Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال فردا با برگزاری ۳ مسابقه پیگیری می‌شود. در یکی از دیدار‌های مهم فردا ۲ تیم زندی بتن کلاردشت و چیپس کامل مشهد به مصاف هم می‌روند. این مسابقه ابتدا قرار بود در سالن بعثت کلاردشت برگزار شود، اما به دلیل برخی مشکلات و با دستور هیئت فوتبال استان مازندران این بازی در سالن شهدای چالوس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار تیم‌های فوتسال زندی بتن کلاردشت و چیپس کامل مشهد فردا، شنبه ۲۴ مهر ماه از ساعت ۱۷ شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید

هفته پنجم لیگ برتر فوتسال فردا شروع می‌شود

تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت تا قبل از هفته پنجم لیگ برتر با ۶ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد و تیم چیپس کامل مشهد هم با ۴ امتیاز رده هشتم جدول را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۲۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا

حجت الاسلام سرائی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: سراسر زندگی استاد مطهری، در راستای احیای مجدد تفکر دینی و حیات بخشیدن به فرهنگ اسلام و مسلمانان سپری شد و او نه تنها به خرافه زدایی و جداسازی پیرایه‌های دروغین از آموزه‌های دینی می‌پرداخت، بلکه فرهنگ بان تیزبینی بود که هر جا می‌دید به آموزه‌ای از آموزه‌های اسلامی ایراد و اشکالی مطرح می‌کنند، آن ایراد را به طور کامل مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌داد، وسپس با توجه به مبانی اصیل اسلامی، خطای اشکال کننده را روشن می‌ساخت و غبار از چهره احکام و قوانین اسلامی می‌زدود.

حجت الاسلام سرایی افزود: استاد مطهری یکی از چهره‌هایی است که در احیای تفکر اسلامی، بیش‌ترین نقش را داشت و یکی از پرچم داران این بینش نوین اسلامی و آثار او قطعا جزو آثار بی بدیل وکم نظیریست که در تمامی زمینه‌های فرهنگی واجتماعی راهگشاست.

وی ویژگی بسیار مهم استاد مطهری، را برخورداری از غیرت دینی دانست عنوان کرد؛ پس از آن که او با پشتکار و تلاشِ بی وقفه، با آموزه‌های حیات بخش معارف الهی آشنایی کامل یافت و هرجاکه احساس کرد به اسلام جفا می‌شود، مردانه وارد میدان شد و با رعایت کامل موازین تحقیق و تحلیل علمی، منصفانه از احکام و اصول اسلامی دفاع کرد؛ و تا جان در بدن داشت، در دفاع از دین کوتاه نیامد.

حجت الاسلام سرایی با اشاره به تهدیدات منافقین در مورد شهید مطهری افزود:وقتی استاد مطهری، با تمام وجود، در دفاع از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، در عرصه‌های گوناگون سیاسی و فرهنگی به فعالیّت می‌پرداخت، تهدید‌های بسیاری متوجّه او می‌شد، امّا در برابر این تهدیدها، با خونسردی تمام می‌فرمودند: هر وقت خدا بخواهد ما را می‌برد، حالا اگر از طریق شهادت باشد، خیلی بهتر است.

در ادامه این مراسم از مربیان عقیدتی وهادیان سیاسی نمونه سپاه شبستر تجلیل بعمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • آرسنال - بورنموث؛ ترکیب رسمی
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد