Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تایید اینزاگی سنسی، ویدال و سانچز دیدار برابر لاتزیو را از دست می دهند.

سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر می گوید دیدار برابر لاتزیو برایش خاص است.

طرفداری | به نقل از اف سی اینتر نیوز، اینزاگی در کنفرانس خبری قبل از دیدار شنبه بین دو تیم لاتزیو-اینتر حاضر شد و پاسخگوی خبرنگاران بود:

می دانیم که به مانند دوره قبل از وقفه بازی های ملی، مجددا باید در مدت کوتاهی 7 مسابقه انجام دهیم و سعی می کنیم برای آنها آماده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه ما در تعطیلات بازی های باشگاهی، با نفرات کمی مشغول به تمرین بودیم اما آنها به بهترین شکل کار کردند. بازیکنان اروپایی ما با برخی مشکلات جزئی از اردوهای تیم های ملی خود برگشته اند و اکنون منتظر رسیدن بازیکن آمریکای جنوبی خود هستیم.

در مسابقات ملی قبلی نیز وضعیت مشابهی را در مورد بازیکنان آمریکای جنوبی خود تجربه کردیم اما در آن مقطع اولین دیدار ما مقابل سمپدوریا روز یکشنبه برگزار شد اما این بار روز شنبه به مصاف لاتزیو می رویم. این بار وضعیت خاص است زیرا سانچز و ویدال به شهر رم نخواهند آمد و در میلان می مانند. در نتیجه این دو بازیکن برای بازی روز سه شنبه ما (مقابل شریف) مفید خواهند بود. 

تعویق مسابقه به دلیل دیر آمدن بازیکنان آمریکای جنوبی به مانند کاری که لالیگا انجام داد؟ با بازیکنان اهل آمریکای جنوبی تیم صحبت می کنم و خواهیم دید شرایطشان چگونه خواهد بود. مسئولین لالیگا با به تعویق انداختن برخی از مسابقات خوب عمل کرده اند اما این موضوعی است که باید قبلا به آن پرداخته می شد. می دانیم که در ترکیب برای بازیکنان آمریکای جنوبی خود گزینه های جایگزینی داریم. باید ارزیابی کنم که بازیکنان آمریکای جنوبی (کورئا، مارتینز، وسینو) با ورود به شهر رم چه شرایطی خواهند داشت.  

دیدار با لاتزیو دشوار است

استفانو سنسی؟ او در روزهای اخیر به خوبی تمرین کرده است. سنسی به دلیل پیچ خوردگی زانو که برایش پیش آمده بود (در بازی با سمپدوریا) هنوز نمی تواند با پای راست خود به توپ ضربه بزند اما امیدواریم برای بازی سه شنبه او را به شرایط خوب بازگردانیم. 

تغییرات لاتزیو با حضور ساری؟ فکر می کنم لاتزیو در چند مسابقه از فصل جاری فوق العاده ظاهر شده است. آنها در تابستان [مائوریتزیو] ساری که در سازماندهی تیم هایش به خوبی عمل می کند را به تیم خود آوردند. آنها در بازی آخر خود شکست خورده اند و بنابراین خشمگین هستند و می خواهند در مقابل اینتر خوب کار کنند. 

مشکلات اینتر در مقابل رقبایی که پرس می کنند؟ باید از نظر فنی خوب عمل کنیم. می دانیم که لاتزیو پرس زیادی می کند. ما در برخی بازی ها در عبور از پرس خوب کار داده ایم و در برخی بازی ها عیب و نقص هایی داشته ایم. باید در هر دو فاز مالکیت و عدم مالکیت توپ خوب باشیم. 

طبیعی است که مسابقه فردا برایم مانند مسابقه دیگری نیست زیرا به جایی باز می گردم که 22 سال خانه من بوده است. دیدن بازیکنانی که همیشه همه توانشان را برای من می گذاشتند، دیدن افراد پشت صحنه که همیشه خاص بوده اند و همچنین دیدن هواداران لاتزیو که برای من بسیار مهم بودند، هیجان انگیز خواهد بود. در سال های حضورم در لاتزیو، در کنار یکدیگر در غم ها و شادی ها سهیم بوده ایم و به اهداف مهمی که لاتزیو مدت ها به آنها دست نیافته بود رسیدیم. می دانم فردا در المپیکو تشویق من و حتی "هو شدن" من وجود خواهد داشت اما این بخشی از فوتبال است و آنها را می پذیرم. طرفداران می دانند که همیشه با تمام وجود برای لاتزیو کار کردم.

لوتیتو؟ صحبت های زیادی وجود داشته، اما من فکر می کنم او و ایگلی تاره (مدیر ورزشی لاتزیو) برای دوران مربیگری من بسیار مهم بوده اند. به لطف آنها من مربی لاتزیو شدم و برای همیشه قدردان آنها خواهم بود.

هواداران اینتر با من رفتار بسیار خوبی داشته اند

بازی بعدی در لیگ قهرمانان؟ مطمئنا هفته مهمی پیش رو است اما ما باید به هر مسابقه در جای خودش فکر کنیم. دیدار فردا مسابقه دشواری است و باید با تمام توان کار کنیم و بعد از آن به مسابقه در لیگ قهرمانان و سپس دیدار با یوونتوس خواهیم رسید. همه این مسابقات دشوار خواهند بود. 

دنزل دومفریز؟ من فکر می کردم به دلیل مشکلات مربوط به زبان، زمان تطبیق پذیری او طولانی تر باشد اما در عوض او جلوتر از پیشبینی هاست. او به خوبی به دستورات گوش می دهد و تمرین می کند و دقایق زیادی نیز برای ما بازی کرده است. دومفریز بازیکن ثابت تیم ملی هلند است و کاپیتان آیندهوون بود. از او راضی هستم و با گذشت زمان حتی بهتر هم خواهد شد. 

استفاده از پریشیچ به عنوان مهاجم و یا استفاده از سیستم 3-5-1-1؟ راه حل های متفاوتی دارم. ژکو از ابتدا بازی خواهد کرد و می توانم ساتریانو را کنارش بازی دهم. پریشیچ و چالهان اوعلو را نیز در اختیار دارم. همانطور که کفتم ابتدا باید وضعیت لائوتارو و کورئا را ارزیابی کنم.

چالهان اوعلو؟ از هاکان به مانند هم تیمی هایش راضی هستم و خوشحالم که به اینجا آمده است. او بخشی جدایی ناپذیر از پروژه ما به حساب می آید و هرگز تسلیم نمی شود. در بازی ترکیه مقابل لتونی، ضربه بدی به او وارد شد و برای در دسترس بودن برای بازی فردا تمام تلاش خود را انجام داد. هنوز نمی دانم که هاکان نیمکت نشین خواهد بود یا اینکه از ابتدا در ترکیب قرار می گیرد.

از لحظه ورودم به اینتر بلافاصله در این باشگاه جا افتادم. هواداران اینتر شبیه هواداران لاتزیو هستند و فکر نمی کردم که آنها از همان روز اول از من استقبال کنند. هواداران با من و کل تیم همیشه فوق العاده رفتار کرده اند و هر بار که یک بازی خارج از خانه داریم تعداد زیادی از آنها می آیند و به ما احساس فوق العاده ای می دهند.

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور برترین های قرن با مرتضی یکه: استعفا کردیم ولی اشتباه از ما بود، دهداری همیشه در ذهن من بهترین می ماند شماره فرهاد مجیدی به آرش رضاوند رسید، پیراهن مهدی قائدی به امین قاسمی نژاد پاسخ امیرحسین زارع، قهرمان ایرانی سنگین وزن جهان به کری خوانی غول امریکایی ایده جنجالی اینفانتینو: برگزاری جام جهانی 2030 در اسرائیل و امارات! بدن ناآماده سمیر نصری، یک ماه پس از خداحافظی با فوتبال / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازیکنان آمریکای جنوبی برای بازی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید واسعی یک بازی پس از نمایش درخشانی که در دیدار لیگ برتری مقابل فولاد خوزستان داشت و موفق شد گل سه امتیازی بزند، دیروز هم در جام حذفی عملکرد موثری در بازی با پیکان ارائه داد و توانست پاس گل جلال‌الدین علی‌محمدی را بدهد و در پنالتی‌ها هم یک ضربه عالی بزند.

این بازیکن که هفته قبل با انرژی مضاعف در دیدار مقابل فولاد خوزستان و تیم سابقش پا به زمین گذاشت، توانست مرد اول زمین در این مسابقه حساس لقب بگیرد و ستاره مس رفسنجان باشد و گل ارزشمندی بزند که این روند دیروز هم برابر پیکان ادامه یافت.

سعید واسعی که دوران متفاوتی از فولاد را زیر نظر محرم نویدکیا سپری می‌کند و در 6 دیدار قبلی دو گل زده و روی دو گل موثر بود، دیروز هم در مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر پیکان توانست پاس گل بدهد و پنالتی خود را هم با شوت محکم و دیدنی تبدیل به گل کند.

این بازیکن چپ پا امیدوار است روند خوبی که همراه با مس رفسنجان دنبال کرده را تا پایان فصل داشته باشد و دوباره در فوتبال ایران خودنمایی کند.

دیگر خبرها

  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • گزارش: شش سر افعی بی‌رحم در سری آ!
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • اینزاگی با تماس‌ها از لیگ برتر بمباران شده است!