Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو هفته از تساوی ناامید کننده منچستریونایتد مقابل اورتون می گذرد. سولسشر فردا باید نشان بدهد آیا در این مدت تغییری در وضعیت تیمش حاصل شده است یا مدیران تیم باید به فکر راهکار دیگری باشند. 

لسترسیتی با کسب تنها ۲ برد از ۷ بازی ابتدایی، شروع دلسرد کننده ای در فصل جدید داشته است. عوامل متعددی در این شروع ضعیف نقش داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از آن ها ضعف آن ها در پرس کردن از جلو بوده است؛ در واقع لسترسیتی از حیث پس گرفتن توپ در یک سوم دفاعی حریف، هفدهمین تیم لیگ برتر محسوب می شود. آن ها همچنین از نظر تعداد شوت در چارچوب به ازای هر مسابقه، تیم هفدهم لیگ برتر هستند. حتی وقتی صحبت از تعداد گل خورده به ازای هر بازی باشد، آن ها از آخر چهارم هستند. بدون شک مصدومیت جمعی از عناصر کلیدی تیم در ابتدای فصل، در این شروع ضعیف بی تاثیر نبوده است.

اما حداقل جیمی واردی به عنوان آقای گل لیگ برتر (به طور مشترک با محمد صلاح) پس از زدن ۶ گل طی ۷ بازی ابتدایی، شروع دلچسبی در فصل جاری داشته است و وقتی بداند احتمالا در بازی فردا خبری از رافائل واران و هری مگوایر نخواهد بود، حسابی دندانش را تیز خواهد کرد. انتظار می رود او بتواند به روند پنج بازی لیگ برتری خود بدون گل زده برابر منچستریونایتد پایان بدهد. 

منچستریونایتد هم شروع ایده آلی در فصل جدید نداشت و حالا آماده یک ماه بسیار سخت می شود. شیاطین سرخ از ۶ بازی اخیر خود در مجموع رقابت ها فقط به ۲ برد دست یافته اند و در خیلی از بازی های فصل، عملکرد متقاعد کننده ای نداشتند. سولسشر همچنین هافبک محبوبش «فرد» را در اختیار نخواهد داشت و اگرچه این برای هواداران تیم خبر مسرت بخشی محسوب می شود، اما می تواند به ضعف شیاطین سرخ در مقابله با ضد حملات حریف دامن بزند. 

با وجود بازی مهم وسط هفته مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا، سولسشر باید از بازی با اورتون درس گرفته باشد و با تمام قوا تیمش در کینگ پاور به میدان بفرستد. آن طور که از صحبت های خود او هم در نشست خبری قبل از بازی بر می آمد، این مربی می داند که حالا او بازی به بازی قضاوت خواهد شد و باید هر چه سریع تر تیمش را از این شرایط بیرون بکشد، در غیر این صورت ممکن است کاسه صبر مدیران باشگاه لبریز شود. 

اطلاعات مسابقه لسترسیتی - منچستریونایتد روز و تاریخ برگزاری: شنبه ۱۶ اکتبر ۲۰۲۱ / ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت: ۱۷:۳۰ ورزشگاه: کینگ پاور تورنمنت: هفته هشتم لیگ برتر داور: کریگ پاوسون ترکیب احتمالی لسترسیتی و منچستریونایتد

غایبان دو تیم لسترسیتی و منچستریونایتد

وضعیت دو تیم در جدول رده بندی

نتایج رویارویی های پیشین لسترسیتی و منچستریونایتد

نکات آماری بازی لسترسیتی - منچسترسیتی منچستریونایتد در ۲۹ بازی خارج از خانه قبلی خود در لیگ برتر نباخته است آخرین تقابل لیگ برتری دو تیم در ماه می، با نتیجه ۲-۱ به سود لسترسیتی تمام شد. آخرین باری که روباه ها در لیگ به دو برد پیاپی مقابل شیاطین سرخ دست یافتند، به سال ۱۹۷۳ بر می گردد اگر لسترسیتی در بازی فردا برنده شود، برای اولین بار پس از سال ۱۹۰۱ توانسته است سه برد پیاپی مقابل منچستریونایتد را تجربه کند پیش بینی هو اسکورد از بازی لسترسیتی - منچستریونایتد

لسترسیتی ۲-۲ منچستریونایتد

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور اسناد باور نکردنی | فدراسیون فوتبال قرارداد VAR را با شرکت یک دلاری بست! حقایق تازه از فاجعه VAR در ایران؛ شرکت هنگ کنگی فاقد استاندارد فیفا است / سند پایان مبارزه کی روش - برانکو؛ رایکوف به پروفسور رسید! / نتایج تیم منتخب قرن (28) پیشنهاد نجومی عربستان برای برگزاری سوپرکاپ ایتالیا با 4 تیم کلوپ: چند ماه پیش مردم از سوپرلیگ انتقاد می کردند و اکنون یک سوپرتیم ایجاد شده است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۴۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع باران شدید از فردا در ۷ استان

آفتاب‌‌نیوز :

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (دوشنبه) بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در اغلب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت.

سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور بارش در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری آغاز خواهد شد.
چاپ فاکتور اختصاصی با تضمین ارزان‌ترین قیمت وبهترین کیفیت؟!

سه‌شنبه بارش در غرب، جنوب غرب و جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

چهارشنبه بارش در نیمه جنوبی کشور تشدید خواهد شد و در شمال غرب و غرب رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

پنجشنبه گستره بارش تمام مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان را فرا خواهد گرفت.

در ۲ روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • هیچ آسمانی زیر آتش توپچی‌ها امن نیست!
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • رسمی؛ لسترسیتی قهرمان چمپیونشیپ در فصل 2023/24
  • موافقت باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس با سقف هزینه؛ منچسترسیتی و منچستریونایتد مخالف!
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد