Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی در خطبه‌های نماز جمعه شهر بیرجند با بیان اینکه پس از پیروی انقلاب اسلامی جامعه اسلامی شکل گرفت، اظهار کرد: اکنون باید با مراقب از انقلاب و حکومت اسلامی زمینه بیش از پیش عدالت اجتماعی را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه به گفته مقام معظم رهبری عدالت هدف نهایی نیست بلکه هدف میانی است، تصریح کرد: هدف نهایی در نظام اسلامی دستیابی به عبودیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اجرای عدالت بدون شک از سوی حاکمان به تنهایی امکان ندارد، گفت: مردم نیز با حضور در صحنه و پیروی از امامت و ولایت باید زمینه اجرای آن را فراهم کنند.

خطیب جمعه بیرجند بر وحدت اسلامی تاکید کرد و افزود: دشمنان قصد دارند وحدت بین مسلمانان را خدشه دار کنند و در این زمینه باید مراقب بود.

وی با بیان اینکه تقوا و عبودیت زمینه انسجام و وحدت را فراهم می‌کند، گفت: مساله وحدت و انسجام اسلامی در موقعیت فعلی جهان اسلام ضروری است.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به کشتار نمازگزاران افغانستانی و شهادت آنان تصریح کرد: آمریکایی‌ها با اینکه در منطقه شکست خوردند اما هنوز به دنبال ایجاد نا امنی و اختلاف مذهبی و عمومی هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی در کشور افغانستان است، گفت: غربی‌ها با حضور در منطقه عامل ایجاد ناامنی‌ها هستند و از دولت حاکم بر افغانستان انتظار داریم در زمینه تأمین امنیت مردم به رسالت خود عمل کند.

وی به هفته نیروی انتظامی هم اشاره کرد و بیان داشت: وحدت بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی مایه افتخار و اقتدار است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به انتخابات کشور عراق و دستاوردهای خوب آن عنوان کرد: آمریکایی به دنبال تعویق انتخابات عراق بودند اما بسیج این کشور سبب شد تا این امر در کمال امنیت برگزار شود.

وی تصریح کرد: اکنون شاهد حضور مردم و پیروزی جریانات اسلامی هستیم و امید است آینده خوبی را در عراق شاهد باشیم.

حجت الاسلام نوفرستی گفت: حضور آمریکایی در کشورهای مختلف نه تنها مشکلات آن را حل نکرده بلکه استقلال آنها را نیز دچار مشکل کرده است.

کد خبر 5328138

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری خطبه های نماز جمعه بیرجند ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا شیراز واکسن کرونا کرمانشاه سیدابراهیم رئیسی عکس استانها ایلام یادروز حافظ شیوع کرونا گرگان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۲۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود

به گزارش همشهری آنلاین، محمدعلی الفت‌پور با اشاره به تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران گفت: حفظ سلامت اداری در شهرداری به‌ عنوان یکی از مجموعه‌هایی که به‌طور مستقیم با شهروندان سروکار دارد، نقش بسیار مهمی در اعتمادسازی و ارتقای سرمایه اجتماعی دارد و اهمیت این امر زمانی آشکار می‌شود که مجموعه شهرداری تهران به‌عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در امر مبارزه با فساد، بتواند با پیگیری و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان خود و انتشار نتایج حاصله، گامی اساسی و اجرایی در این زمینه بردارد و از این طریق ضمن جلب اعتماد شهروندان سرمایه اجتماعی قابل ملاحظه‌ای برای شهرداری تهران کسب شود.

دبیرکمیته برنامه‌ریزی و نظارت ستاد ارتقاء سلامت اداری با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از راهکارها و استراتژی‌های مبارزه با فساد و ارتقاء سلامت اداری، خصوصا ارتشاء از طریق شناسایی نظرات و ایده‌ها و مطالعات گذشته شناسایی و بررسی شده است، گفت: تلاش در جهت اجرایی ساختن آن‌ها، بی‌شک یکی از مهم‌ترین اقدامات این حوزه خواهد بود که به واسطه آشنایی با موضوع و به سبب آگاهی از شرایط و اقتضائات شهرداری تهران، راهبردها و راهکارهایی نیز در زمینه‌های اقتصادی، اداری، مدیریتی، فرهنگی، قانونی و قضایی، مدیریت اخلاق حرفه ای، اجتماعی، اطلاع رسانی و شفاف سازی ارائه شده است که هم به لحاظ موضوعی و هم اجرایی قابل توجه و اجرا هستند.

الفت‌پور در پایان تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی، تشکیل شعبه‌ای مشخص و ویژه جهت پیگیری اخذ رشوه در شهرداری تهران، توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی در دست اقدام است و پرونده‌های مرتبط در این خصوص با حساسیت بالا و دراسرع وقت، بررسی و تا حصول نتیجه، پیگیری می‌گردند.

کد خبر 847455 برچسب‌ها شهرداری شهردارى تهران رشوه

دیگر خبرها

  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند
  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند
  • چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود