Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@19:19:50 GMT

ظهور امام زمان نیازمند صبر و استقامت است

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۱۹۴۹

ظهور امام زمان نیازمند صبر و استقامت است

امام‌جمعه چادگان گفت: برای اینکه ظهور امام زمان اتفاق بیافتد صبر و استقامت در راه ظهور نیاز است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام سید محمود بنی‌جمالی امروز _ جمعه ۲۳ مهر ماه _ در خطبه‌های نماز جمعه شهر چادگان با تسلیت شهادت امام حسین عسگری (ع)، اظهار کرد: این امام بزرگوار غریب‌ترین و مظلوم‌ترین امام است چون بیشترین بی‌مهری را از جانب شیعیان دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اگر می‌خواهیم همراه با فرزند امام حسن عسگری باشیم و غیبت برداشت شود باید استطاعت در صبر را پیشه کنیم.

امام‌جمعه چادگان افزود: غیبت امام زمان به دلیل ناشکری و نبود صبر و استقامت است، ۱۱ امام شیعه یکی پس از دیگری آمدند اما تمام آنان را شهید کردند لذا خداوند متعال یک امام را در پس غیبت گذاشت تا قدر و منزلت امام مشخص شود.

بنی‌جمالی ادامه داد: برای اینکه ظهور امام زمان اتفاق بیفتد وسیله لازم است، برخی انقلاب اسلامی را وسیله و طلیعه ظهور امام زمان می‌دانند؛ شهدایی که در راه انقلاب اسلامی نثار شدند تضمینی بر آن وسیله بود که البته استقامت و صبر در راه ظهور نیاز است.

وی به هفته نیروی انتظامی پرداخت و گفت: نیروهای انتظامی از جان خود می‌گذرند تا مردم در امنیت و آسایش به سر ببرند.

امام‌جمعه چادگان با بیان اینکه پلیس ایران با پلیس دیگر کشورها متفاوت است، گفت: پلیس ایران دارای پیوست شریعت و احکام اسلامی است و در تمام مأموریت‌ها این مباحث را رعایت می‌کند.

کد خبر 528902

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امام جمعه چادگان ظهور امام زمان عج خطبه نماز جمعه چادگان پلیس امنیت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ظهور امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۱۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا دروندپور در خطبه‌های نماز دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان زرین دشت ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهار کرد: ارزش کارگر، ارزشِ حیات جامعه است، یعنی هر قدر ما به قشر کارگر اهمیت بدهیم، به این قشر عزیز احترام بگذاریم در واقع به حیات جامعه ارزش قائل شده‌ایم.

امام جمعه زرین‌دشت افزود: لازم است که مسؤولان محترم چه در سطح شهرستان چه استان و چه کشوری مشکلات قشر کارگر را ببینند و با درک چالش‌های پیش روی آنها برای رفع مشکلاتشان تلاش کنند.

خطیب جمعه زرین دشت متذکر شد: متأسفانه دیده می‌شود که کارگران مجبورند در ازای کار زیاد، میزان کمی دستمزد دریافت کنند که این خلاف عدالت است.

حجت الاسلام دروند پور در ادامه به در پیش بودن گرامیداشت هفته مقام معلم نیز اشاره کرد و گفت: معلمین گرانقدر و کارگران عزیز، دو رکن مهم قدرت نظام جمهوری اسلامی هستند که رسیدگی به مشکلات این دو قشر زحمتکش برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، ضروری است.

لزوم تدابیر هوشمندانه برای ساماندهی مطالبات بر زمین مانده مدیریت شهری حاجی آباد

وی نهم اردیبهشت ماه مصادف با روز شوراها را به شوراهای محترم شهرستان زرین دشت تبریک گفت و بیان کرد: به اعضای شورای شهر و مدیریت شهری حاجی آباد توصیه می‌کنم که نسبت به فضاسازی محیطی مبتنی بر شعائر اسلامی و مذهبی همت کنند چرا که یکی از راه‌های تبلیغ همین دیوارنویسی است.

خطیب جمعه زرین دشت خاطرنشان کرد: ساماندهی فضای سبز شهری، تدابیر هوشمندانه برای اجرای پارک حاشیه‌ای ورودی شهر، ساماندهی جاده سلامت در مرکز شهرستان زرین دشت همه و همه در گروی تلاش جهادی اعضای شورای شهر و مدیریت شهری حاجی آباد است تا موجب رضایتمندی شهروندان از خدمات شهروندی شود.

کد خبر 6089133

دیگر خبرها

  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • کارگران نقش مهمی در استقلال اقتصادی کشور دارند
  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • حجت الاسلام علم الهدی: بشارت خداوند به استقامت کنندگان در راه حق