Web Analytics Made Easy - Statcounter

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای به جنایت جدید در مسجد قندهار واکنش نشان داد و این جنایت را محکوم کرد.

خبرگزاری میزان - حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای به انفجار امروز در یکی از مساجد قندهار واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر گروه تروریستی و وهابی داعش جنایت وحشیانه دیگری را رقم زد. چنین جنایات سازمان یافته‌ای اقتضا می‌کند که اقدامات گسترده و فوری اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه گفته شده است: مسئولان مسلمان افغانستان باید در خصوص تحت پیگرد قرار دادن عوامل این جنایت و محاکمه آن‌ها مسئولیت‌پذیر باشند. ما از مسئولان افغانستان می‌خواهیم که امنیت نمازگزاران را تأمین کنند.

در ادامه بیانیه آمده است: مسئولان افغانستان باید اقداماتی اتخاذ کنند که مانع از وقوع جنایات جدید شود. ترک مساجد و خانه خدا و عبادت بندگان نباید هدف سهل و آسان برای گرگ‌های انسان‌نما و به جا مانده از میراث آمریکا باشد.

در پایان بیانیه گفته شده است که آمریکا با به جا گذاشتن قاتلان و کشتار و ویرانی به دنبال انتقام از شکست و ناکامی خود در افغانستان است.

بیشتر بخوانید: حکیم:هدف قرار دادن شیعیان در افغانستان نقشه‌ای شیطانی است

انتهای پیام/

برچسب ها: حزب الله لبنان قندهار

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حزب الله لبنان قندهار حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۴۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت لبنان سربازان اشغالگر را در داخل مقر «بیاض بلیدا» هدف قرار داد

مقاومت اسلامی در لبنان، سربازان ارتش اشغالگر را در حالی که در داخل مقر «بیاض بلیدا» در حال فعالیت بودند، با گلوله‌های توپ هدف قرار داد.

به گزارش ایسنا، مقاومت لبنان در بیانیه خود اعلام کرد که این هدف گیری در حمایت از مردم فلسطین و نوار غزه و در پشتیبانی از مقاومت آنها انجام شده است.

مقاومت همچنین پیشتر بیانیه صادر کرد که مبارزانش صبح چهارشنبه محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی را در مجاورت پادگان «برانیت» با سلاح‌های راکتی و توپخانه هدف قرار دادند.

روز سه‌شنبه نیز صحنه‌هایی از عملیاتی را منتشر کرد که ساختمان‌های محل استقرار سربازان اشغالگر در شهرک «المطله» را هدف قرار داد و در بیانیه‌ای جداگانه تاکید کرد که آنها تخریب شده‌اند.

تصاویر منتشر شده توسط رسانه‌های نظامی مقاومت نشان می‌دهند که ساختمان‌ها پس از رصد با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی با پاسخ وحشیانه پلیس و ارتش آمریکا مواجه شد
  • مقاومت لبنان سربازان اشغالگر را در داخل مقر «بیاض بلیدا» هدف قرار داد
  • مسئولان به وعده صادق اقتصادی خود عمل کنند
  • بیانیه ایپس آسیا در محکومیت تهاجم وحشیانه اسرائیل به غزه
  • بازخوانی یک جنایت
  • طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • ادامه واکنش‌های جهانی علیه حمله داعش به نمازگزاران در هرات
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد