Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنابر اعلام مدیریت شهری؛ محدودیت ها نباید مانع پیشرفت پروژه ها شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مسعود رنجبریان در شورای معاونین و مدیران این منطقه، اظهار کرد: محدودیت‌ها نباید مانع پیشرفت‌ها شود و  مدیریت شهری قلب پایتخت باید با تمام قوا در پیشبرد اهداف و تعالی شهر و خدمات مطلوب تر به شهروندان  کوشا باشد

وی ضمن سفارش بر سرعت بخشیدن در روند پاسخگویی به نامه‌های اداری و رسیدگی بههنگام  امور، خاطر نشان کرد: به منظور پیشبرد سریع و نیل به اهداف سازمان در اجرای  روند پروژه‌ها، هم‌افزایی و همگرایی بین تمامی معاونت‌ها و نواحی تحکیم بیشتری یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه 6 وی تصریح کرد: حوزه‌های مختلف با برنامه‌ریزی اصولی و همفکری و تعامل سازنده درون سازمانی تلاش کنند تا قبل از شروع فصل زمستان به بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اقدام نائل آیند.   

بر پایه این گزارش، لیلا مینایی معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی منطقه  6 در ابتدای این جلسه گزارش کاملی از وضعیت پروژه‌های سطح منطقه، اعتبارات تخصیصی، درصد پیشرفت های فیزیکی، ریالی و رتبه عملکردی حوزه های اجرایی منطقه ارائه داد.

معاونین ، شهرداران نواحی و مدیران شهری حاضر در جلسه نیز ضمن تشریح برنامه‌ها و پروژه‌های حوزه مربوطه با شهردار منطقه گفتگو کرده و پاسخگوی سوالات مطروحه از سوی ایشان شدند و راهنمایی های لازم را دریافت کردند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم

 به نقل از شهرداری قم، مجید متین‌فر در جلسه هیئت‌مدیره سازمان بهسازی، زیباسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر در خصوص پروژه تملک و تخریب مغازه‌های اطراف قبرستان نو اظهار کرد: با همکاری دادستانی در ماده ۸ بیش از ۹۰ درصد پروژه تملک و مغازه‌ها تخریب‌شده است.

وی افزود: به دلیل مشترک بودن دیوار وقفی با مغازه‌های قبرستان نو، اختلافاتی با اداره کل اوقاف به وجود آمده که تلاش مجموعه مدیریت شهری در راستای حل آن است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به پروژه ساماندهی میدان مطهری خاطرنشان کرد: در هسته مرکزی شهر قم نیاز به همکاری فعال تمام ارگان‌ها داریم و نقش آستانه مقدسه و اداره کل اوقاف در گسترش و پیشرفت و اجرای پروژه‌های مهم شهری بسیار پررنگ است.

متین‌فر در خصوص پروژه چهل اختران تصریح کرد: پروژه پارکینگ چهل اختران با ظرفیت ۱۰۰ خودرو و شبستان اجرا و تکمیل‌شده است.

وی تأمین بودجه برای پروژه‌های شهری را مورد توجه قرار داد و گفت: در سال جاری پشتیبان‌های ملکی متناسبی برای اجرای پروژه‌های اطراف حرم مطهر در نظر گرفته‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت