Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@02:03:46 GMT

مسؤولان به رفع دغدغه‌های پلیس توجه کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۲۷۷۴

مسؤولان به رفع دغدغه‌های پلیس توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین با اشاره به شهادت امام حسن عسکری(ع) اظهار داشت: انتظارات ایشان از شیعیان اول اندیشه و تفکر، دوم ایمان گرایی و سودرسانی، سوم به یاد خدا و قیامت بودن و مورد چهارم حسابرسی اعمال و پاسخگویی وجدان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی افزود: یاد همه شهدای عزیز شهید آیت الله اشرفی اصفهانی امام جمعه کرمانشاه و همچنین شهید محراب را گرامی داشته و به روح مطهر شهدا و امام عزیز صلوات نثار می‌کنیم و با توجه به اینکه روز جهانی نابینایان است ضمن آرزوی توفیق برای این عزیزان لازم است عرض کنم بسیاری از این عزیزان نابینا و کم‌بینا با مشکلات زیادی مواجه هستند.

وی گفت: برای اشتغال، ازدواج و سایر مسائل نابینایان از دولت انتظار می‌رود هم به قوانینی که در گذشته بوده عمل کند و هم در صورت لزوم، قوانین جدیدی را در خصوص این عزیزان وضع نماید تا این عزیزان که عزم و اراده کار و زندگی دارند در برخی هم بسیار موفق می‌باشند تحت حمایت جدی تر مسئولان قرار بگیرند.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: از خدمات و تلاش‌های این نیرو در حوزه‌های مختلف تشکر می‌کنم امروز مأموریت‌های پلیس مأموریت‌های فراوانی است اگر بخواهیم این مأموریت‌ها را به نحو احسن انجام شود باید همه در کنار پلیس باشند خوشبختانه نیروی انتظامی گوش شنوا دارند و پل‌های ارتباطی با مردم را قرار داده اند، در این خصوص باید چند نکته را متذکر شوم اول اینکه از نیروی انتظامی درخواست دارم بدون اعتناء به معاندین و سودجویان به مأموریت‌های خود با قدرت ادامه دهد، بدحجابی، اعتیاد به مشروبات الکلی و امثال اینها بنیان جامعه را سست می‌کند نباید به هیچ وجه اجازه داد این گونه امور عادی شود.

خطیب جمعه ورامین با تاکید بر اینکه پلیس باید مقتدرانه در حوزه برخورد با مفاسد اجتماعی وارد شود افزود: مردم هم باید با قدرت از این نیرو حمایت کنند البته ممکن است برخی موارد کوتاهی‌ها یا برخی رفتارهای غلط هم وجود داشته باشد که باید با انتقال این موارد و جلوگیری از سو استفاده‌های احتمالی پلیس را یاری نمود و از مسئولان انتظار می‌رود به ضرورت‌ها و نیازهای پلیس با اولویت رسیدگی و توجه کنند.

وی افزود: باتوجه به استقرار نیروی انتظامی شرق استان تهران که یک ظرفیت ارزشمند را ایجاد کرده باید مسئولان به رفع دغدغه‌های پلیس توجه کنند مثلاً موضوع کمربندی ورامین که بارها موجب تصادف و فوت مردم شده است چرا باید هنوز در تأمین روشنایی آن مشکل وجود داشته باشد و احداث کلانتری در مناطق پرجمعیت کمک سریع و جهادی مسئولان و مردم را می‌طلبد.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته وحدت عنوان داشت: امروز یکی از توطئه‌های دشمن برای سنگ اندازی در برابر انقلاب ایجاد تفرقه بین مذاهب خاصه شیعه و سنی است که مراقبت جدی همه دلسوزان را می‌طلبد، هفته وحدت فرصت مناسبی جهت اتحاد و خنثی سازی توطئه‌ها می‌باشد و باید با حفظ این اتحاد توطئه‌های دشمن را خنثی کرد و به پیشرفت انقلاب در سرعت بخشید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان داشت: شهادت شهدای مظلوم در افغانستان به خصوص شهدای قندوز را به مردم افغانستان تسلیت عرض می‌کنیم در این جنایت وحشیانه و عملیات انتحاری ۱۵۰ نفر در مسجد به شهادت رسیدند و ۲۰۰ نفر نیز مجروح شدند داعش جنایت کار مسئولیت این جنایت را برعهده گرفته و با کمال تأسف افغانستان قربانی سیاست‌های شیطانی استکبار جهانی است.

محمودی اظهار داشت: مردم افغانستان خصوصاً شیعیان باید با اتحاد در برابر دشمنان ایستادگی کنند، اینکه به سادگی طالبان می آیند و حکومت مرکزی را ساقط می‌کنند و سران آنها این حوادث و رخدادها را رقم می‌زنند طبیعی نیست باید بزرگان و علمای افغانستان با اتخاذ مواضع هوشمندانه فتنه‌های فتنه انگیزان را خنثی کنند.

امام جمعه موقت ورامین بیان داشت: استاندار تهران خوشبختانه معرفی شد با تبریک این انتصاب به جناب منصوری از فرزندان این دیار برای وی توفیق روز افزون داریم و استدعا داریم مدیران با تجربه و جهادی را به کار گیرند که بسیاری از امور مهم بر زمین مانده است خصوصاً ورامین این دشت بزرگ و تأثیرگذار از نظر فرهنگی مورد توجه خاص قرار داشته باشد چرا که متأسفانه برخی افراد به جای گره گشایی سنگ‌اندازی می‌کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: شیعه شهید نیروی انتظامی مأموریت ها امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۲۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند

امام جمعه رشت گفت: امنیت شغلی و رفاهی کارگران باید مورد توجه مسئولان کشور قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت در مصلی امام خمینی (ره) شهر با اشاره یازدهم اردیبهشت‌ماه گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر اظهار کرد: ۱۴ میلیون کارگر زحمتکش در کشور داریم که نیازمند توجه ویژه مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه لوازم زندگی مردم محصول رنج و زحمت کارگران است، افزود: به امنیت شغلی کارگران باید توجه شود؛ اینکه بعضی کارفرمایان، کارگر را ۸۹ روزه جذب می‌کنند، بی‌انصافی است و همه کسانی که درصدد جذب کارگر هستند باید به امنیت شغلی آنها توجه کنند.

امام جمعه رشت با اشاره به دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری خاطرنشان کرد: دشمنان این مرز و بوم چهره‌های شاخص کشور را زودتر شناختند و آنان را به شهادت رساندند؛ شهید مطهری از عالمان برجسته تاریخ معاصر بود و مکتوبات و رساله‌های علمی ایشان هنوز قابل بهره‌برداری و منشأ اثر برای همه کسانی است که دغدغه درک معارف اسلامی دارند.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: شهید مطهری یک اسلام‌شناس در تراز جامعه اسلامی، معتقد و پایبند به آموزه‌های اسلامی و یک شخصیت زمان‌شناس و فقیه تمام عیار بود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به برخی مزایا و دستاوردهای سفر اخیر رئیس جمهور به کشور پاکستان گفت: با توجه به اینکه روابط دو کشور به‌دلیل جنایات گروهک‌های تروریستی از جمله گروهک جیش‌الظلم، کمی تیره و ملتهب شده بود؛ یکی از دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور به پاکستان‌، رفع این التهابات بود و مسئولان و مرزداران دو کشور توافقاتی کردند که منجر به رفع التهابات و رونق صادرات خواهد شد.

وی با بیان اینکه میان دو کشور ایران و پاکستان یک وحدت رویه ملی علیه رژیم غاصب صهیونیستی برقرار است، افزود: دشمن در تلاش بود تا روابط میان ایران و پاکستان تیره شود و این موضوع توسعه اقتصادی و سیاسی دو کشور را نیز تحت تأثیر قرار دهد اما به اهدافشان نرسیدند.

آیت الله فلاحتی با ابراز تأسف از وتوی آمریکا علیه قطعنامه عضویت فلسطین در سازمان ملل اظهار کرد: آمریکایی‌ها اینکه نامی از فلسطینی‌ها در تاریخ بماند را هرگز نمی‌پذیرند و اسراییلِ غاصب را دولت برتر می‌دانند اما در این ایام با اعتراضاتِ شدید جوانان دانشگاهی خود هم مواجه شدند و این تظاهرات در آمریکا استخوانی دیگر در گلوی صهیونیست‌ها است؛ جوانان در اعتراضات خود گفتند که مسئولیت اداره فلسطین باید با حماس باشد؛ چیزی که برای آمریکا و صهیونیست‌ها پذیرفتنی نیست.

وی با قدردانی از رسانه‌ها جهت انعکاس پاسخ سخت و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به اسرایی خاطرنشان کرد: از رسانه‌های مکتوب، گفتاری و رسانه ملی که به نحو مطلوب نسبت به انعکاس پاسخ جمهوری اسلامی به اسرائیل و ریزپرنده‌های اصفهان کوشیدند و با ورود به‌موقع، تبلیغات شوم دشمن را خنثی کردند تشکر می‌کنم.

کد خبر 748130

دیگر خبرها

  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • تقدیر امام جمعه کاشان از اجرای طرح نور فراجا
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات