Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عمار حکیم در بیانیه ای نوشت: چند روزی از کشتار تروریستی پیروان اهل بیت در مسجد ولایت قندوز افغانستان نمی گذرد که امروز با حمله دیگری شوکه شدیم؛ حمله ای مشابه به مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) در ولایت قندهار که تعداد زیادی از شهدا و مجروحان را به دنبال داشت.

حکیم با محکومیت شدید جنایت های وحشیانه علیه شیعیان در افغانستان، این اقدامات را نتیجه یک «طرح شیطانی مشکوک» دانست که «لازم است جامعه جهانی در موضعی قاطع و سریع، جلو این کشتار هولناک را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»  

منابع خبری افغانستان از استان قندهار گزارش دادند که در انفجار ظهر امروز (جمعه) در مسجد فاطمیه ۳۷ نفر کشته و ۷۰ تن دیگر زخمی شده اند.

این منابع گفته اند که احتمال افزایش تلفات و زخمی های این رویداد وجود دارد و تاکنون خودروهای شخصی زخمی ها و کشته های این حمله را به بیمارستان «میرویس» شهر قندهار انتقال می دهند.

میرویس یک شاهد عینی نیز به رسانه ها گفت که شماری زیادی از مردم در این حمله کشته و یا زخمی شده اند اما تاکنون رقم دقیق تلفات روشن نیست و طالبان به کسی اجازی تصویر برداری و گرفتن ویدئو از مسجد را نمی دهد.

منابع خبری انفجار را ناشی از ۳ حمله انتحاری می داند که در صف نمازگزاران، در ورودی مسجد و بیرون مسجد رخ داده است و اما تاکنون شخص و یا گروهی مسئولیت این رویداد را برعهده نگرفته است.

جمعه گذشته نیز مهاجم انتحاری خود را در مسجد شیعیان در سیدآباد استان قندوز در شمال این کشور منفجر کرد که در آن ۱۵۰ تن کشته و بیش از ۲۰۰ تن دیگر هم زخی شدند. مسئولیت این حمله را داعش پذیرفت اما در باره حمله امروز شخص و یا گروهی اظهار مسئولیت نکرده است.

برچسب‌ها سید عمار حکیم گروه تروریستی داعش افغانستان عراق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید عمار حکیم گروه تروریستی داعش افغانستان سید عمار حکیم گروه تروریستی داعش افغانستان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ شهید و ۱ زخمی در بمباران شهرک «خیام» در جنوب لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف جنوب لبنان همچنان ادامه دارد.

منابع پزشکی لبنانی اعلام کردند که در نتیجه بمباران شهرک «الخیام» در جنوب لبنان از سوی ارتش رژیم صهیونیستی، ۳ نفر به شهادت رسیده و یک نفر دیگر نیز زخمی شده است.

شهرک «بلیدا» در جنوب لبنان نیز هدف حمله شدید ارتش رژیم صهیونیستی با بمب‌های ممنوعه فسفری قرار گرفت.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز اطراف شهرک «الناقوره» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرد.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان هم گزارش داد که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی مناطق میانی شهرک‌های «عدیسه» و «کفرکلا» در جنوب لبنان را بمباران کرده‌اند.

کمی پیش‌تر نیز منابع خبری اعلام کردند که پس از سلسله عملیات‌های مقاومت اسلامی لبنان، اشغالگران صهیونیست بالنی جاسوسی را بر فراز روستاهای بخش غربی جنوب لبنان به هوا فرستاده‌اند.

کد خبر 6100738

دیگر خبرها

  • ۳ شهید و ۱ زخمی در بمباران شهرک «خیام» در جنوب لبنان
  • نخستین تصاویر از انفجار انتحاری در بدخشان + جزئیات | ۳ نفر کشته شدند
  • قتل مشکوک یک اسرائیلی در مصر | ژنرال بلندپایه یا بازرگان؟
  • قتل مشکوک ژنرال اسرائیلی در مصر
  • پیام تصویری حماس درباره کشته شدن اسیر اسرائیلی
  • چاقوکشی در بیمارستانی در چین/ ۲۳ نفر کشته و زخمی شدند!
  • هلاکت و زخمی شدن ۴ نظامی صهیونیست بر اثر حمله پهپادی حزب الله
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • سیل و بارندگی شدید در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت