Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی در دیدار با کشتی‌گیران مدال‌آور استان فارس از واگذاری زمینی برای ساخت ورزشگاه جهت توسعه ورزش این استان خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی روز گذشته در بدو ورود به استان فارس و شهر شیراز بعد از حضور در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان دیداری با قهرمانان کشتی فرنگی کشورمان داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، در این دیدار که با حضور محمدعلی گرایی, محمدرضا گرایی و میثم دلخانی قهرمانان کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات جهانی نروژ و همچنین محمد موسایی رئیس هیئت کشتی فارس انجام گرفت، وزیر راه و شهرسازی ضمن تشکر و قدردانی از افتخارآفرینی همه ورزشکاران کشورمان در عرصه‌های جهانی به ویژه دلاورمردان کشتی ایران گفت: کشتی‌گیران آزاد و فرنگی کشورمان در این دوره از مسابقات جهانی ثابت کردند که جوانان کشورمان هر کجا که به قدرت خود تکیه کنند، پیروز و سربلند خواهند بود.

محمد موسایی رئیس هیئت کشتی استان فارس در ادامه این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در راستای ضرورت توجه بیشتر به وضعیت قهرمانان کشتی این استان به نکاتی اشاره کرد.

در پایان جلسه وزیر راه و شهرسازی با اشاره به قول تقدیر وزارت راه و شهرسازی به پاس این حماسه‌آفرینی، در واکنش به درخواست این کشتی‌گیران برای واگذاری زمینی جهت ساخت ورزشگاه در راستای تشویق و ترغیب جوانان استان فارس به ورزش و همچنین حل مشکل مسکن آنها تأکید کرد: با توجه به درخواست این ورزشکاران قهرمان در راستای توسعه ورزش استان فارس و شهر شیراز، در شهر جدید صدرا قطعه زمینی برای ساخت ورزشگاه واگذار خواهد شد. همچنین برای تأمین مسکن این عزیزان قطعه زمینی به شکل گروهی واگذار می‌شود.

اهدای مدال طلای گرایی به شهید گمنام

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی فرنگی ایران کشتی فرنگی ایران وزیر راه و شهرسازی کشتی گیران استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۴۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر راه و شهرسازی با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد

به گزارش قدس آنلاین، «مهرداد بذرپاش» که روز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) به‌عنوان رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و امارات در نشست این کمیسون در ابوظبی حاضر شده بود، پس از برگزاری نشست مذکور و دیدار و گفت‌وگو با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی ابوظبی، با «شیخ منصور بن زاید آل نهیان» نائب رئیس دولت امارات دیدار کرد.

در این دیدار که در قصر «الوطن» ابوظبی برگزار شد، دو طرف در مورد روابط و همکاری‌ها به‌ویژه توسعه تجارت بین دو کشور گفت‌وگو کردند.

شایان‌ذکر است که مهرداد بذرپاش در این سفر به گفت‌وگو با مقامات و فعالان اقتصادی امارات پرداخت تا موضوع توسعه تجارت بین دو کشور با جدیت بیشتری دنبال شود.

وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و امارات در این سفر و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اقداماتی که در دستور کار قرار گرفته می‌توان پیش‌بینی کرد تجارت بین دو کشور به ۳۰ میلیارد دلار برسد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • ایران خدمه کشتی توقیف شده را با نگاه انسانی آزاد کرد
  • وزیر راه و شهرسازی با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند