Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@00:01:43 GMT

تور جهانی تنیس زیر 18 سال | ایران نایب قهرمان شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۹۴۰۰۵

ایران قهرمان مسابقات زیر 18 سال شد.

فینال مسابقات دو نفره تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال پسران با معرفی تیم‌های برتر برگزار شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، پنجمین روز جدول اصلی رقابت‌های تور جهانی زیر 18 سال در باشگاه تنیس آپت استقلال برگزار شد و در نهایت تیم‌های برتر مشخص شدند.

با انجام دیدار پایانی، تیم آرتیوم دوروفیو از فرانسه - یونس طلاور از ایران با نتیجه (یک - 6 و‌ 5 - 7) مقابل زوج امیرعلی قوام و سامان رضاییان از ایران به پیروزی رسید و قهرمان شد و تیم ایران در جایگاه دوم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با برگزاری دیدارهای مرحله نیمه نهایی بخش دختران، درسا چراغی با نتیجه (5 - 7 و 4 - 6) از سد کاراباجاک از ترکیه عبور کرد و به‌عنوان‌ نخستین فینالیست معرفی شد.

 در بخش پسران، لوران یوری از مجارستان با برتری مقابل تنیسوری از فرانسه به‌عنوان فینالیست مشخص شد و در دیگر بازی این مرحله آوسی باسی از ترکیه با پیروزی 2 بر صفر مقابل کونستانتین کروگر از دانمارک به پیروزی رسید و به فینال راه یافت.

دیدار پایانی بخش دو نفره دختران و بخش انفرادی دختران مابین فاطمه سادات زنجانی و ماندگار فرزامی در حال برگزاری است.

در جدول اصلی بخش پسران، تنیسورهایی از کشورهای ایران، ترکیه، فرانسه، مجارستان، دانمارک و آذربایجان و در بخش دختران، تنیسورهای ایران، ترکیه و هند حضور دارند.

این مسابقات  از 17 مهر با رقابت 44 دختر و 60 پسر آغاز شده و تا شنبه 24 مهر ماه سال 1400 ادامه خواهد یافت.

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور برترین های قرن با مرتضی یکه: استعفا کردیم ولی اشتباه از ما بود، دهداری همیشه در ذهن من بهترین می ماند شماره فرهاد مجیدی به آرش رضاوند رسید، پیراهن مهدی قائدی به امین قاسمی نژاد پاسخ امیرحسین زارع، قهرمان ایرانی سنگین وزن جهان به کری خوانی غول امریکایی ایده جنجالی اینفانتینو: برگزاری جام جهانی 2030 در اسرائیل و امارات! بدن ناآماده سمیر نصری، یک ماه پس از خداحافظی با فوتبال / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۴۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس

به گزارش همشهری آنلاین،میلاد کی مرام که این روزها با فیلم سینمایی آسمان غرب و در نقش شهید شیرودی روی پرده سینما نقش آفرینی می کند به تازگی در مسابقات بین المللی تور جهانی تنیس ساحلی در جزیره کیش به عنوان یک بازیکن تنیس به رقابت با دیگران شرکت کننده ها پرداخته است.

میلاد کی مرام میلاد کی مرام میلاد کی مرام میلاد کی مرام میلاد کی مرام کد خبر 849172 منبع: ایرنا برچسب‌ها تنیس - راجر فدرر ویژه ورزشی بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران تنیس جزیره کیش

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • حنیفی و یزدانی فاتح هفته دوم تور جهانی تنیس ساری
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی
  • پینگ پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در جدول اصلی شد
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد