Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@14:31:55 GMT

رکورد سفرهای جاده‌ای مردم ایران شکست

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۳۳۴۳

رکورد سفرهای جاده‌ای مردم ایران شکست

طی روزهای گذشته شاهد افزایش چشمگیر تردد وسایل نقلیه مختلف در جاده‌های کشور و ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی بودیم که مشخص نیست آیا محدودیت‌های سفر با توجه به تغییر رنگ‌بندی شهرها تغییر کرده است یا خیر؟

در روزهای گذشته هم مانند هفته قبل شاهد افزایش چشمگیر ترددهای جاده ای بین استانی سفرهای مردم بوده رکورد تازه‌ای در این زمینه به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گونه ای که طی دو روز گذشته بیش از ۴ میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی کشور تردد کرده‌اند.

طبق جدیدترین آمارهای منتشر شده مرکز مدیریت راه‌های کشور بیش از ۲ میلیون و ۱۲ هزار وسیله نقلیه در بیست و یکم مهر ماه و بیش از ۲ میلیون و ۲۳ هزار وسیله نقلیه در روز گذشته یعنی بیست و دوم مهرماه در محورهای مواصلاتی کشور تردد کردند و این نشان دهنده رکوردشکنی جدیدی در سفرهای استانی مردم بوده است.

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۷۱ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری نیز تردد بین استانی در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل (۲۱ مهر ماه) ۰.۵ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.


 

البته در در هفته ای که گذشت رنگ بندی شهرها و استان های مختلف نشان می‌دهد که به غیر از چند شهر غربی کشور، مابقی نقشه ایران از نظر وضعیت کرونایی به رنگ زرد یا آبی درآمده و دیگر وضعیت کرونایی کشور قرمز نیست.

البته در این میان باید به هشدارهای مسئولان بهداشتی کشور نیز توجه کرد چراکه آن‌ها بارها بر این نکته تأکید کردند که نباید به این رنگ بندی‌ها توجه کرد و مردم همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی را برای پیشگیری از شیوع موج جدید کرونا در کشور رعایت کنند./ ایسنا

 

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۳۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی

مرکز مدیریت راههای کشور از یکطرفه شدن محور هراز و جاده چالوس تا اطلاع بعدی خبر داد و اعلام کرد: در جاده‌های ۱۱ استان کشور باران می‌بارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری اعلام کرد: تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال، محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محور هراز مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

در زمان حاضر محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) محدوده انارک و حدفاصل هزارچم تا هریجان، محور هراز مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل کهرود تا بایجان و حدفاصل وانا تا رینه، محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده های دماوند و چناران،‌ آزادراه رشت – قزوین حدفاصل پارک جنگلی سراوان تا امامزاده هاشم و محدوده های ورودی شهر رودبار و شیرین‌سو و آزادراه پردیس – تهران و محور قدیم بومهن – تهران محدوده های کمرد و جاجرود ترافیک سنگین است.

آزادراه تهران – شمال و محور چالوس دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

همچنین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل کردان تا گلشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک - ترافیک سنگین، در آزادراه قم – تهران محدوده قیصرآباد و حدفاصل بهشت زهرا تا میدان جهاد و آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر ترافیک نیمه‌سنگین است.

مرکز مدیریت راههای کشور از بارش باران در برخی محورهای استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، ایلام، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، مازندران، مرکزی و همدان خبر داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • تردد روان در محورهای شمالی کشور
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال ؛ شلوغ یا خلوت، بارانی یا خشک؟
  • شکست رکورد ایران توسط ترانه احمدی در مسابقات اسکیت فری استایل
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • آمار هولناک تلفات جاده‌ای/ زخم کیفیت خودروهای داخل درمان نمی‌شود؟
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد