Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارکیزیو معتقد است تمدید قرارداد دیبالا باید زودتر از این ها انجام می گرفت

یوونتوس شروع خوبی در فصل 22-2021 نداشته اما کلودیو مارکیزیو، هافبک سابق این باشگاه معتقد است الگری کم کم می تواند اوضاع را رو به راه کند.

طرفداری | در آستانه دیدار تیم های یوونتوس و رم در هفته هشتم سری آ، کلودیو مارکیزیو هافبک سابق بیانکونری در مصاحبه با توتو اسپورت درباره نقش پائولو دیبالا، مانوئل لوکاتلی و فدریکو کیه زا سه بازیکن کلیدی یوونتوس صحبت کرد و از وضعیت ابتدای فصل این تیم گفت:

سخت است الان را با گذشته مقایسه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چیزی که اهمیت دارد، حال حاضر است. یوونتوس غایبان زیادی داشت و شروعش چه از نظر نتایج و چه عملکرد سخت شد. بازیکنان این تیم بازی های زیادی را در تمام مسابقات پشت سر گذاشته اند اما باور دارم الان یوونتوس به یک تعادل حداقلی و پایه مناسب جهت یک شروع مجدد خوب رسیده است. الگری نسبت به دو سال پیش، یک تیم متحول شده را تحویل گرفته و نیمی از بازیکنان یووه تغییر کرده اند. شروع کار با چنین تیمی آسان نیست اما مکس خوب می داند چه چیزی می تواند به تیمش منتقل کند. او با محیط و فشار باشگاه آشناست و این برایش یک مزیت به حساب می آید. 

 دیبالا قبلا و وقتی که جوان تر بود هم نشان داده می تواند رهبر یوونتوس باشد. دیبالا تجربه بازی های زیادی را دارد و می داند چه چیزهایی می تواند به تیم بدهد. یوونتوس سال گذشته دو جام برد و انتقادات زیادی از این تیم انجام شد زیرا یوونتوس همیشه می خواهد در اوج باشد. پائولو هم مثلا بقیه انگیزه زیادی دارد تا عملکرد خوبی در زمین نشان دهد. در خصوص تمدید قرارداد، به نظرم باید این کار قبل از شروع فصل انجام می شد اما امیدواریم این فرایند هر چه سریع تر به سرانجام برسد و دیبالا و یوونتوس هردو کنار یکدیگر خوشحال باشند.

مانوئل لوکاتلی یک پسر ایتالیایی جوان است که می تواند در این یوونتوس به خصوص در رختکن، عنصر مهمی باشد و سال ها برای تیم به میدان برود. البته باتجربه هایی چون کیه لینی و بونوچی را از یاد نبرید. یوونتوس در حال گذار است و باید به بازیکنانی چون لوکاتلی توجه کرد.  کیه زا الان در یوونتوس فوق العاده تعیین کننده است زیرا فعلا تیم بدون موراتا و دیبالا بازی می کند. کیه زا تنها بازیکن کنونی در یوونتوس است که می تواند محرک تیم باشد. کیه زا عملکردش خیلی خوب است اما عملکرد به تنهایی برای تبدیل شدن به یک قهرمان کافی نیست بلکه به سال ها بازی برای کسب تجربه نیاز دارید. 

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور برترین های قرن با مرتضی یکه: استعفا کردیم ولی اشتباه از ما بود، دهداری همیشه در ذهن من بهترین می ماند شماره فرهاد مجیدی به آرش رضاوند رسید، پیراهن مهدی قائدی به امین قاسمی نژاد پاسخ امیرحسین زارع، قهرمان ایرانی سنگین وزن جهان به کری خوانی غول امریکایی ایده جنجالی اینفانتینو: برگزاری جام جهانی 2030 در اسرائیل و امارات! بدن ناآماده سمیر نصری، یک ماه پس از خداحافظی با فوتبال / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کیه زا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم

دیدار تیم‌های لاتزیو و یوونتوس در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی جام‌حذفی ایتالیا با برتری لاتزیو به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لاتزیو و یوونتوس شامگاه _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در چارچوب دیدار برگشت نیمه‌نهایی جام‌حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد لاتزیو به‌پایان رسید.

والنتین کاستیانوس در دقایق ۱۲ و ۴۹ گل‌های لاتزیو را به‌ثمر رساند؛ تک گل یوونتوس را آرکادیوژ میلیک در دقیقه ۸۳ رقم زد.

خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس کد خبر 747377

دیگر خبرها

  • جوزپه روسی: روی کین انتخابی عالی برای انجام یک خانه‌تکانی در منچستریونایتد است
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • پشت پرده قهرمانی‌های اینتر: این چهره!