Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@23:32:01 GMT

واکنش سازمان لیگ فوتبال به گلایه‌ علی دایی

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۳۷۴۱

واکنش سازمان لیگ فوتبال به گلایه‌ علی دایی

خبرورزشی – علی دایی سرمربی پیشین تیم فوتبال سایپا در مصاحبه‌ای از سازمان لیگ بابت باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه سایپا با وجود بدهی این باشگاه به وی انتقاد کرده بود.

فریبرز محمودزاده مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ بدون اشاره به مصاحبه علی دایی گفت: سازمان لیگ خود را موظف به اجرای قوانین و دقیق مقررات می‌داند و هیچ گونه دخالتی در آرای صادره از کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لذا چگونگی باز شدن و یا محدودیت پنجره نقل و انتقالات باشگاه‌ها در عرصه داخلی بر اساس آرای صادره از کمیته تعیین وضعیت بوده و سازمان لیگ بعد از صدور رای در کمیته تعیین وضعیت و ابلاغ دبیر کل محترم فدراسیون فوتبال برای ثبت قراردادها و صدور مجوز بازی با رعایت سایر شرایط نقل و انتقالاتی اقدام می‌نماید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی دایی سایپا سازمان لیگ سازمان لیگ سایپا علی دایی نقل و انتقالات لیگ برتر سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض پرسپولیس به جریمه ۶۰ میلیونی در کمیته استیناف رد شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی بدلیل نشر اکاذیب از طریق انتشار مطالبی قبل از بازی دو تیم با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳ صورتحساب امروز کمیته انضباطی برای باشگاه‌ها
  • برنامه ویژه کمیته انضباطی برای ساماندهی سکوهای ورزشگاه‌ها
  • رئیس جدید حراست فدراسیون فوتبال در سکوت خبری
  • کمیته استیناف آب پاکی را روی دست پرسپولیس ریخت
  • اعتراض پرسپولیس به جریمه ۶۰ میلیونی در کمیته استیناف رد شد
  • احضار مهدی هاشمی‌ نسب به کمیته اخلاق
  • احضار هاشمی‌نسب به کمیته اخلاق
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس