Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@21:56:21 GMT

۸۰ پروژه ورزشی نیمه‌کاره در همدان وجود دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۱۴۲۹

۸۰ پروژه ورزشی نیمه‌کاره در همدان وجود دارد

ایسنا/همدان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از در دست اجرا بودن فاز دوم استادیوم پنج هزار نفری شهید روحیان ملایر خبر داد و گفت: در حال حاضر حدود ۸۰ پروژه ورزشی نیمه‌کاره از دوره‌های قبل در استان داریم که باید به سرانجام برسد و نگاه وزیر ورزش و جوانان این است که پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد تکمیل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید سیفی روز جمعه ۲۳ مهر ماه در نشست بررسی اعتبارات و پروژه‌های عمرانی حوزه ورزش و جوانان شهرستان ملایر، ورزش این شهرستان را چشم و چراغ استان دانست و اظهار کرد: ورزش ملایر رگه‌های طلایی بسیاری دارد و برگزاری این نشست‌ها، فرصتی مغتنم برای توسعه و تفکر بوده که می توان در آنها مسائل و مشکلات موجود در حوزه ورزش و جوانان را آسیب‌شناسی کرد.

سیفی به وجود مشکلات عدیده در حوزه ورزش و جوانان استان و انباشت ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بدهی از دوره‌های قبل اشاره و بیان کرد: با وجود تمامی این مشکلات و در کنار آن شیوع ویروس کرونا، تحرکات و اتفاقات خوبی در حوزه ورزش استان طی یک سال گذشته رخ داد و هیچ سالن ورزشی در استان تعطیل نبود.

وی از راه اندازی لیگ کشتی استان خبر داد و افزود: نگاه ما به ورزش‌های همگانی، حرفه‌ای و قهرمانی، تخصصی است. برای هندبال ملایر نیز که به لیگ برتر راه یافته است، یک سالن مجزا و ۴۰ میلیون تومان ورودی این تیم اختصاص دادیم که علاوه بر آن حدود ۹۰۰ میلیون تومان برای ادامه حضور در لیگ نیاز دارد.

سیفی با بیان اینکه فاز دوم استادیوم پنج هزار نفری شهید روحیان ملایر نیز در دست اجرا است، تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۸۰ پروژه ورزشی نیمه‌کاره از دوره‌های قبل در استان داریم که باید به سرانجام برسد و نگاه وزیر ورزش و جوانان این است که پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد تکمیل شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان یادآور شد: هیئت‌های ورزشی شهرستان ملایر باید فعال‌تر شوند و برای حمایت بیشتر ورزشکاران و پویایی ورزش ملایر، نسبت به جذب اسپانسر اقدام کنند.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر نیز اظهار کرد: پویایی ورزش ملایر نیاز به پیگیری بیشتر از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان دارد تا در مدت زمان تعیین شده، برنامه‌ها و ردیف‌های اعتباری برای پروژه‌های عمرانی و اولویت‌های ورزش و جوانان این شهرستان برای سال‌جاری تدوین و اعلام شود.

قدرت الله ولدی ورزش این شهرستان را در استان همدان سرآمد دانست و بیان کرد: ملایر زیرساخت‌های ورزشی خوبی دارد و با همین زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های خوب و وجود قهرمانان و ورزشکاران مستعد، به اندازه یک استان ظرفیت دارد که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی بر لزوم تسریع در روند تکمیل پروژه‌های عمرانی ورزشی ملایر تاکید و تصریح کرد: بیشتر این پروژه‌ها بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که براساس اولویت وزارت ورزش و جوانان باید تکمیل شوند.

معاون استاندار همدان با بیان اینکه ورزش ملایر نیازمند تحول و پویایی است، اضافه کرد: ملایر در رشته‌هایی همچون کشتی، وزنه‌برداری، فوتبال و ورزش‌های باستانی سرآمد است و تیم هندبال دختران این شهرستان نیز وارد لیگ برتر شده که علاوه بر حمایت ویژه، باید به دوران اوج بازگردند.

ولدی بر لزوم حمایت از هیئت‌های ورزشی، قهرمانان و تیم‌های حاضر در لیگ کشوری تاکید و مطرح کرد: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان از محل اعتبارات سال ۱۴۰۰ حدود هشت میلیارد و ۵۲۵ میلیون تومان از منابع استانی، توازن، نفت و گاز و ۲۷ صدم درصد به حوزه ورزش و جوانان شهرستان ملایر اختصاص یافت.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: این میزان اعتبار برای پروژه‌هایی از جمله تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز، زمین چمن مصنوعی سامن، زمین چمن زنگنه، زورخانه حسین آباد ناظم، تجهیز ساختمان اداری، خوابگاه ورزشی، استخر سرپوشیده سامن و احداث سالن روستای توچغاز اختصاص داده شده است.

وی خواستار جذب اعتبارات از دیگر منابع همچون منابع داخلی، درآمدی و سهم وزارتخانه ورزش و جوانان و اضافه شدن به مجموع اعتبارات شهرستان شد و گفت: این رقم اعتبارات به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ابلاغ شده و هر چه سریعتر باید موافقت‌نامه آنها بین اداره کل ورزش و جوانان رد و بدل شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: نواقص و کاستی‌های پروژه‌های عمرانی ورزشی قبل از افتتاح باید رفع شود و اداره کل ورزش و جوانان استان با اهتمام جدی و مساعدت جمعی، برنامه راهبردی سال‌ جاری این حوزه را برای شهرستان ملایر تدوین کند.

هادی بیگی‌نژاد خواستار توجه بیشتر اداره کل ورزش و جوانان استان در حوزه ورزش و جوانان ملایر شد و گفت: نقشه راهبردی حوزه ورزش و جوانان ملایر برای امسال باید مشخص شود تا بتوانیم سهم این شهرستان را از طریق استانی و ملی پیگیری کنیم.

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز  زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و با اشاره به ضرورت نگه‌داشت و تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی، برون‌سپاری، عقد قرارداد برای اجاره و نظارت بیشتر در حوزه ورزش، مطرح کرد: برخی پروژه‌های ورزشی نیز باید تعیین تکلیف شود.

حجت الاسلام احد آزادیخواه شرایط ورزش پهلوانی شهرستان ملایر را خوب ارزیابی کرد و گفت: ورزش روستایی شهرستان نیز بسیار مستعد و توانمند است و ما برای رفع مشکلات حوزه ورزش و اخذ اعتبارات، آمادگی هماهنگی برگزاری جلسه‌ای با وزیر ورزش و جوانان را داریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر نیز ضمن تشریح اقدامات انجام شده در این شهرستان، افزایش ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی با تمامی تجهیزات و استقرار مربی از دو به شش ایستگاه، اجرای ۱۶۰ برنامه ورزش همگانی، ۸۰ مورد مسابقات باشگاهی و رشته‌های ورزش همگانی، پنج میزبانی کشوری و چهار مورد اعزام به مسابقات کشوری طی سال گذشته و امسال را از جمله اقدامات اداره ورزش و جوانان شهرستان برشمرد.

حمیدرضا سپهری تصریح کرد: در این مدت ورزشکاران ملایری ۱۰ مدال کشوری و پنج مدال بین‌المللی و آسیایی کسب کردند و ۱۹ ورزشکار نیز به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی ضمن اشاره به راه‌اندازی ۳۹ خانه ورزش، ایجاد ۲۰ مورد اشتغال، کمک یک میلیارد تومانی سمن‌های ملایر در قالب کمک مومنانه و کمک ۵۰۰ میلیون تومانی اسپانسرها به ورزش این شهرستان، تعمیر، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی و تجهیز پایگاه قهرمانی را از مهمترین نیازهای شهرستان دانست و افزود: مذاکراتی برای خرید امتیاز لیگ دسته سوم فوتبال ملایر داشتیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها اداره ورزش و جوانان استادیوم ورزشی اداره کل ورزش و جوانان کل ورزش و جوانان استان حوزه ورزش و جوانان پروژه های عمرانی شهرستان ملایر میلیون تومان حوزه ورزش ورزش ملایر ملایر نیز پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۱۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر یکشنبه با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی از ۳۰ جوان برتر استان همدان در ده حوزه مختلف در قالب جشنواره جوانان برتر ایران زمین با عنوان "جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت" تجلیل به عمل آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم افزود: جوانانی که امروز مورد تجلیل قرار می‌گیرند بر اساس دستورالعمل اعلامی وزارت ورزش و جوانان در قالب یک کارگروه، مشخصات آن‌ها واصل شد و در شورای داوران مورد ارزیابی قرار گرفت و برترین‌های آن‌ها امروز معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی ادامه داد: جشنواره "جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت" با هدف زمینه‌سازی برای توسعه ارزشهای متعالی و روحیه فداکاری و ایثار، خلاقیت، افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده، تقویت ایمان، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس ملی، ایجاد زمینه‌های مشارکت در محورهای فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های هویت‌آفرین، تقویت روحیه تحقیق، ابداع و ابتکار، الگو سازی مناسب، شناسایی و ارزش‌نهادن به اندیشه‌های سازنده جوانان ایران اسلامی برگزار شد.

علی حقیقی تصریح کرد: این جشنواره در ۱۰ سرفصل برگزار و ۱۸۹ نفر در استان همدان آثار و مدارک خود را به جشنواره ارسال کردند و در نهایت داوری نفرات زیر نظر ۶۴ داور در تهران صورت گرفت و ۳۰ نفر برتر انتخاب شدند.

وی با تقدیر از حمایت‌های استاندار همدان از حوزه ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ گفت: با حمایت دکتر قاسمی فرزاد و تلاش و پیگیری همکاران، سازمان‌های مردم نهاد و هیأت‌های ورزشی سال ۱۴۰۲ سال پرباری برای ورزش و جوانان استان بود.

در این مراسم از علیرضا صفاریان، محمد داوریان و مهدی برنده در بخش قرآن و خادم اهل بیت، از دیانا حیدری، حامد پری زاده و سید میثم حسنی در بخش فیلم، از امیر علی سلیمانی، ریحانه نوری و سید ابوالحسن صباح حسینی در بخش ادبیات، از حامد چهاردولی، جواد کرمی و مجتبی اسماعیلی در بخش کارآفرینی، از مهرداد مرادی، میلاد سوری و میلاد جباری در بخش ورزش، از بهنام محمدی، علی ایزدی و حمید یادگاری در بخش فعال جهادی، از علی معتبرنیا، وحید علی نجیمی و میثم ترکمان در بخش فعال اجتماعی، از امید پوره ئی، میلاد فراهانی علوی و مهدی عرب زاده در بخش دانش بنیان، از مهدی چناری، اسماعیل اسدی و حمید رضا نظریئ حاتم در بخش موسیقی و فاطمه حیدری، شکیبا کولیوند و محمد حسن مؤمنی در بخش کنشگر رسانه و فضای مجازی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6091300

دیگر خبرها

  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین