Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد از برگزاری با شکوه جشن‌های دانشجویی دانشگاه یزد در شب‌های هفته فرهنگی از ۲۶ مهرماه تا ۲ آبانماه در صحن دانشجو و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، ایمان رحیمی‌پور، مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد با اشاره به برنامه‌های هفته فرهنگی، گفت: با توجه به اینکه از تاریخ ۲۶ مهرماه تا دوم آبانماه به عنوان هفته فرهنگی در دانشگاه نامگذاری شده است، در شب‌های این هفته کلیه جشن‌های دانشجویی از جمله جشنواره نهاد دانشجویی، معارفه نو دانشجویان و جشنواره دانش‌آموختگی دانشجویان این دانشگاه با حضور حداکثری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحیمی‌پور هدف از ایجاد و نامگذاری هفته فرهنگی را تجمیع جشن‌های دانشجویی با مخاطبان مختلف در شروع سال تحصیلی جدید و در راستای کنترل هزینه‌ها، رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و ایجاد شور و نشاط میان دانشجویان، استادان و کارمندان دانشگاه یزد عنوان کرد و گفت: برای برگزاری مراسم شب‌های هفته فرهنگی از کلیه ظرفیت‌های دانشجویی استفاده شده است.


مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد در ادامه به تشریح برنامه‌های جشنواره‌های نهاد دانشجویی، معارفه نو دانشجویان و دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه یزد پرداخت و اظهار داشت: در این هفته هرشب به یک نهاد دانشجویی با مخاطب‌های مختلف اختصاص داده شده که افتتاحیه آن با جشنواره نهاد دانشجویی با هدف تقدیر از کانون‌های برتر، انجمن‌های برتر، نشریه برتر و تشکل‌های برتر و با برگزاری جشن‌های دانش‌آموختگی به پایان خواهد رسید.


وی سیاست این مدیریت را اتحاد میان دانشجویان به عنوان یک خانواده بزرگ ومتعهد با برگزاری جشن نودانشجویان و دانش‌آموختگی دانشجویان در طول یک هفته عنوان کرد و گفت: نگاه فرهنگی به برگزاری اینچنین جشن‌ها از بین بردن شکاف میان دانشجویان و دانشگاه و ثبت لحظات شیرین کنار یکدیگر است.


رحیمی‌پور با بیان این‌که نهاد فرهنگی دانشگاه یزد یک مجموعه واحدی بوده که در راستای ارتقاء فرهنگی دانشگاه و جامعه دانشجویی تلاش می‌کند، اظهار داشت: هرساله برای تقدیر و پاسداشت تلاش‌ها و زحمات دانشجویان در نهاد‌های مختلف دانشگاه، برگزیدگانی که از سوی تیم داوری حرفه‌ای متشکل از استادان، کارمندان و دانشجویان معرفی می‌شوند در قالب جشنواره نهاد‌های دانشجویی تقدیر و تشکر می‌شود.


مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد با اشاره به اینکه این جشنواره هرساله در خردادماه برگزار می‌شود و در سال گذشته نیز به علت شیوع ویروس کرونا در تیرماه به صورت مجازی برگزار شد، گفت: در راستای سیاست‌های کلان دانشگاه که بازگشایی همراه با رعایت پروتکل‌هاست، جشنواره نهاد‌های دانشجویی امسال به صورت حضوری- مجازی در سطح گسترده‌تری در دانشگاه یزد برگزار خواهد شد.


وی افزود: جشنواره مذکور در روز دوشنبه ۲۶ مهرماه به عنوان افتتاحیه هفته فرهنگی با حضور حداکثری دانشجویان و نهاد‌های مختلف برگزار خواهد شد.


رحیمی‌پور از جشن معارفه نودانشجویان به عنوان یکی دیگر از جشن‌های هفته فرهنگی یاد کرد و بیان داشت: امور فرهنگی دانشگاه یزد در این خصوص دو طرح عملیاتی شامل معارفه عمومی و معارفه اختصاصی را در نظر دارد.


مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد اضافه کرد: در سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا و نامعلوم بودن ابعاد این بیماری نتوانستیم جشن معارفه حضوری برای دانشجویان ورودی ۱۳۹۹ داشته باشیم، لذا در شب‌های فرهنگی پیش رو برای هر دو ورودی ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ جشن معارفه حضوری در روز سه شنبه ۲۷ مهرماه جاری برگزار خواهد شد.


وی با بیان اینکه معارفه اختصاصی نودانشجویان را انجمن‌های علمی هر رشته برعهده گرفته است، گفت: این معارفه برای دانشجویان از اول آبانماه سالجاری و در ساعات اداری به صورت توردانشگاه‌گردی برگزار می‌شود.


رحیمی‌پور با تاکید بر سیاست‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد و نبود ردیف بودجه‌ای برای برگزاری جشن‌دانش‌آموختگی برای دانشجویان این دانشگاه، بیان داشت: در سال‌های گذشته دانشجویان خود جشن‌دانش‌آموختگی را با نظارت امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار می‌کردند و امسال برای اولین بار قرار است این جشن از سوی انجمن‌های علمی دانشجویی به عنوان اختتامیه هفته فرهنگی برگزار شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه یزد سال تحصیلی جدید وزارت علوم جشن های دانشجویی هفته فرهنگی برگزار خواهد شد دانشگاه یزد نهاد دانشجویی جشنواره نهاد دانش آموختگی جشن های دانش برگزاری جشن رحیمی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | کدام دانشگاه‌های آمریکا شاهد برگزاری اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • فیلم| کدام دانشگاه‌های آمریکا شاهد برگزاری اعتراضات دانشجویی در حمایت از غزه است؟
  • ببینید | کدام دانشگاه‌های آمریکا شاهد برگزاری اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس