Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بایرن مونیخ امیدوار است از بازی مقابل بایر لورکوزن، روبرت لواندوفسکی به مسیر گلزنی برگردد

در چارچوب هفته هشتم رقابت های بوندسلیگا، تیم های بایرلورکوزن و بایرن مونیخ یکشنبه شب در استادیوم بای آرنا به مصاف هم می روند.

طرفداری | به گزارش وب سایت بایرن مونیخ، یولیان ناگلزمان سرمربی باواریایی ها در کنفرانس خبری پیش از این دیدار، صحبت هایش را درباره اهمیت رویارویی با بایرلورکوزن شروع کرد:

انتظار یک بازی هیجان انگیز را برای هواداران دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو تیم بایرن مونیخ و بایر لورکوزن فوتبالی تهاجمی بازی می کنند. لورکوزن فصل خوبی داشته و به خوبی پیشرفت کرده است. باید یک روز خیلی خوب را مقابل آن ها داشته باشیم. این بازی از لحاظ جایگاه جدولی هم اهمیت بالایی دارد و منتظر شروعش هستیم. بازی بدون گل لواندوفسکی؟ انتظار دارم اوضاع از یکشنبه رو به راه شود. با لواندوفسکی صحبت خواهم کرد، بیشتر درباره کمک هایی که او به تیم می تواند انجام دهد. 

سرمربی بایرن مونیخ در خصوص وضعیت جمال موسیالا و مقایسه شدن او با فلوریان ویرتس پدیده بایرلورکوزن گفت: 

موسیالا در مقابل ویرتس؟ هر دو بازیکن بسیار بااستعداد هستند که ذهنیت فوتبالی شان مثل بازی در کوچه است، یعنی بدون فشار بازی می کنند. ویرتس آماری خیره کننده داشته اما نسبت به جمال هم بازی هایش بیشتر بوده است. ویرتس و موسیالا هر دو آینده های فوتبال آلمان هستند. کم بازی کردن موسیالا؟ فقط یازده بازیکن را می توانم به زمین بفرستم. جمال از شروع فصل زمان خوبی برای بازی کردن داشته و البته باید سلامت او را هم در نظر بگیریم. او دو، سه مصدومیت خفیف داشته که باید مراقب شان باشیم و البته سانه و گنابری هم فرم خوبی دارند. جمال گزینه خوبی است که از نیمکت به زمین بیاید، به خصوص وقتی که حریف عقب نشسته است. او می تواند در موقعیت های یک در برابر یک، راه حل های خوبی بیابد. او بازیکن خیلی جوانی است و دیر یا زود خودش را ثابت می کند. 

ناگلزمان درباره آمادگی دیویس افزود: 

ماجرای حکم لوکاس هرناندز؟ به تاثیرات منفی روی او توجهی نداشته ام. لوکاس امروز خوب تمرین کرد و تاثیرگذاری خوبی داشت. لوکاس اگر آماده باشد، مقابل بایرلورکوزن و دیناموکیف از اول بازی می کند. دیویس؟ به او تبریک گفتم اما این فقط به خاطر گل فوق العاده اش برای کانادا نبود بلکه به خاطر عملکرد و نتایج خوب تیم شان بود. دیویس فقط امروز یک جلسه تمرین کوتاه ریکاوری داشت زیرا بازی های زیادی انجام داده و سفری طولانی را طی کرده است. بازی کردن او مقابل لورکوزن؟ باید ببینیم چه قدر خسته است. پست بازی و سبک بازی او باعث می شود که خیلی خسته شود. اگر همه چیز خوب پیش برود، او فیکس بازی خواهد کرد. 

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور برترین های قرن با مرتضی یکه: استعفا کردیم ولی اشتباه از ما بود، دهداری همیشه در ذهن من بهترین می ماند شماره فرهاد مجیدی به آرش رضاوند رسید، پیراهن مهدی قائدی به امین قاسمی نژاد پاسخ امیرحسین زارع، قهرمان ایرانی سنگین وزن جهان به کری خوانی غول امریکایی ایده جنجالی اینفانتینو: برگزاری جام جهانی 2030 در اسرائیل و امارات! بدن ناآماده سمیر نصری، یک ماه پس از خداحافظی با فوتبال / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال

به گزارش "ورزش سه"، یوفا یکی از بهترین داوران خود را برای قضاوت بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن و رئال مادرید، انتخاب کرد. تورپن ستاره داوران فوتبال فرانسه است، داوری که پیروزی رئال مادرید مقابل لیورپول در فینال لیگ قهرمانان 2022 را نیز سوت زده بود.

او در دوران حرفه‌ای خود 6 بار برای رئال مادرید سوت زده است و در همه آنها پیروزی برای سفیدپوشان بوده است (16 گل زده برای رئال، 5 گل خورده، اعلام یک پنالتی به نفع رئال). اولین داوری او برای رئال برتری 4-0 مقابل لودوگورتس (2014) و آخرین در این فصل، برتری 2-3 در ناپل بود. در آوریل 2022، او پیروزی 1-3 رئال را در برابر چلسی توخل، سرمربی فعلی بایرن، سوت زده بود. دیداری که در آن کریم بنزما درخشان بود.

تیم باواریایی نیز با داوری تورپن شکست نخورده است: پنج برد و سه تساوی، 25 گل زده و 8 گل خورده. آخرین داوری تورپن برای بایرن در یک چهارم نهایی فصل گذشته بود: 1-1 در آلمان مقابل منچسترسیتی.

تورپن از سال 2008 وارد فهرست برترین داوران فرانسه شد و در سال 2010 به فهرست بین‌المللی وارد شد. در آن زمان او با 28 سال سن، به جوان‌ترین داور بین‌المللی تاریخ فرانسوی تبدیل شد. او در جام جهانی قطر حضور داشت و در آن سه بازی را داوری کرد: اکوادور 1 - سنگال 2. اروگوئه 0 -0 کره جنوبی و برزیل 4 -1 کره جنوبی.

تورپن که علاقه زیادی به فناوری و دنیای آموزش دارد، عاشق ورزش راگبی است. او معتقد است فوتبال باید چیزهای زیادی از راگبی بیاموزد، فراتر از احترامی که بازیکنان این ورزش به داوران می‌گذارند، چیزی که در فوتبال دیده نمی‌شود، تورپن می‌گوید داوران باید به صحبت‌های همکاران خود در راگبی گوش کنند تا بفهمند چگونه فناوری توانست ورزش آنها را بهبود بخشد، تورپین وسواس زیادی به تجزیه و تحلیل فیلم تیم‌هایی که قرار است بازی آنها را داوری کند، دارد. 

در زندگی حرفه‌ای تورپن، مقطع تلخی هم وجود دارد، زمانی که یک فروشنده مواد مخدر هویت او را جعل کرد. در سال 2015، یک رنو لاگونا در تحقیقات پلیس پیدا شد و مشخص شد که به نام او است. زمان مشخص کرد که این یک سرقت با جعل هویت او بوده است.

دیگر خبرها

  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • ترکیب احتمالی بایرن: آماده انتقام در جهنم مونیخ
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)