Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@10:02:23 GMT

کشف ۳۳۰ قبضه سلاح غیر مجازدر گچساران

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۳۱۳۸

کشف ۳۳۰ قبضه سلاح غیر مجازدر گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۳۳۰ قبضه اسلحه غیرمجاز از هفته نیروی انتظامی در سال گذشته تا کنون خبرداد و گفت: کشف این تعداد اسلحه غیر مجاز نسبت به مدت مشابه سال ماقبل از آن ۱۰ درصد افزایش داشته است

به گزارش رکنا، سرهنگ موسوی به عملکرد نیروی انتظامی شهرستان گچساران در زمینه مواد مخدر هم اشاره کرد و افزود: در این مدت بیش از هزار و ۱۲۵ کیلوگرم انواع مخدر در این شهرستان کشف و ضبط و در این رابطه ۶۵ نفر قاچاقچی موادمخدر دستگیر و همچنین بیش از ۲۲۵ نفر خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این مدت ۱۲ هزار و ۲۵۶ عدد انواع قرص‌های مخدر و روانگردان در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰  هم گفت: در یکسال گذشته در این شهرستان بیش از بیش از ۲۰ هزارو ۸۹۰ تماس ۱۱۰ در این مدت داشته ایم که نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد نیز افزایش داشته است.

وی ادامه داد: از این تعداد تماس بخشی نیاز به ارشاد و راهنمایی داشتند بخشی نیز عملیاتی شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اسلحه غیرمجاز قاچاقچی موادمخدر اخبار حوادث قاچاقچی مواد مخدر گچساران اسلحه غیرمجاز قرص های مخدر سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت گلاره عباسی ابلق گلاره عباسی گلاره عباسی عکس بازار آزاد ریحانه پارسا قیمت دلار بهاره رهنما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۳۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 748419

دیگر خبرها

  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان