Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@15:13:37 GMT

پلیس هرمزگان در زمینه ابزارهای هوشمند تقویت شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۱۹۱۶

پلیس هرمزگان در زمینه ابزارهای هوشمند تقویت شود

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس افزود: هفته نیروی انتظامی با ۲ مسأله پلیس هوشمند و امنیت پایدار شاخص شده و استفاده از ابزارهای نوین یک ضرورت است.

وی ادامه داد: کشورها امنیت جامعه را با ابزارهای جدید مانند دوربین کنترل می‌کنند و حضور فیزیکی پلیس کمرنگ شده است، اما در اینجا برخی افراد با به کارگیری ابزارهای جدید مخالفت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: امنیت پایدار با اتکال به خدا و معنویت و نیروهای توانمند میسر می‌شود و پلیس امروز پیشانی نظام اسلامی است و هر چه آن  را تقویت و به ابزارهای نوین و معنویت مجهزتر کرد می‌توان پلیسی در طراز انقلاب اسلامی و گام دوم انقلاب داشت.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به روز عقیدتی اشاره کرد و گفت: کارهای بسیار خوبی در مجموعه‌های عقیدتی و سیاسی ارتش و سپاه و نیروی انتظامی انجام شده است و گزارش‌های خوبی از آنها می‌رسد.

وی ابراز کرد: نزدیک به ۱۶ هزار نفر از برادران ارتشی در حال تلاش حفظ قرآن هستند، ارتش جمهوری اسلامی ایران کارهای بزرگی در زمینه حفاظت از مرز ها و فعالیت های اجتماعی و قرآنی انجام می‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: جاده جغین در شهرستان رودان که در فصل زمستان برای جابه‌جایی محصول‌های منطقه استفاده می‌شود خطرناک است.

وی اشاره کرد: همچنین محصول‌های میناب از سمت هشت بندی و منوجان کرمان هم از این راه جابه‌جا می‌شود، این جاده بسیار باریک است و هنگام عبور خودروهای سنگین امکان گذر موتور سیکلت هم نیست و نیاز به تعریض دارد.

وی همچنین به سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) اشاره کرد و گفت: بزرگترین مسوولیت اآن حضرتی آماده کردن جامعه برای پذیرش امامت فرزندشان بود زمانی که امام عصر(عج) به دنیا آمد حدود ۴۰ نفر از یاران خود را دعوت کرد و به آنان گفت این امام بعدی است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: حادثه غم انگیز قندوز بسیار دلخراش بود و می‌دانیم دشمن همیشه تلاش داشته اختلاف و تفرقه راه بیاندازند، چه کسی از کشته شدن افراد مظلوم و زنان و مردان و بی‌گناهان سود می‌برد، داعش مسوولیت این جنایت را بر عهده گرفته است تا جنگ شیعه و سنی راه بیندازد.

عبادی زاده تصریح کرد: آمریکایی ها از افغانستان رفتند امامی خواهند با استفاده از عوامل خود منطقه را بهم بریزد و دولت افغانستان بایستی مراقب باشد، راه اندازی جنگ منطقه ای خط قرمز نظام اسلامی است و حضور رژیم صهیونسیتی و داعش را به هیچ عنوان تحمل نمی‌کنیم.

وی یاد آور شد: آسیب‌های خانواده از مهمترین مسایل آسیب های اجتماعی است، خانواده بنیان اجتماع است ‌جامعه اسلامی یا خانواده معنا می‌یابد و شکل می‌گیرد، خانواده خود جامعه کوچک و شالکه جامعه بزرگ است و اگر خانواده اصلاح شد جامعه اصلاح می‌شود.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران گروه تروریستی داعش محمد عبادی زاده ارتش جمهوری اسلامی ایران هرمزگان هفته نیروی انتظامی قرآن خلیج فارس بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران گروه تروریستی داعش محمد عبادی زاده انقلاب اسلامی ایران گروه تروریستی داعش محمد عبادی زاده ارتش جمهوری اسلامی ایران هرمزگان هفته نیروی انتظامی قرآن خلیج فارس بندرعباس عبادی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش نخبگان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی در بازدید از سایت موشکی وادی رحمت تبریز اظهار کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با عملیات وعده صادق سطح جدیدی از بازدارندگی را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی تاکید کرد: پدافند هوایی به طور دقیق و هوشمند در حال حراست و صیانت از فضای آسمان ایران اسلامی است.

دیگر خبرها

  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • نقش نخبگان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • کم‌کاری و عملکرد بدِ ۳۲ سازمان مسؤل در زمینه حجاب و عفاف
  • کارگران تقویت کننده پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود
  • گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان
  • حجاب، مهم‌ترین پایه استواری تدین خانواده و جامعه است
  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است