Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@23:17:10 GMT

لزوم تسریع در تکمیل بیمارستان کنارک

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۳۲۷۵

لزوم تسریع در تکمیل بیمارستان کنارک

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مناطق وزارت کشور در حاشیه بازدید از بیمارستان ۶۴ تخت خوابی نیرو دریایی کنارک اظهار کرد: توسعه این سواحل سبب حضور سرمایه گذاران بیشتری در منطقه می‌شود برای تحقق این اهداف باید زیرساخت‌های لازم در منطقه ایجاد شوند که بیمارستان یکی از آنهاست و اهمیت بسیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مراحل ساخت این بیمارستان سرعت خوبی داشته افزود: با توجه به این اهمیت هرآنچه در مرکز کشور نیاز به هماهنگی داشته باشد توسط این معاونت انجام خواهد شد، اما در بعد استانی هم باید همه دستگاه تا زمان بهره برداری پای کار باشند.

نباید کیفیت و امنیت پروژه‌ها فدای سرعت شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مناطق وزارت کشور گفت: تکمیل سریعتر پروژه‌های سواحل مکران اهمیت بسیاری دارد، اما نباید کیفیت و امنیت فدای سرعت کار شود.

بابک دین پرست در حاشیه بازدید از شهر جدید تیس افزود: بخشی پروژه‌های این شهر از محل اعتبارات ملی در دست اجرا هستند و در کنار آن بخش خصوصی هم وارد کار شده تا بتوان هرچه سریعتر به اهداف پیش بینی شده دست یافت.

وی بیان کرد: شهر جدید تیس ظرفیت‌های گردشگری خوبی به خصوص در حوزه آبی و ساحلی دارد که با رونق گردشگری اقتصادی می‌تواند در رشد اقتصاد منطقه نقش آفرینی کند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کشور استانداری سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت، افزود: کشور وقت آزمون و خطا ندارد و هرجایی کار پیش نرود، اجحاف در حق مردم است.

وی با بیان اینکه کارهای بزرگی در کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است، ابراز داشت: در سفر رئیس جمهوری پروژه های مهمی در این استان افتتاح شد.

منصوری با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام نیز به شکل جدی در حال انجام است، اظهار کرد: استان ظرفیت های خوبی در بحث آب، کشاورزی، گردشگری و پتروشیمی دارد.

وی افزود: تلاش و عزم دولت بر این است که سود و منافع پتانسیل ها بر سر سفره مردم قرار بگیرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه ۱۷ هزار میلیارد تومان منابع به پتروشیمی گچساران تزریق شد، اظهار کرد: چنین اقدامی در بحث پتروشیمی دهدشت نیز اجرایی می شود.

منصوری گفت: دولت تمام قد در خدمت به مردم کهگیلویه و یویراحمد پیگیری پروژه ها را تا روند تکمیل خواهد داشت.

کد خبر 6092398

دیگر خبرها

  • لزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • لزوم اعتبار ۱۰۰همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • لزوم توجه جدی دادستان‌ها به عملکرد حوزه‌های تحت امر/ اهمیت رسیدگی سریع توأم با دقت به پرونده‌ها
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی