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت بیشتر آشنا کنیم؛ که طی سال های متمادی به عنوان برند نمونه آموزش آرایشگری مردانه کشور انتخاب شده است.

به گزارش برنا، در این مقاله قصد داریم شما را با آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت بیشتر آشنا کنیم؛ که طی سال های متمادی به عنوان برند نمونه آموزش آرایشگری مردانه کشور انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آموزشگاه پیرایش مردانه شفیع رسالت

آموزشگاه  شفیع رسالت دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای و وزارت تعاون در سال 1387 تاسیس گردیده است، در مدت فعالیت این چند دهه سابقه ی اصلاح موی مردانه در رشته های مراقبت وزیبائی، با لطف خدا یاری و حمایت هنرجویان عزیزمان در سالن اجلاس صدا و سیما مفتخراست به دریافت:

نشان برترین واحد نمونه مشتری مدار1397 در رشته آرایشگری مردانه نشان عالی برترین آموزشگاه آرایشگری مردانه  1396 نشان برترین آموزشگاه آرایشگری آقایان  1392       دوره های آرایشگری مردانه شفیع رسالت دوره آرایشگری درجه یک مردانه

هنرجویان در این دوره آرایشگری مردانه با با تکنیک ها و اصول پایه کوتاهی و آرایشگری آشنا بوده و توانایی کوتاه کردن مدل های کلاسیک مردانه را دارا هستند. بعد از گذراندن دوره پیرایش مردانه درجه ۲ و شناخت و تسلط کامل به ابزارهای مختلف مربوط کوتاه کردن مو، برای ارتقاء سطح مهارت خود برای کوتاه کردن موهای مردانه، می توانید وارد دوره درجه ۱ شوید. دوره پیرایش مردانه درجه یک شامل آموزش های زیر می باشد.

آموزش تخصصی ابزار چهره شناسی و آشنایی با ساختار و خواب مو اصول کار با قیچی در حالت های مختلف آشنایی با مفهوم texturing اصول تقسیم بندی سر و طراحی دیاگرام و…

در پایان این دوره و کسب مهارت در آن برای کسب مدرک لازم است که در آزمون فنی حرفه ای درجه یک شرکت کنید تا در نهایت موفق به اخذ مدرک دوره آرایشگری مردانه درجه شوید.

دوره آرایشگری مردانه درجه دو

بعد از گذراندن جلسات تئوری و عملی دوره آرایشگری مردانه درجه ۲، هنرجو وارد سالن عملی می‌شود و با توجه به آموخته های خود موی سر مدل ها را زیر نظر مربیان کوتاه می‌نماید. مربیان بر کار کارآموز در هنگام کوتاهی مو سر مشتری نظارت کامل دارند و کلیه خدماتی که آرایشگران در داخل آرایشگاه به مشتریان ارائه می نمایند کارآموز آموزشگاه تحت نظارت مربیان به مشتریان ارائه می نماید.

لازم است بدانید که دوره آرایشگری درجه ۲ پیشنیاز درجه یک است. شما در دوره پیرایش مردانه درجه دو مهارت های اولیه آرایشگری را خواهید آموخت . این دوره احتیاجی به مهارت خاص و پیش زمینه و همینطور مدرک خاصی ندارد.

کوتاهی تمام مدلهای رسمی روز دنیا، آشنایی با علم مرفولوژی چهره شناسی، تقسیم بندیهای سر و صورت، پوشش گذاری، ابزار شناسی، و…

موارد بالا از مباحثی هست که هنرجو در این دوره یاد میگیرد؛ امیدواریم شما هم یک روز مثل دوستای گلم حرفه ای بودن را تجربه کنید و از شما دعوت کنیم برای حضور و آموزش در آموزشگاه آرایشگری شفیع رسالت

دوره چهره پردازی مردانه

چهره پرداز کسی است که در گروه مراقبت زیبایی قرار دارد و شایستگی تصحیح و برطرف کردن عیوب چهره، ایجاد جوان‌سازی و مسن‌سازی چهره، پوشاندن لک‌های چهره مانند ماه گرفتگی و همچنین طراحی بر روی چهره کودکان و پیشگیری از حوادث و خطرات احتمالی را داشته باشد. و فردی که می‌خواهد بر موارد فوق مسلط گردد اصطلاحا باید دوره آموزش گریم سینمایی را گذرانده باشد. شما در این دوره موارد زیر را یاد خواهید گرفت:

متعادل سازی و کانتورینگ تکنیک چرب، خشک، استخری ترفند های گریم تخصصی عروس و داماد تکنیک گلامور، کامن کالر و استروبینگ واریاسیون و دکوپاژ پوست و… دوره ترمیم موی مردانه

ترمیم مو نیز همانند دیگر خدمات مربوط به مو دارای تجهیزات و ابزار خاص خود است که باید تهیه شود. از جمله مهم ترین انواع ابزار ترمیم مو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

انواع تور انواع ماکت های سر قرقره های چوبی نخ مخصوص ترمیم مو قلاب های لازم برای ترمیم مو و…

آموزشگاه آرایشگری شفیع رسالت همواره مجری ایده های نو و به روزی است که نتیجه خلاقیت های اتاق فکر شفیع رسالت است. ایده هایی همچون کلاس بازاریابی آرایشی، مدیریت آرایشگاه، آموزش مجازی، سمینار مجازی و موارد دیگری که برای اولین بار توسط این آموزشگاه به اجرا درآمده اند. مفتخریم با خرید این دوره خود را در جمع آرایشگرهای حرفه ای ایران ببینید.

برای مشاوره رایگان در زمینه کلاس های آرایشگری مردانه نام برده شده با شماره های زیر تماس بگیرید:

09127274674

09127196065

 

شاید تا به حال شما از خود پرسیده باشید که پردرآمدترین رشته آرایشگری کدامند؟ چگونه می توان پردرآمدترین رشته ارایشگری را به طور کامل و به شکل عملی آموخت؟

هزینه های هر یک از پردرآمدترین رشته آرایشگری چقدر است؟

ما در این مطلب به تمام این سوالات پاسخ خواهیم داد

آیا رسیدن به درآمد از طریق آرایشگری نیازمند سرمایه هنگفت است؟

جواب این سوال کاملاً به سطح توقع و دیدگاه شما بستگی دارد. اینکه چه سطحی از درآمد شغل آرایشگری مردانه برای شما راضی کننده خواهد بود می‌تواند تاثیر زیادی در این امر داشته باشد. البته اگر بخواهیم به طور کلی به این سوال پاسخ دهیم باید بگوییم که تنها سرمایه اولیه لازم برای ورود به این بازار کار هزینه ای است که باید صرف آموزش کنید. پس از آنکه دوره های آموزشی لازم را به اتمام رسانده و تبدیل به یک آرایشگر مردانه دارای مهارت شدید، یکی از دو گزینه زیر به عنوان گزینه های موجود در مقابل شما خواهند بود که اولی به هیچ سرمایه ای نیاز ندارد و دومی نیازمند صرف هزینه در سطوح مختلف است:

کار کردن بر روی صندلی یک آرایشگاه فعال افتتاح یک آرایشگاه مردانه عوامل تاثیر گذار بر میزان درآمد شغل آرایشگری مردانه

حال که اطلاعات کافی در مورد این شغل دارید، می توانیم به بررسی علل و عوامل موثر بر میزان درآمد شغل آرایشگری مردانه با شما صحبت کنیم. موارد زیر عوامل تاثیر گذار بر میزان در آمد یک آرایشگر هستند، که پس از بیان کلی به تشریح هر کدام خواهیم پرداخت:

میزان تجربه آرایشگر میزان مشتریان سطح تخصص محل فعالیت تاثیر تجربه آرایشگر در میزان درآمد شغل آرایشگری مردانه

شاید به دفعات شنیده باشید که درآمد شغل آرایشگری مردانه بسیار زیاد است، اما رسیدن به سطح بالای درآمد در این شغل به عوامل بسیار مهمی وابسته است که از مهمترین آن ها می توان به میزان تجربه آرایشگر مردانه اشاره کرد. البته لازم است یاد آوری کنیم که تجربه صرفاً و تنها بر روی مهارت شما تاثیر ندارد و شاید وجه اصلی و مهمتر آن در نحوه برخورد با مشتری خود را نشان دهد. البته اگر روابط اجتماعی چندان قوی ندارید، نباید به هیچ عنوان نگران باشید زیرا یک دوره آرایشگری مردانه مناسب شامل چنین مواردی نیز است.

تعداد مشتریان

این فاکتور تاثیر گذار بر میزان درآمد یک آرایشگر مردانه را می توان یک فاکتور جانبی نیز بر شمرد. علت این امر آن است که این مورد وابستگی بسیاری به موارد دیگر دارد. در واقع هرچه بیشتر تجربه داشته باشید و برخورد بهتری با مشتریان داشته باشید، تعداد مشتریان ثابت خود را به سادگی افزایش خواهید داد. البته پیش از آن باید تخصص کافی نیز از خود نشان داده باشید تا افراد را به مراجعه مجدد نزد خود ترغیب کنید. ضمناً محل فعالیت شما می تواند تاثیر زیادی در این امر داشته باشد، زیرا همیشه مکان های پر تردد تر مشتریان بالقوه بیشتری را برای صاحبین مشاغل فراهم خواهند کرد.

میزان تخصص فاکتوری بسیار مهم در میزان درآمد یک آرایشگر مردانه است

تصور کنید یک آرایشگر مردانه هستید که علاوه بر دوره کوتاهی در دوره آرایشگری کار با مود شیمیایی مردانه نیز شرکت کرده اید. در این صورت می توانید سطح توقع خود را کمی بالاتر برده و انتظار کسب درآمد بیشتری را نیز داشته باشید(که در واقع همین گونه نیز خواهد شد.)

درآمد شغل آرایشگری مردانه یا به طور دقیق تر درآمد خود آرایشگر در صورت تسلط به دوره های مختلف بسیار بیشتر از افرادی خواهد بود که تنها یک مورد خاص در آرایشگری را فراگرفته اند. این نکته می تواند به یک مزیت رقابتی برای افراد تبدیل شود.

محل فعالیت آرایشگر

محل فعالیت آرایشگر نیز یکی دیگر عوامل تاثیر گذار در میزان درآمد نهایی وی خواهد بود. چنانچه به عنوان یک آرایشگر مردانه قصد افتتاح یک مغازه را داشته باشید،  بهتر است محلی را انتخاب کنید که علاوه بر دسترسی ساده، دید خوبی داشته و در منطقه ای پر تردد نیز واقع شده باشد. البته منظور از پر تردد بودن مناطق بیش از حد شلوغ نبوده و خیابان های اصلی محله‌ها می‌توانند گزینه هایی مناسب محسوب شوند. هر چیزی که به زیبایی‌های ظاهری ربط داشته باشد مطمئنا طرفدار زیادی هم خواهد داشت. پس اگر به هنر آرایشگری علاقه‌مند هستید می‌توانید امیدوار باشید که کم‌کم به حلقه پردرآمدها بپیوندید.

منبع: آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آرایشگری آموزش آرایشگری دوره آرایشگری مردانه دوره آرایشگری مردانه یک آرایشگر مردانه پیرایش مردانه میزان درآمد داشته باشید بر میزان تاثیر گذار محل فعالیت ترمیم مو حرفه ای درجه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۱۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۵۰ معلم نمونه هرمزگانی

هرمزگان-جام جم انلاین-به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در مراسمی از ۵۰ معلم نمونه هرمزگانی تجلیل شد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان  گفت: از این شمار ۹ معلم، نمونه کشوری معرفی شدند.

محمد قویدل افزود: خلاقیت در تدریس، شیوه آموزشی نوین و نظرسنجی از خانواده‌ها و دانش آموزان از مهمترین معیار‌های انتخاب معلم نمونه بود.

استاندار هرمزگان هم در این مراسم گفت: فرزندان ما با آموزش معلمان، هویت مستقل دینی و ملی خود، فرهنگ، تاریخ و تمدن باشکوه کشورمان را می‌شناسند.

مهدی دوستی افزود: اکنون با ترکیب نقشه‌های آموزشی با صنعتی، به سمت آموزش ترکیبی از بخش‌های نرم و سخت افزاری حرکت کرده ایم و متناسب با نیاز استان رشته‌ها و هنرستان‌های جدید ایجاد شده است.

وی با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم هزار و ۵۰۰ کلاس درس جدید بهره برداری شده است گفت: در مهرماه هنرستان مجهز انرژی اتمی کار خود را شروع می‌کند که وظیفه مهم آن، تربیت نخبگان برای آینده و توسعه این صنعت در استان است و هنرستان تجارت نیز راه اندازی می‌شود.

معاون وزیر و رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش هم در این مراسم گفت: هرمزگان جزء استان‌های موفق در زمینه مهارت آموزی برای دانش آموزان است.

 

محسن زارعی افزود: مدارس جوار صنعت نوید بخش توسعه و پیشرفت استان است.

وی گفت: با این مدارس نیرو‌های ماهر و کارآزموده تربیت و وارد بازار کار می شوند که چرخ صنعت استان را می چرخانند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۰ معلم و مدیر نمونه ناحیه ۱ آموزش و پرورش اصفهان
  • کاری که تلویزیون با ما می‌کند!
  • گزارش خبرنگار تسنیم از تکریم ۷۵۰ معلم نمونه اصفهان + فیلم
  • شناسایی بیش از ۱۵۰۰ معلم ایثارگر در اصفهان
  • مدیریت پسماند در اصفهان رسالت بسیار سنگینی دارد
  • تجلیل از ۵۰ معلم نمونه هرمزگانی
  • معلمان نمونه لرستان تجلیل شدند
  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • آغاز بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA
  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان‌های انقلابی است