Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:02:54 GMT

نقشه راه اقتصادی دولت امیدوارکننده است

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۲۳۷۴

نقشه راه اقتصادی دولت امیدوارکننده است

ایسنا/همدان امام جمعه نهاوند گفت: نقشه راه اقتصادی دولت که اعلام شده در صورتی که عملیاتی شود اقدام بسیار امیدوارکننده‌ای است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام عباس‌علی مغیثی روز جمعه ۲۳ مهر در خطبه‌های سیاسی و عبادی این هفته نماز جمعه نهاوند، اظهار داشت: همه دنیا می‌داند برجام را آمریکا بر هم زد و علنا این را اعلام کردند و حالا آنها اصرار دارند که ایران به میز مذاکره برگردد که این عجیب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در حالی که آن‌ها از معاهده خارج شده‌اند و در حالی که شاخ‌شان در عین‌الاسد شکسته شد باز هم تهدید می کنند که همه گزینه‌ها روی میز است.
مغیثی ادامه داد: آن‌ها با این کار می‌خواهند ابهت درهم شکسته خود را احیاء کنند و به دنیا بگویند ما هم هستیم در حالی که انقلاب اسلامی این‌گونه تهدیدات و ادبیات را بر نمی‌تابد و با قدرت به آن پاسخ می‌دهد.
امام جمعه نهاوند افزود: ایران هم عجله‌ای برای مذاکرات ندارد و هر وقت خواسته‌های ما در این تعهدات انجام‌ شد ایران نیز کارهای مرتبط را انجام می‌دهد.
وی در بخش دیگری از خطبه‌ها، گفت: نقشه راه اقتصادی دولت که اعلام شده در صورتی که عملیاتی شود اقدام بسیار امیدوار کننده‌ای است.
مغیثی یادآوری کرد: در این نقشه، مهار پایدار تورم افسار گسیخته که ارزش پول ملی را پایین آورده از اهداف این برنامه است که از مهترین کارهایی است که اگر انجام شود بسیار موثر خواهد بود.
وی تاکید کرد: تامین مایحتاج و معیشت مردم و مبارزه با فساد و مفسدین اقتصادی، اصلاح نظام بانکی و حمایت از تولید داخلی از دیگر اهداف این برنامه است که امیدواریم با همکاری قوای سه‌گانه و همراهی مردم به این اهداف برسیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نهاوند استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۲۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب اِلمان نقشه ایران با محوریت روز کار و کارگر در کرمان

سرپرست شهرداری منطقه یک کرمان از نصب اِلمان نقشه ایران با محوریت روز کار و کارگر در چهارراه شهدای کارگر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، حسین سعید اظهار کرد: این اِلمان در ابعاد ۳.۲۰ متر در ۲.۷۰ متر توسط نیروهای تأسیسات شهرداری منطقه یک کرمان ساخته شده است.

وی افزود: اِلمان نقشه ایران با محوریت موضوع کار و کارگر به‌مناسبت روز جهانی کار و کارگر در چهارراه شهدای کارگر شهر کرمان نصب شد.

کد خبر 749488

دیگر خبرها

  • جذب بیش از صد و پنج هزار معلم جدید
  • وزیر آموزش‌وپرورش: مرگ سند ۲۰۳۰ در این دولت رقم خورد، اما...
  • نقشه راه سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری تدوین شده است
  • دیپلماسی انرژی دولت سیزدهم، راهبردی برای توسعه روابط ایران با همسایگان
  • بخش خصوصی؛ضدتحریم،ارزآور
  • بخش خصوصی؛ ضد تحریم، ارزآور
  • نصب اِلمان نقشه ایران با محوریت روز کار و کارگر در کرمان
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است