Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد دهقانی فیروزآبادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سرعت گرفتن واکسیناسیون و ثبت رکورد در تزریق واکسن اظهار کرد: خوشبختانه سبد متنوعی از واکسن‌های کرونا در استان را داریم.

وی با بیان اینکه تا کنون ۶۹۲ هزار و ۸۷۰ نفر در استان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، عنوان کرد: از این تعداد ۴۶۲ هزار و ۱۲۵ نفر دوز اول و ۲۳۰ هزار و ۷۴۵ نفر هر دو دوز واکسن را تزریق کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ۱۰ هزار و ۲۹۱ نفر برای تزریق واکسن اقدام و آن را دریافت کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به آمار مبتلایان به کرونا طی شبانه روز گذشته در استان گفت: ۱۱۷ بیمار کرونایی در استان با انجام ۵۴۸ تست کرونا شناسایی شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۱۷۵ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، عنوان کرد: ۷۰ بیمار کرونایی نیز در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و حال ۳ نفر از بیماران نیز وخیم است.

به گفته وی ۱۵ بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته در بیمارستان‌ها بستری و ۴۶ نفر به صورت سرپایی خدمات لازم را دریافت کرده‌اند.

دهقانی از فوت یک بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد و افزود: شمار فوتی‌های کرونا در استان به یک هزار و ۱۷۰ نفر رسیده است.

کد خبر 5328194

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند شیوع کرونا واکسن کرونا ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه شیراز واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه سیدابراهیم رئیسی عکس استانها نیروی انتظامی ایلام یادروز حافظ شیوع کرونا بیمار کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۳۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیمای استان گفت: سال گذشته یک‌میلیون و ۳۵۹ هزار تن سیمان در خراسان جنوبی تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش داشته است.


آریافر افزود: سال ۱۴۰۲ نیز یک میلیون ۲۷۱ هزار تن سیمان در دو کارخانه سیمان قاین و باقران تولید شد.

وی گفت: در کارخانه‌های سیمان استان تاکنون برای حدود ۷۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.

مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان افزود: سیمان استان علاوه بر تأمین نیاز داخل، به کشور افغانستان نیز صادر می‌شود.

آریافر افزود: سال گذشته ۵۰۲ هزار تن سیمان به ارزش ۱۵ میلیون دلار صادر شده است.

همچنین در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کاری و واحد‌های نمونه خراسان جنوبی، واحد کارگری سیمان قاین به عنوان واحد نمونه استان معرفی شد.

در این جشنواره از شرکت سیمان قاین به عنوان واحد نمونه استان تقدیر شد.تولید سیمان در خراسان جنوبی ۷ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • اشتغال 171 نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید