Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:18:39 GMT

خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۲۱۷۶

خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های خراسان رضوی

سبزوار - خطیب جمعه سبزوار: دولت سیزدهم با تلاشی خستگی‌ناپذیر و فعالیت‌های جهادی گام‌های استواری برای رفع مشکلات کشور برداشته است. 

حجت الاسلام محمود شرفی در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: سفرهای استانی دولت، حضور مسوولان در بین مردم و نشستن پای درد دل آنها و پیگیری برای رفع مشکلات و تصمیمات کارآمد، سبب امیدآفرینی و اعتماد بیشتر مردم به نظام جمهوری اسلامی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار داشت: انتظار می رود دولت سیزدهم در انتخاب و انتصاب مدیران بخش های مختلف کشور، به مولفه های جوانی، انقلابی بودن، کارآمدی، تعهد و تخصص توجه نماید و مدیران انقلابی و متخصص را جایگزین مدیران منفعل و پشت میزنشین سازد.

خطیب جمعه سبزوار با اشاره به در پیش بودن ولادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت افزود: مسلمانان اصول مشترک فراوانی برای وحدت و اتحاد دارند که باید از آن استفاده کنند.

حجت الاسلام شرفی تصریح کرد: امروز مهمترین مساله جهان اسلام برای خنثی کردن توطئه دشمنان، وحدت و یکپارچگی است چرا که تفرقه و اختلاف خواسته مستکبران و دشمنان است.

تربت حیدریه- امام جمعه موقت تربت حیدریه گفت: پیام هفته وحدت، اتحاد مسلمانان با یکدیگر است و پیامبر اسلام(ص) بزرگترین عامل وحدت بین مسلمانان است.

حجت الاسلام محمد داوری در خطبه های این هفته نماز جمعه تربت حیدریه افزود: استعمار با توجه به وجود وحدت سعی در ایجاد تفرقه بین قومیت ها و مذاهب دارد و و نباید اجازه دهیم دشمنان از اختلاف ما سوءاستفاده کند.

وی اظهار کرد: امروز مهم ترین مشکل جامعه اسلامی تفرقه و جدایی است و پیامبر اسلام(ص) بزرگ ترین سرمایه برای وحدت بین همه مذاهب اسلامی است و مقام معظم رهبری نیز تاکید کرده اند که پیام اسلام، وحدت و امنیت بین مسلمانان است.

امام جمعه موقت تربت حیدریه بیان کرد: سنت ازدواج در سن پایین باید احیا شود، چون هیچ چیز در دنیا نزد خداوند محبوب تر از تشکیل خانواده نیست.

گناباد- امام جمعه گناباد با اشاره به افزایش مشکلات مردم در زمینه تورم کالاهای مختلف و از جمله کالاهای اساسی از رییس جمهوری و دولت سیزدهم خواست که با اقدامات جهادی، برای کنترل قیمت ها و ثبات بازار بکوشند.

حجت الاسلام حسن صادقی‌نسب در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلای امام خمینی (ره) افزود: گرانی و ثبات نداشتن قیمتها در بازار بیداد می کند و مسوولان و دولتمردان باید کنترل قیمتها را در اولویت اقدامات خود قرار دهند.

وی بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب را یادآور شد و ادامه داد: دولت باید درصد تحقق و یا محقق نشدن برنامه ریزی و سیاست گذاری های خود را در بخشهای مختلف و از جمله در کنترل قیمتها به مردم گزارش کند. 

امام جمعه گناباد با اشاره به اینکه ایران با قاطعیت اعلام کرده که هرگز تسلیم باج خواهی غربیان در مذاکرات برجامی نمی شود، گفت: کشورمان در این مذاکرات عجله ای ندارد و مقصر اصلی در به تاخیر افتادن مذاکرات خود غربیان هستند و اکنون اصرار دارند در این مذاکرات خواسته های خود را به ما تحمیل کنند.

وی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: این نیرو با تلاش خستگی ناپذیر نقش مهمی در برقراری نظم و امنیت و مقابله با اشرار و سوداگران مرگ و قاچاقچیان دارد.

برچسب‌ها سبزوار تربت حیدریه سفر استانی گناباد هفته وحدت دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سبزوار تربت حیدریه سفر استانی سبزوار تربت حیدریه سفر استانی گناباد هفته وحدت دولت سیزدهم حجت الاسلام دولت سیزدهم تربت حیدریه نماز جمعه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد

به گزارش قدس خراسان، مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی در آیین معرفی امام جمعه جدید شهرستان ششتمد گفت:‌ حجت الاسلام خاکشور که سابقه ۱۸ سال امامت جمعه در دیگر نقاط استان را دارد، عالمی فعال و فاضل است که هم در حوزه و هم در دانشگاه موفق عمل کرده و سابقه‌ای درخشان داشته است.

حجت الاسلام محمدحسین ایزدی افزود:‌ وی دارای سه لیسانس رسمی از دانشگاه فردوسی، فوق لیسانس علوم اسلامی قم و دکترای مبانی فقه و حقوق است که امید می‌رود حضور ایشان در شهرستان ششتمد منشأ خیر و برکات برای منطقه باشد و اتحاد و همدلی بیشتر بین مردم و مسئولان این خطه از خراسان را تقویت کند.

وی از حجت الاسلام دستجردی، امام جمعه پیشین ششتمد که مدتی پیش به عنوان امام جمعه خلیل‌آباد معرفی شده بود، برای خدمات چند ساله وی در کسوت امامت جمعه این شهرستان قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام خاکشور پیش از این امامت جمعه شهر کاخک از توابع شهرستان گناباد را عهده‌دار بود که حجت‌الاسلام صادقی نسب، امام جمعه گناباد و جمعی از مدیران، معتمدان کاخک و گناباد و نیز بهروز محبی نجم‌آبادی، نماینده منتخب شهرستان‌های غرب خراسان رضوی و جمعی از مردم و مسئولان شهرستان ششتمد در آیین معارفه وی حضور داشتند.

زیارت گلزار شهدای ششتمد و حضور بر مزار ابوالحسن زید بیهقی، نخستین شارح نهج البلاغه، در شهر ششتمد از دیگر برنامه‌های آیین معارفه امام جمعه جدید این شهرستان خراسان رضوی بود.

فرماندار ششتمد اخیرا با اشاره به نبود امام جمعه ثابت در این شهرستان تازه‌ تأسیس تأکید کرده بود که شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان زودتر نسبت به تعیین تکلیف این شهر و معرفی امام جمعه اقدام کند.

حسین ایثارگر افزوده بود:‌ بیش از ۶ ماه است که حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی، امام جمعه ششتمد به امامت جمعه شهرستان خلیل‌آباد منصوب شده است و نماز جمعه ششتمد با خطیب موقت برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند