Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام رضا آقا ملایی امام جمعه شهرستان فهرج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همگان را به رعایت تقوای الهی توصیه کرد و گفت: هر کس دوست و برادر خود را محرمانه موعظه کند او را زینت بخشیده و چنانچه علنی باشد سبب ننگ و تضعیف او گشته است

او افزود: امام حسن عسکری علیه السلام فرموده است: هرکس در دنیا در مقابل دوستان و هم نوعان خود متواضع و فروتنی نماید، در پیشگاه خداوند در زمره صدیقین و از شیعیان امام علی علیه السلام خواهد بود

اقا ملایی گفت: جمعه‌ای که گذشت، روز خونین نماز گزاران بی گناه شیعه در مسجد خان آباد افغانستان بود این اقدام انتحاری توسط یکی از تروریست‌های وابسته به فرقه داعش انجام شد که طی آن بیش از صد نفر شهید و زخمی شدند رهبر انقلاب اسلامی و مراجع عظام تقلید و بسیاری دیگر از رهبران مسلمان و آزادیخواه جهان این جنایت هولناک را محکوم کرده و خواستار برخورد قاطع مسئولان کنونی افغانستان با این جنایات و جلوگیری از تکرار آن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه فهرج اظهار داشت: امروز مهمترین دستاویز دشمن برای مقابله با بیداری اسلامی، ایجاد اختلاف است.

او گفت: باید مسلمانان هوشیار باشند و فریب توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان را نخورند وحدت، مساله اصلی است اگر اتحاد بین مسلمین به صورت واقعی و به معنای حقیقی تحققی پیدا کند، بیشترمشکلات مسلمین برطرف خواهد شد.

او تصریح کرد: وحدت اسلامی اولین اثرش باید این باشد که ملت‌ها باهم احساس همدردی کنند که وقتی یک ملت مسلمانی خوشحال است، بقیه خوشحال در غم او غمگین در وقتی گرفتار است، خود را در آن گرفتاری سهیم بدانند و وقتی مددخواهی می کند ، بقیه به نصرت او بشتابند و به سراغ او بروند.

حجت الاسلام آقا ملایی گفت: به نظر می‌رسد کانون اصلی نابرابری، مساله‌ی تعارض منافع است یعنی اصناف و گروه‌های اقتصادی وجود دارند که وقتی در موقعیت‌های قانون گذاری قرار می‌گیرند به صورت آگاهانه یا نا آگاهانه سیاست‌های قانونی و قوامین و آیین نامه‌ها را به سمتی می‌برند که بیشترین منفعت را به گروه‌ها و اصناف ذی نفع خودشان هدایت می‌کنند.

او افزود: این تعارض منافع با وظایف باعث شده که، جهت گیری‌ها و سیاست گذاری‌های اقتصادی، مالی و بانکی به سمت و سوی خاصی بروند که محصول آن فاصله‌ طبقاتی است.

خطیب جمعه فهرج بیان کرد: کانون‌هایی در جامعه و در حوزه‌ اقتصاد و قانون گذاری وجود دارند که عمده‌ منابع را به سمت خودشان می‌کشند تا وقتی که با مساله‌ تعارض منافع توجه نکنیم و آن را مدیریت و رفع نکنیم دائماً موتور تولید نابرابری کار خواهد کرد و هرچقدر هم که منابع را به سمت نهاد‌های امدادی و خیریه‌ای ببریم مساله و بحران به طور کامل حل نخواهد شد.

او گفت: جلسه‌ای با حضور مسئولین استانی در محل فرمانداری برگزار شد بودجه خوبی برای ساخت حرم مطهرشهدای گمنام فهرج اختصاص داده شده است از همه خیرین محترم و کسانیکه می خواهند در این کار شرکت کنندقدردانی می کنیم.

آقا ملایی افزود: از فرمانده محترم سپاه ثارالله استان سردار بزرگوار معروفی از سفر به فهرج و افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی در بخش نگین کویر شهرستان فهرج تشکر می کنیم به دعوت مردم فهرج وی در آینده نزدیک درفهرج دیدار مردمی خواهند داشت.

امام جمعه شهرستان فهرج افزود: از سردار سلامی فرمانده محترم کل سپاه دعوت می کنیم که به شهرستان محروم فهرج سفر کند تاحجم محرومیت منطقه را ببینند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه فاصله طبقاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی

به گزارش ورزش سه، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال در گفتگویی با خبرنگار "ورزش‌سه"، اینطور حرف‌هایش را درباره میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا آغاز کرد: همانطور که قبلا هم اعلام کردیم، فدراسیون والیبال متقاضی میزبانی جام باشگاه‌های آسیا بود. جلسات متعددی چه در دوره سرپرستی آقای مرادی و چه در دوره جدید با مسئولین برگزاری این رویداد در فدراسیون جهانی و آسیایی برگزار شد و پس از توافقات اولیه با طرف بین المللی در عرصه داخلی نامزدهای مختلفی مطرح شدند.

او ادامه داد: سه استان به صورت جدی بحث میزبانی آنها مطرح شد که فدراسیون پس از بررسی تمامی جوانب جلسه‌ای را امروز با دعوت باشگاه شهداب در استان یزد با حضور مسئولان استانی برگزار کرد و درنهایت توافقات برای اعطای میزبانی این رویداد در شهریور ماه سال جاری به یزد صورت گرفت.

تقوی درباره آخرین وضعیت تیم ملی و شرایط صابر کاظمی هم گفت: آقای کاظمی انصراف نداده‌اند. به زودی به اردوی تیم ملی اضافه خواهند شد. مشکلات شخصی داشتند که مرتفع شده و در یکی دو روز آینده به اردو اضافه خواهند شد.

او سپس در واکنش به این سوال که فدراسیون والیبال چه تدبیری برای جلوگیری از انصراف‌های سریالی اینچنینی در تیم ملی دارد، بیان کرد: ببینید من اعتقاد ندارم که بازیکن‌های ما منافع خودشان را بالاتر از منافع و خوشحالی مردم بدانند. والیبال برای مردم است و اگر شهرت، عزت و قدرتی هم هست به خاطر مردم است. مردم از برد و باخت ما خوشحال یا ناراحت می‌شوند. ان شاالله که اینطور نیست. اگر اینطور باشد مطمئن باشید اولین نفراتی که از این تصمیمات پشیمان خواهند شد، خودشان هستند. مردم این مسائل را می‌فهمند و توقع دارند بازیکنان برای آنها بجنگند. پس بنابراین عواقب این موضوع در ابتدا به خود بازیکنان می‌رسد. اگر آنها منافع خودشان را بالاتر از منافع مردم بدانند.

او در ادامه اضافه کرد: ان شاالله که اینطور نیست. الان نمی‌خواهم بگویم که چه برخوردی فدراسیون والیبال با انصراف‌های اینچنینی خواهد داشت، اما بدانید که ما از منافع مردم و منافع والیبال دفاع می‌کنیم؛ بدون در نظر گرفتن شرایط ایجاد شده. هیچ چیزی بالاتر خوشحالی و منافع مردم نیست. وظیفه داریم از حقوق والیبال و مردم دفاع کنیم و قطعا این کار را با تمام وجود و قاطعیت انجام خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • روستای فهرج یزد در مسیر جهانی شدن + فیلم بنای ناشناخته پیش از اسلام
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است
  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی
  • گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست
  • رابطه زناشویی برنده و بازنده ندارد
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج