Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت:برخی کشورها تنها منبع درآمدشان از بخش گردشگری است و مانند کشور ما دارای نفت نیستند اما برای آن برنامه داشته و درآمد دارند اما در کشور ما برنامه برای استفاده از آن نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  شهرکرد ، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی عصر امروز در اختتامیه سفر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر اعضای مجلس از استان‌ها مطلع نباشند نمی‌توانند قانونگذاری درست کنند، اظهار داشت: بخشی از مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری مربوط به کمیسیون فرهنگی و برخی مربوط به بخش‌های دیگر مجلس است که همه پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کمیسیون فرهنگی مجلس کمیته‌های مختلف دارد که می‌توان انواع مطالبات از جمله اعتبارات، امر به معروف و نهی از منکر و....  را پیگیری کرد و نظارت مجلس در استان باید توسط عضوکمیسیون در استان آقای راستینه انجام شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برخی کشورها تنها منبع درآمدشان از بخش گردشگری است و مانند کشور ما دارای نفت نیستند اما برای آن برنامه داشته و درآمد دارند اما در کشور ما برنامه برای استفاده از آن نیست و باید برنامه‌ریزی و قوانین عملیاتی و قابل پیاده شدن وضع شود.

آقاتهرانی با اشاره به کارگروه‌های تشکیل شده فرهنگی در استان چهارمحال و بختیاری، عنوان داشت: مردم باید مطالبه‌گر باشند و کارگروه‌های تشکیل شده باید با هماهنگی و نظارت نماینده ولی‌فقیه در استان نشست داشته و مطالبات پیگیری و بررسی‌ برای ح مسائل و محقق شدن اهداف انجام شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: یک هفته از سال ‌به نام بروجن نامگذاری شودعضو کمیسیون فرهنگی مجلس: در اختصاص بودجه در کشور شاهد کاریکاتوری بودن بودجه هستیمعضو کمیسیون فرهنگی مجلس: برای استخدام فعالان قرآنی در آموزش و پرورش با یک مشکل جدی روبه‌رو هستیم

وی با اشاره به اینکه وزرا یا معاونان آنان باید دارای اختیارعمل بوده و وظایفی که می‌پذیرند را انجام دهند، اضافه کرد: با وزرای مربوطه صحبت و در صورتی که تصمیم‌گیری‌ها برای طرح‌ها انجام شود اطلاع‌رسانی می‌شود، همچنین پروژه‌های نیمه‌تمام را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/7540/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیسیون فرهنگی مجلس کشور ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار زهک گفت: ۱۲۰ برنامه در این جشنواره با سه هدف تحکیم وحدت و همدلی در بین مردم؛ ایجاد شور و نشاط اجتماعی و معرفی آداب و رسوم مردم منطقه سیستان تا پایان سال در این شهرستان برگزار خواهد شد.
دهمرده افزود: برابر تقویم اجرایی رویداد‌های فرهنگی ورزشی و گردشگری شهرستان زهک در این جشنواره برنامه‌های مختلفی از جمله مسابقه کودکان؛ اجرای سنت‌های باستانی سیستان و اجرای موسیقی محلی به اجرا درآمد.

دیگر خبرها

  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • برنامه‌های گرامیداشت روز و هفته شیراز اعلام شد
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • اجرای برنامه‌های راهبردی برای دو زنجیره مهم مازندران
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است