Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین‌گل هاشم عضو شورای شهر سمنان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: علت به تاخیر افتادن امضای حکم شهردار مرکز استان با ۲ موضوع همراه است.

وی با بیان‌اینکه حکم شهردار مراکز استان ها توسط شخص وزیر کشور امضا می شود افزود: با توجه به بازنشتگی شهردار منتخب شورای شهر سمنان در یکی از بانک ها و انجام‌مراحل اداری وی جهت بازگشت مجدد به کار ، ۹۰ درصد این پروسه انجام شده و ۱۰ درصد باقی مانده جهت گزینش های نهایی انجام خواهد شد تا شاهد حضور آقای مرتضی نژاد جهت خدمت به مردم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است ۱۶ شهریور مدارک شهردار منتخب شورای شهر سمنان به استانداری ارسال و ۳۱ شهریور هم توسط استانداری به وزارت کشور ارسال شده است.

انتهای پیام / گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی گفت: پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی چابهار به دلیل نقص فنی با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای انجام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی،حسن جعفری اظهارداشت: پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی چابهار  به شماره 8759 قرار بود ساعت 21 و 35 دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر 500 دقیقه ای مواجه شد.

وی افزود: پذیرایی از مسافران در 2 نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و 55 دقیقه صبح امروز انجام شد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • امضای دبیر شورای عالی امنیت ایران پای یک تفاهمنامه امنیتی با روسیه /دیدار احمدیان با مقامات چین و برزیل
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد