Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:27:17 GMT

تاکید کاخ سفید بر تعهد مستحکم آمریکا به تایوان

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۲۳۵۶

تاکید کاخ سفید بر تعهد مستحکم آمریکا به تایوان

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید همچنان که تنش‌ها بین تایوان و چین رو به افزایش است تاکید کرد که تعهد آمریکا به تایوان "مستحکم" است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، جن ساکی،‌ دبیر مطبوعاتی کاخ سفید اظهار کرد: ما به حمایت از دفاع شخصی تایوان ادامه خواهیم داد.

این بیانیه کاخ سفید در ضمن تداوم روند تشدید تنش‌ها بین تایوان و چین مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جان کربی،‌ دبیر مطبوعاتی پنتاگون نیز اظهار کرد: جمهوری خلق چین تلاش‌هایش با هدف ارعاب و اعمال فشار بر تایوان و همپیمانان و شرکای دیگر را از جمله با افزایش فعالیت‌های نظامی در حوزه‌های تایوان، دریای چین جنوبی و دریای چین شرقی را تشدید کرده و ما معتقدیم این فعالیت‌ها "بی‌ثبات کننده" بوده و تنها ریسک "محاسبه غلط" را افزایش می‌دهند.

این اظهارات پس از آن ایراد شد که روز پنجشنبه ژائو لیجیان، سخنگوی وزارت خارجه چین در پیامی توییتری نوشت: تایوان، تایوان چین است. آمریکا در جایگاهی نیست که اظهارات غیر مسئولانه مطرح کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تایوان کاخ سفید کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۲۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم

کاپیتان پاری سن ژرمن در کنفرانس مطبوعاتی از اهمیت جدال با دورتموند برای این تیم صحبت کرد. 

طرفداری | در جریان دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های پاری سن ژرمن و دورتموند به میزبانی استادیوم پارک دو پرنس مقابل هم قرار می گیرند. بازی رفت با نتیجه 0-1 به سود دورتموند تمام شد و پاریسی ها با انگیزه انتقام و مقابل چشم تماشاگران خودشان پا به این بازی می گذارند. 

مارکینیوش، کاپیتان پاری سن ژرمن در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و در مورد جدال پیش روی تیمش صحبت کرد. 

ما اهمیت بازی کردن در خانه و در کنار هوادارانمان را درک می کنیم. به همین دلیل است که اعتماد به نفس زیادی داریم. می دانیم که آنها می توانند با شعارها و انرژی خود روند بازی را تغییر دهند. فوتبال نقش مهمی در زندگی بسیاری از مردم دارد، من این را از زمانیکه از برزیل آمده ام می دانم، و این موضوع در پاریس نیز وجود دارد. فردا، افراد زیادی حامی ما ما خواهند بود تا به ما کمک کنند بازی خوبی انجام دهیم. مهمترین چیز این است که فرهنگ باشگاه را به همه نشان دهیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • کاخ سفید برای تأمین کسری بودجه دست به دامن افزایش مالیات می شود؟
  • توضیح سالیوان درباره کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین
  • کاخ سفید: کمک نظامی اخیر به کی‌یف حملات روسیه را متوقف نمی‌کند
  • سالیوان: کمک‌های جدید آمریکا شرایط جنگ اوکراین را تغییر نمی‌دهد
  • آلمان همکاری‌های تسلیحاتی با استرالیا را تقویت می‌کند