Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز سید احمد هاشمی در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به فوت ۲ بیمار کرونایی در استان اظهار کرد: با بستری ۳۱ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۱۸۳ بیمار دارای علایم بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۷۱ درصد جامعه هدف در استان واکسینه شدند خاطرنشان کرد: با توجه به توزیع گسترده واکسن و دسترسی آسان و بدون انتظار در تمام شهرهای استان، زمینه صدور کارت واکسن برای بهره مندی از همه خدمات در اماکن تجمعی و هم چنین برای استفاده از بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بر اساس ارائه کارت واکسن در استان طبق برنامه وزارتی فراهم شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تصریح کرد: واکسیناسیون به تنهایی موجب کنترل بیماری کرونا نمی‌شود و لازم است مردم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان دانشگاه علوم پزشکی بستری آمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد

میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی از سوی اداره کل هواشناسی این استان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی، میزان بارندگی ایستگاه‌های هواشناسی در استان خراسان‌جنوبی اعلام شد.

بنابراین گزارش، بیرجند ۲۳ میلی‌متر، قائن ۲۶ میلی‌متر، سربیشه ۴۰ میلی‌متر، طبس ۱۱ میلی‌متر، حاجی‌آباد زیرکوه ۲۲ میلی‌متر و خوسف ۲۶ میلی‌متر اعلام شد.

همچنین در محمد شهر ۴۱ میلی‌متر، فردوس ۱۴ میلی‌متر، عشق آباد ۲۰ میلی‌متر، سرایان ۱۷ میلی‌متر، زهان ۲۷ میلی‌متر باران بارید.

به گزارش ایمنا، شهرستان بیرجند، قاین، خوسف، سربیشه و زهان بیشترین بارش را طی ۷۲ ساعت گذشته داشتند.

سامانه بارشی که از پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تا عصر شنبه پانزدهم اردیبهشت در استان خراسان‌جنوبی فعال بود، باعث خسارت‌های زیادی به راه‌های مواصلاتی و باغات و منازل برخی شهرهای استان خراسان‌جنوبی شد که نیروهای امدادی و راهداری درحال رفع مشکل و بازگشایی معابر هستند.

کد خبر 750762

دیگر خبرها

  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد «سالم» است
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • میزان بارش باران در ۷۲ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • میزان بارش‌های روز گذشته در خراسان شمالی اعلام شد
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد